среда, 25 ноября 2020 г.

Привітання з Новим роком 2021 тещі

 Милу, прекрасну тещу щиро вітаю з Новим роком! Бажаю вам насолодитися усіма радощами прекрасного зимового свята. Нехай все, самі нездійсненні бажання, загадані в казкову новорічну ніч, скоріше здійсняться! Бажаю, щоб ваша чарівна посмішка завжди зігрівала і радувала нас. Нових сил вам, бадьорості, нев'янучої краси і здоров'я!


Автор: Аліна Лєтова


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Путін вітає з Новим годомС Новим Роком Вас - пісня-поздравленіе13-е відділення міліції - Занадто тихо у вас в Новий рік!


У цей приємний продуктивний день хочу привітати тебе, теща, від душі з Новим Роком, побажати мудрості, оптимізму, сил і здоров'я, досягнення найсміливіших цілей і бажань! Зі святом!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Благополуччя, достатку

Бажаю в Новий рік знову я!

Нехай цілий рік живеться солодко

Вам, теща мила моя!

Гарною будьте і ошатною,

Сяйте яскравіше, ніж алмаз!

Бажаю в свято зустрічей приємних,

Щоб Дід Мороз закохався в вас!


Автор: Лана Виноградова


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Мила, безцінна моя теща, з Новим чудесним роком вітаю вас від усієї душі! Нехай ваші давні, заповітні мрії знайдуть і розправлять крила в році, що наступив, нехай вас супроводжують кращі, надійні і вірні друзі! Іскристого завзятого настрою бажаю вам, безтурботної радості і впевненості в своїх силах, в тих, хто поруч з вами!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

З Новим роком, дорога теща! Нехай зморшки не торкнуться вашого обличчя, будьте прекрасні і блискучі, ніколи не потрапляйте у владу строгих дум, радість щастя нехай стануть вашими супутниками. Дбайте про здоров'я, миру, благополуччя і удачі. Нехай життя наповниться хорошими подіями, щоб після приємно було згадати про прекрасні, ніжних моментах.


копіювати



Відкритка з наступаючим Новим Роком 2021

Комментариев нет:

Отправить комментарий