понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня бабусі у віршах

Бабуся в восьме березня вітаю,
Від душі тобі всього доброго бажаю,
Щоб всі твої легко сповнились бажання,
Щоб у родині твоїй – взаєморозуміння,

Щоб здоров'я не підводило ніколи,
Щоб життя чимало радощів дарувала,
Щоб у долі твоїй все краще сталося,
А погане – ніколи не повторилося!
Автор: Солдатова Марія



Дорога, найчудесніша
Супер-бабуся моя:
Ти зустрічаєш піснями ранок
І квітне день від дня!

З Восьмим березня знову, мила!
Нехай дзвенить щосили крапель,
І в саду нехай пахне івою,
І нехай махає лапою ялина!

Щастя, сонця і терпіння
Я бажаю від душі
І здоров'я, натхнення –
Щоб через сотню років прожити!
Автор: Олена Тихонова



Мила бабуся, руки немов птахи,
Нехай тобі здоровиться, не ходи в лікарню.
В день весняний, святковий, приймай подарунки,
Добра бабуся, яскравий промінчик сонця.
За твої старання, мудру науку,
Низько тобі вклоняюсь і цілу руку.
З восьмим березня, бабуся, років тобі без рахунку,
За твою увагу, ласку і турботу!
Автор: Катерина Лимар



Я пам'ятаю, ще в дитинстві разом з татом
Ходили в березні ми за першими квітами.
Тобі і мамі купували ми тюльпани,
І ви так раділи разом з нами.

І ось зараз вже давно я не дитина,
Але в день Восьмого березня вітаю
Тебе, кохана моя бабуся, і спросоння
Тобі я знову перші тюльпани купую.
Автор: Надія Малафеевская



Дорога бабуся, найкраща з жінок,
Ніжна й мудра, добра, проста.
З днем 8 Березня хочу тебе привітати,
Ти – глава сім'ї, світла, свята.
Будь здорова, мила, посміхайся частіше,
З радістю, надією зустрічай свої світанки.
Ти завжди все знаєш про проблеми наші,
Дякую, люба, за твої поради!
Автор: Тетяна Бєляєва



... Тільки зустрілися – відразу ж проводи!
Що ж, у внука завжди є справи!..
Але не варто з цього приводу
Опускати безутішно крила,
Згадуючи крізь старість осоружну,
Як була твоя юність легка...
З Жіночим днем тебе, бабуся, мила!
Не сумуй! Будь здорова! Поки що.
Автор: Олексій Резніков



Бабуся, рідна, мамо друга,
Я тебе серцево нині вітаю!
В день Восьмого березня побажати хочу я
Багато-багато радості, мила бабуся!
І до рук, що робити так вміють багато,
Щічкою доторкнуся я і скажу їм суворо:
«Ніколи не можна вам, руки, опускатися,
Вам ще так довго мною займатися!!!»
Автор: Олена Козлова-Гыра



Бабуся кохана, ти молодший за всіх!
У день 8 березня звучить твій бадьорий сміх!
Ти сама ошатна красуня для мене!
Ти бачиш, як привітати прагне вся рідня!
З квітами та посмішками слова мої прийми:
Ще сто тисяч свят таких переживи.
Нехай сили та здоров'я будуть у тебе!
З славним весняним святом, бабуленька моя!
Автор: Наталія Сухомлин



Бабуся рідна, мила моя!
З весняним святом я вітаю!
Радості бажаю, світла і тепла,
Щоб спокійно, нехай життя твоє тече!
Не хворіли руки і глазоньки твої!
Щоб берегла ти ноженьки свої!
Ми ж, твої внуки, поряд завжди!
Наше щастя, бабуся, наша ти зірка!
Вітальна листівка на 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий