воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Супер привітання з Новим роком 2022

 ***


Тигр, нарешті, прибув,

Це майбутнє робить усіх нас передбачити

Там буде багато здоров'я, енергії, сил,

Час родючих нам приходить!

Тигр обов'язково бажання виконати

І чаші наших будинків велика кількість заповнить,

Світ, розуміння, турбота і благополуччя,

І наші проблеми йдуть, без відпочинку!


***


Я бажаю вам в наступаючому 2022 році,

Не звертати увагу на дурниці

Менші припадки, страхи і неприємність,

Краще гудіння під шелест банкнот.

Ми приймаємо спритність, сила тигра,

І ми будемо насолоджуватися цим протягом цілого року,

Я бажаю вам великого щастя

Якби все було сумно - нехай це буде навпаки!


***


Новий рік прийшов і тигр стукає для нас,

Таким чином, ви повинні з'їсти салат і пити вино,

Президент зі своєю промовою звернувся до нас

І перспективи Грандіозний чекають нас знову!

І ми продовжуємо вірити в удачу і диво,

І що доброта наповнює все навколо,

Ми цінуємо, повагу і любов дуже багато,

Ваш близький, найважливіший коло!


***


З приходом 2022- м красивого роком,

Щастям, новий, білий сніг,

Нехай свято довгоочікуваний Новий рік

Наповніть свій домашній свято і сміх!

Нехай тигр всі побажання до менеджера

І сипав з неба від зоряного пилу,

Нехай щастя буде в домі і в родині,

І все погане скоро стане просто безкоштовно!


***


Самий чудовий свято в році прийшов,

І він чекає своїх дорослих, як діти,

Нам весело і надії нове прийде

І це буде радість пориву один на планеті!

2022 років на дахах сніжний ком,

І може привести пару бурхливих хуртовини,

Але це буде краще, щоб принести мішок щастя,

І все, що ми вже хотіли так давно!


***


Він прибув у 2022 році, скільки різного положення,

Серед блискучих сніжинок Нового року,

Нехай веселощі приємні друзі друзів,

І ряд чудових картин замінюється!

Нехай це буде рік виповнюється ніжність і доброта,

Під душа мелодія солодкі звуки,

Щастя, здоров'я, любові, мудрості, краси,

Так що є тільки щастя, і не було ніякого поділу!


***


Рік тигра прийшов і постукав у вікно,

З білим снігом і хуртовиною тигр був відзначений,

Ми принесли здоров'я, щастя і сюрпризи на море,

Все добре буде вже скоро тут.

Ми будемо відзначати рік тигра пісні і свято,

А для тигра дорогою двері в будинку буде відкрито

Нехай удачі нам дати торжество злочинця,

Нехай ваше життя буде все легко і гладко.


***


Щасливий Тигрові привітання від душі,

Нехай йде до кожного дому сходинкою тихою,

І двері до нього, щоб відкрити його поквапитися,

Нехай він дасть вам щедро благословення.

Здоров'я сильно нехай кожен принесе нам,

Любов, багатство, радість, хороше доповнення

Весь будинок навколо з підопічним буде коштувати,

І вони принесуть удачу в кожен будинок.


***


З роком тигра всіх сьогодні від душі вітаю

Щастя, здоров'я, удачі і всього найкращого бажання,

Нехай всі радощі приносять хижак смугастий,

Нехай вони йдуть до тих людей, в будинку, який є багатою душею.

Я хочу тигра в рік, ви принесли слабкість,

Все добре дав вам, щедро, без залишку,

Світ, добре, мир і радість хай підшипник тигра,

Не соромтеся прийти, відрижка Kysulya.


***


Здоров'я, щастя, доброти, я хочу в рік тигра,

Нехай він принесе удачу цієї смугастої,

І він буде захищати нас від всіляких негараздів,

Наш хороший тигр величезний і конусності.

Нехай кожен будинок від нещасть

І дає радість, щастя і тепло,

Нехай кожен вливати нічого, що так не вистачає,

Я хочу, щоб в рік тигра завжди щастить у всьому.


***


З роком Тигра моїх товаришів друзів,

Зрештою, ви велика і дружна сім'я,

Тому я хочу побажати вам від щирого серця

Всі проблеми з легкістю вирішити.

Нехай тигр допоможе вам протягом усього року

Успіхів і достаток у домі дзвонить

Здоров'я сильна до вас, смугастий, так що вона приносить,

І так, що ви будете видалені від горя бід і сліз.


***


Рік тигра довгоочікуваний нам

Я сподіваюся, що тільки добре ти привів нас з вами,

І я думаю, що я мав рацію на цей рахунок

Я хочу, щоб всі добре було збутися.

Рік Тигра Ми удачі, щастя дають,

Здоров'я всіх, хто хворий, щедро винагороджуючи

Тепло і світло душ наших ozari-х років,

Від зла і горя всіх нас.



Відкритка з Новим роком 2022 Тигра

Комментариев нет:

Отправить комментарий