воскресенье, 17 декабря 2017 г.

Смс з роком червої вогняної Собаки 2018

На цей Новий рік все повноваження
У Півня Собака забере
І зимової, морозної, чудний вночі
Нам відданість і щастя принесе.

Нехай рік Собаки стане найкращим,
Мій поздравок прийми сьогодні ти,
Собака дасть тобі щасливий випадок,
І збудуться всі-всі твої мрії!

Собака - людині друг.
Нехай цей рік хорошим буде,
Щасливіше стануть все навколо
І завжди готовий допомогти будуть люди.

Нехай чари загляне
У кожен затишний куточок.
Пророчим сьогодні стане
Нехай цей поздравок.

рік 2018
Підкрадеться тихо, ніжно
І подарує багато щастя,
Доброти, любові, надії!

Всі проблеми вирішаться,
Як в чудовій дитячій книжці,
Щоб жити, творити, сміятися
І любити без перепочинку!

У Новий рік, Собаки рік,
Нехай щеня тебе веде,
А чи не склочний пес-барбос,
Той, що дибки тримає хвіст!

Нехай він дім твій охороняє,
Ніжно треться, не кусає,
Життя робить щасливою,
Світлої, яскравою, позитивною!

Всіх благ світу і тепла,
Жити в достатку, чарівництва,
Сміху, радості, дружок.
Ось тобі мій поздравок!

різнобарвні гірлянди
Заповнюють світ теплом,
Новий рік до нас постукав,
Собака править гордо в ньому.

Я поздравок свій відправляю,
І щастя трішки дарую.
Нехай все погане залишається
У відступаючому році.

Чудес бажаю і удачі -
З нею в новий рік увійти.
Багато радощів і щастя
У будинок свій дбайливо внести.

Мирних днів і чарівництва
Я бажаю безмежно.
Здоров'я, щедрості, добра
І щоб грошенят прийшло пристойно.

Вірність, відданість і чесність
Для собаки - неминучість,
Новий рік вона зустрічає ...
З нами «в ногу», нехай, крокує!

Нехай подарує: настрій,
Море щастя, враження,
Шле друзям всім Поздравок -
Ніжність почуттів і ніжність рядків!

Хтось гавкає вже за дверима
І у всю дзвенить дзвінок,
Це Пес - господар року
Оголошує поздравок.

Вітаю з Новим роком
Щастя в ньому бажаю я,
Чи прийме нехай цуценя радо
Твоя дружна сім'я.

Нехай собачці буде солодко
У тебе під боком жити,
Ну а він твій будинок прекрасний
Буде правильно вартувати.

Рік веселою Собаки підходить,
Збирається в шлях Півник,
Затримався в дорозі хвилину,
Щоб усім прокричати поздравок.

Він бажає нам миру і щастя,
Щоб віддані були друзям,
Щоб в житті будь-яку негоду
Виявилося нам всім по зубах.

Новий рік стукає в двері,
Ви швидше відкривайте,
Побажати хочу я віри,
Щастя Ви не втрачайте!

Цей рік вогню доставив,
Багато щастя і турбот,
Все погане ми залишимо,
А візьмемо - навпаки!

Ось пора нам вбиратися,
Зарядити усмішкою світ,
Дві тисячі вісімнадцять
За вікном уже настав!


Новорічна казка стукає,
Відкривай чудесам скоріше двері!
Дід Мороз до тебе вже мчить,
Тільки ти в нього чесно повір!

Я бажаю тобі, щоб веселощі
Оселилося в серці своєму!
Нехай прагне вгору настрій,
Нехай затишком наповниться будинок!

Б'ють куранти нехай дуже дзвінко,
За віконцем кружляє нехай сніжок,
Ну, а ти читай чітко і голосно
Новорічний мій поздравок!
Картинка з новим роком 2018

Комментариев нет:

Отправить комментарий