воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Вірші з Новим роком Тигра 2022

 ***


Настає дві тисячі двадцяти другого

Незабаром бій кубика і весела година,

Я бажаю вам щастя, багатства, любов велика,

Терпіння, енергія, радість Я для вас.

У світі, добробут для всіх від душі,

Нехай тигр принесе нам удачі в руках

Щасливий, щоб привітати всіх поспішати,

Розмалюючи останні залишки нудьги!


***


Тигр стане головним роком у цьому новому році,

З приходом він вже стукає на двері,

Давайте принести всі жертви

Все, що ви сподівалися і вірили!

2022-й поворотні ворота скоріше

Нехай позитивно, щастя, він розбивається для вас,

І все добре з вами залишатиметься назавжди,

І все погано в пилу вийде!


***


З приходом, чекаючи на 2022-х років!

Він поспішає, він загрожує салютів, він на шляху

І tiger tunes довгий час у битві,

Втомлений нудитися, він хоче бути вільним!

Нехай він буде силою бездонної, його сили,

Ви принесете якомога більше щастя,

Мільйони казкових і насичених днів

Так що ви весь рік міг насолоджуватися ними весь рік!


***


З наступаючим! Тигр вже давно біля дверей,

Він вибухнув у ваш будинок, подивіться, так близько

В особистому житті любові і підйому кар'єри,

Здоров'я, радість принесе!

Нехай його розбита проблемами його лай,

Нехай ви даєте вам гроші цілу величезну сумку,

Серія чудових, важливих подій,

І з щастя, кора велика і з удачею вузла!


***


Тигр прикріплений, він вже давно був на початку,

Щасливий, найбільш прохолодний рік на дорозі

Сили для всіх речей і мужності досить

Так що всі ідеї, плани у вашому житті для реалізації!

Нехай тигри захопить вас з ним

Гроші, в доларах, величезний чемодан,

Нехай вони приїжджають з удачі, здоров'я і любові,

І дайте щасливі хвилини океану!


***


З наступаючим! Чекаємо на рік Тигр,

2022-Y кішка буде зареєстрована м'якою, смужкою,

Я хочу, щоб ви любили велику обігнану,

І так, щоб гроші повинні бути зібрані лопатою!

І нехай кожна чорна тигрова смужка,

Замініть красиві, щасливі та золоті,

Здоров'я, радість, задоволення від вас,

Я в майбутньому, мій друг, я бажаю!


***


Повільно хитним до нового року,

І вже дуже, дуже скоро він прийде,

З тигровим роком, я вітаю вас,

Я бажаю вам справжнього хижака.

Адже тигра супердальний мисливець,

Він може швидко рухатися і нереально

Давайте принести успіх його зчеплення,

Буде щасливий і продуктивний рік!


***


Приходить найновіший тигр рік,

Який добро він принесе нас зі мною?

Я хочу, щоб це було земним щастям,

Так що не було великих негараздів у будні дні!

Так що наступний рік веселий і повний,

Для нових випадків і підприємств всім відкритим,

Нехай це буде красива, яскрава, добра,

Я вітаю вас у майбутньому Новий рік!


***


Спокійно занурюючись на ноги місячної життя,

До нас Новий рік під капотом Тигріна,

Він весело і їв запах,

Салати, шампанське, цукерки та мандарини!

Ми, безумовно, чекаємо його вражаючим,

Зрештою, бик давно закінчився час, щоб піти у відставку,

Нехай смугаста піднімають настрій,

І обгортання вашого життя - справжня казка!


***


Щасливий рік всіх вас! Хороша!

Нехай тигр несе смужку щастя,

Багато пригод, тепла,

Нехай любов до нас частіше зустрічається!

Давайте дві тисячі двадцять два,

Дана щедрість, достаток, ніжність,

Дозвольте лише сьогодні хороші слова

І буде вхідний рік спокій!


***


Щасливий рік, з годиною тигра,

Нехай він дасть вам добре, щоб привести вас

Енергія, гармонія природи, свобода,

Нехай у вас є сила, яку він і мужність дає!

Нехай кожен кожен стає успішним

І в кар'єрі, і в любові - у всіх питаннях,

Буде щастя, точно буде

Зрештою, тигр може викликати зло!


***


Я в найближчі дві тисячі двадцять секунд,

Я бажаю вам жити з смужкою кішкою,

Він принесе вам і щастя до вас і

Він рясний оселився назавжди у вашому домі!

Нехай це буде бурхливим і веселим

Найбільш насичений, яскравий, чудовий і прохолодний,

Нехай весь ведмедик вашої мрії,

Пора пити вже в наступному році!



Картинка з Новим роком 2022 Тигра

Комментариев нет:

Отправить комментарий