воскресенье, 21 февраля 2016 г.

Дитячі привітання з 8 березня

Вітаю вас з Жіночим Днем!
Нехай все буде добре в ньому,
І нехай вам здається лише про те,
Що прекрасніше не знайдеш і з вогнем!

Нехай красивим буде ваш день,
Нехай вам дарують квіти і радість.
Хай зникне від смутку тінь,
І день буде наче солодкість!
Автор: Надія Малафеевская



Мої послухай привітання – я не дарую тобі букет,
А в цей свято, без сумніву, піднесу кіло цукерок.
Адже тобі рано про фігуру ще поки переживати!
Нехай настрій буде супер! Подарунків багато отримувати!

Бажаю ляльок та іграшок в восьме березня тисячу штук,
Веселих, радісних подружок, і улюблених маминих рук!
Рости великий і посміхайся, тобі вже точно пощастить!
Ну і звичайно постарайся повірити в те, що диво чекає!
Автор: Солдатова Марія



Ранок сьогодні рано прокинулося,
8 березня – весна повернулася!
Всіх вітаю я зі святом цим,
Щасливі будуть хай все-все на світі!
Скоро з'являться перші бруньки,
Матусі милій дарую я квіточки!
Щоб частіше вона посміхалася,
І ніколи більше не сумувала!
Автор: Ольга Фурсова



Дорога матуся, з Днем Восьмого березня!
Нехай запалиться сонечко дуже-дуже яскраво,
Ліс заллється піснею для тебе, кохана –
Найсправніша, добра, красива!

Буду тебе слухатися, є до дна всю кашу
І тягати не буду я за кіски Машу!
Все-все обіцяю я: вередувати не буду,
Буду старанно мити за собою посуд!
Автор: Олена Тихонова



Дорога матуся,
Вітаю з святом.
Будь завжди красивою,
Милою і ласкавою.
Щоб не було зморшок
І очі не плакали.
Щоб життя було з тобою,
Як ти з нами, ласкавою!
Автор: Катерина Лимар



Немає краще дівчинки на світі,
Красивіше, веселіше, розумніший.
Так нехай же день 8 березня
Запалить весну в душі твоїй!
Прийми мій букетик в подарунок,
І сонця промені яскравого.
Від радості танцюй і смійся,
В долоньки плескай і кричи!
А я? Я намалюю твій портрет,
Адже краще дівчинки на світі немає!
Автор: Тетяна Бєляєва



Я хоч і маленький, але все-таки чоловік,
І в день такий не вправі я мовчати:
Є в березні об'єктивна причина
Всіх жінок нам, чоловікам, вітати!
На жінок всіх моїх віршів не вистачить,
Але мені до всіх поки і справи немає!
Одну привітаю лише, але ту, що означає
Набагато більше, ніж увесь інший світ!
Тобі, матусю, всі мої куплети,
Тебе одну я ніжно обійму!
Листівки, поздоровлення та букети -
Все для тебе, адже я тебе люблю!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Сьогодні перший день весни – 8 березня!
Всі поділися хлопчики кудись,
Вони вас скоро будуть вітати,
Прекрасними словами обсипати!
Всі дівчатка сьогодні так красиві,
Ви все чекаєте подарунків терпляче!
Нехай весна вам радість принесе,
І вогник щастя в серцях запалить!
Автор: Ольга Фурсова



Дорога наша мама!
Отримуй свою мрію:
Першим номером програми
Я вірші тобі прочитаю;
У Жіночий день картоплю смажити
Для тебе я дуже радий;
А духи тобі подарують
Тато і старший брат!
Автор: Олексій Резніков
Чудова листівка з 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий