понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня сестричці


Сестру мою улюблену в восьме березня
Я вітаю, і бажаю тобі бажати
Палаючих очей, неймовірного азарту –
Щоб в житті все, у чому встигати!

Нехай сяє ніжністю посмішка –
Ось прикраса прекрасного обличчя!
Зумій зловити ти золоту рибку,
Нехай для любові відкриються серця!
Автор: Солдатова Марія



З народження ми з тобою знайомі:
Одні у нас отець і мати,
В одному виховувалися будинку –
Що нам один одного розуміти?
Тобі бажаю у мить я головний
Весняної пори радісною
Жити від душі, легко і плавно,
Такої ж залишаючись славної...
І не знайти тепліше слова мені
Восьмого березня для сестри!
Автор: Олексій Резніков



За вікном снігу іскряться:
Чекають вони капання
Вітають з Восьмим березня
І несуть нам трелі!

Нехай весна подарує радість,
Багато днів відмінних,
Щоб ти, сестра, сміялася
І жила пристойно!

Я сердечно вітаю:
Ніжності, успіху,
Щастя, доброти без краю,
Радості і сміху!
Автор: Олена Тихонова



Сестричці милою в день 8 Березня
Від усієї душі бажаю позитиву.
Щоб несла себе, як королева,
І життя твоя завжди була красивою.
Бажаю злагоди в домі і в роботі,
Здоров'я міцного і мільйон подарунків.
Щоб ти завжди була на висоті,
Була щасливою, молодий і яскравою.
Автор: Тетяна Бєляєва



В це свято березневе, хороший,
Що зветься просто Жіночим Днем,
Коли холод більше не тривожить,
Коли стукіт крапель за вікном,
Я тебе, сестричко, вітаю!
Ослепляй і далі красою,
Нехай квіти весни знову надихають
На любов і на великий успіх!
Автор: Ольга Фурсова



Я тобі в цей день, дорога сестричка,
Красивою і юною вічно бути побажаю.
Твій сміх хай звучить дуже дзвінко,
І збувається все, про що ти мрієш.

Тебе з Восьмим березня привітати поспішаю,
Хай квітнуть квіти для тебе цілий рік.
І тобі подарувати я попрошу весну
Красиве диво, воно твоє життя прийде.
Автор: Надія Малафеевская



Я не оратор, знаєш ти сама,
Тому привітаю, як умію:
Бажаю щастя я тобі, сестро,
Звершення всіх планів і ідей!
Ще хочу побажати здоров'я,
Кохання великого, стабільного достатку,
Бути сильною, ніколи не сумувати!
Нехай буде рідко гірко, часто солодко!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Зі святом весни тебе, сестричко!
Розквітай ти, як у лісі пролісок!
Чуєш, для тебе заспівала пташка,
Бачачи, як ніжно посміхаєшся.
Нехай завжди в душі весна іскриться,
З кожним роком хорошою, рідна,
Хай навколо тебе кохання кружляє,
І хай обдарує всіх доля сліпа!
Автор: Наталія Сухомлин



Вітаю улюблену сестричку,
З весняним днем, з Восьмим березня днем!
Життя бажаю красиву, довгу,
З блиском в очах і в серці з вогнем!
Нехай весняні вітри веселі,
Принесуть тобі багато тепла.
Щоб ти, чарами окрилена,
Вище неба за життя пливла.
Відкритка віршом на українській мові з 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий