среда, 25 ноября 2020 г.

Привітання з Новим роком 2021 синові

 Улюблений сину, з Новим роком! Нехай він принесе тобі безліч чудових моментів, сюрпризів і подарунків. Нехай здійсняться найзаповітніші твої мрії, здійсняться бажання, втіляться надії. Радуйся кожному новому дню, посміхайся і вір в диво. Адже гарний настрій - це запорука здоров'я, процвітання і натхнення. Миру і затишку твого дому.


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Дзвінок від Діда Мороза мальчікуПусть Новий рік Щастя несе! З Новим Роком Вас - пісня-привітання


Дорогий і улюблений мій син! Ти молодий і здоровий - а це найголовніше! Насолоджуйся кожною миттю в своєму житті, у тебе попереду ще багато прекрасних моментів. Іди по життю легко, дружи, люби, твори, радій, досягай поставлених цілей, будь щасливий і живи в гармонії з собою! Вітаю з Новим роком! Люблю тебе!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

У Новий рік бажаю щастя

Я тобі, синку, мій!

І нехай всякі негоди

Пролітають стороною!

Будь веселим, посміхайся!

До цілей заданим йди!

Ніколи ти не здавайся!

Нас з батьком не підведи!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Дорогий сину! Я бажаю тобі гарного новорічного свята з пухнастим снігом, ошатною ялинкою, щедрим столом і добрими побажаннями близьких! Нехай цей рік переступить поріг твого будинку, ведучи за собою щастя, удачу в усіх справах, здоров'я і радість! Нехай на календарі нового року кожен день буде яскравим, незабутнім і неймовірно щасливим!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

З радістю і любов'ю вітаю з Новим роком тебе, мій рідний сину! Хай щастя стукає у твій будинок не тільки в новорічну ніч, нехай загадані бажання збудуться вмить, ніби за помахом чарівної палички, нехай зміни будуть добрими і світлими. Нових успіхів, нових можливостей і нових перемог тобі, мій синочок!


копіювати


Постійне посилання


В закладки


Отримайте знижку 7% ⇑ Використовуйте промокод DEDMOROZ до 1 січня! Діє один раз. Дивіться актуальні знижки та промокодом на музичні вітання з посиланням.

Розсипав Дід Мороз всюди крижинки -

Блищать доріжки в світлі ліхтарів ...

Малюєш новорічні картинки,

Закреслювати дні в календарі!

Чекаєш найкращою, найяскравішою ночі,

Гостей, подарунків, святкових турбот!

Звичайно, все здійсниться, синочок!

Будь щасливий, мій хороший, в Новий рік!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Бажаю, щоб кожна твоя ідея була геніальною і дивувала всіх друзів і близьких! Нехай майбутній рік подарує можливість здійснити грандіозні плани, а всі невдачі нехай забудуться і назавжди залишаться в минулому! Міцної дружби, величезної любові, невичерпного натхнення і побільше купюр у гаманці! З Новим роком, дорогий синочок!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Синок, з Новим роком привітаю тебе!

Нехай буде сніг і трохи дощу,

Але головне, сонечка цілий пучок.

Бажаю завжди посміхатися, синку.

Бажаю можливості не упускати

І краще тільки в собі відкривати,

Здоров'я, успіхів та багато любові,

Оберемками сміху свій шлях встелили!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

З Новим роком, синку! З новим щастям!

З новим життям в прийдешньому році!

Нехай до тебе в ньому перемоги прийдуть,

І залишаться в минулому напасті.

Я тобі в Новий рік побажаю

Нових сил, досягнень, перемог,

І здоров'я на тисячу років,

Щоб жив ти, печалей не знаючи.

Щоб по життю щастило тобі з ходу,

І набагато додалося в ній

Найсвітліших і найрадісніших днів!

З новим щастям, синку! З новим роком!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Дорогий сину, нехай Новий рік принесе тобі багато щастя, гони геть сірі думки, проблеми. Важливо не здаватися і притягувати до себе позитивних людей. Нехай в сім'ї панує спокій, в душі мир, в гаманці примножується капітал. Більше тобі позитивних емоцій в наступаючому році, здоров'я тільки міцного важливо, щоб кожне бажання неодмінно збулося.


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Дзвінок від Діда Мороза мальчікуПусть Новий рік Щастя несе! З Новим Роком Вас - пісня-привітання

Розігралася заметіль не на жарт,

Розкидала сніжок там і тут!

З нетерпінням вважаєш хвилинки

До того, як куранти проб'ють!

Ти сьогодні налаштований серйозно,

Не має наміру в ліжечко йти,

Чекаєш чарівника Діда Мороза -

Він з подарунками десь в дорозі ...

Був слухняним весь рік дуже-дуже,

Нам завжди і в усьому допомагав!

Нехай швидше втіляться, синочок,

Всі бажання, що ти загадав!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Синуля, з Новим роком! З новим щастям!

Нехай всі твої мрії здійсняться!

У всіх справах успіх з тобою нехай буде,

А поруч будуть всі рідні люди!

Не бійся труднощів, будь сильним, сміливим,

Будь енергійним, спритним і вмілим!

Чи не відступай ніде і ніколи

І радуй нас, як радуешь завжди!


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Синок, улюблений, зі святом тебе.

Нехай в Новий рік все складеться чудово.

А з білою заметіллю грудня

Підуть печалі, біди і негода.

Коли в твоїй душі живе весна

Я щаслива, мені більшого не треба.

Нехай сонця буде життя твоє повна,

Любові, удачі, грошей зорепаду.


копіювати


Постійне посилання


В закладки

Улюблений і рідний, мій синок! Нехай Новий рік принесе

Новий рік 2021 листівки і картинки

Комментариев нет:

Отправить комментарий