пятница, 3 февраля 2017 г.

Поздравления с Днем святого Валентина

Лови прикольні привітання з Днем святого Валентина, і нехай очі Твоїх близьких горять закоханим вогнем.

Валентинку я пишу
Й твого серденька прошу,
Бо давно вже моє
Мені дихать не дає.
Тільки-но тобі побачу,
Задихаюся неначе.
Подаруй мені любов –
Серце битиметься знов.

***

Сьогодні я рентген пройшов,
На знімку серця не знайшов.
Оскільки, мила моя,
Моє серденько в тебе!

Привітання з Днем Святого Валентина

У День святого Валентина
Хай не виє хуртовина,
Бо любов моя гаряча,
Ясне сонечко неначе,
Залюбки розтопить сніг.
Ти найкраща (найкращий) від усіх!

***

Скільки зірочок на небі,
Скільки камінчиків у воді,
Стільки солодких поцілунків
Посилаю я тобі!

Прикольні привітання з Днем Святого Валентина у віршах

Дощ чи сніг – то все одно,
Не дивлюся я в вікно,
А дивлюсь лиш в твої очі,
Такі лагідні, дівочі.
Ти у мене, як картина,
І я вдячний Валентину,
Що він виконав бажання –
Дарував мені кохання.

***

Ти для мене так багато значиш!
Тебе, коханий, обожнюю!
І від любові твоєї гарячої
Я, як морозиво, таю!

Привітання з Днем Святого Валентина, вірші

Я так тебе люблю,
Що стримати не в силах
Моїх бажань і мрій політ,
І в день любові Валентинів
Наважилась освідчитись тобі.
Моє кохання, як метелик:
Тендітне, ніжне, боязке.
Лиш обернись — я біля тебе,
А не помітиш — то й нема мене.

***

Ти потрібна мені, серце моє,
Як мисливцеві потрібно рушницю.
Ти потрібна мені, моя зірка,
Як пустелі потрібна вода.
Ти потрібна мені, моя радість,
Як потреби кораблям моря.
Як бездомному потрібен дах,
Ти потрібна мені, моя любов.

Вірші привітання з Днем Святого Валентина

Прийми, любов, моє вітання,
Коли весна вісь-вісь прийде.
І квітне на землі кохання
У ніжний Валентинів день.
Повільно пелюстки зриваю,
Потрібна відповідь мені,
Чому ж у квітки я плекаю,
Чи любиш ти мене, чи ні?
Пробач, що я на світі є,
Що часто поглядом тривожу.
Пробач, що ти життя моє,
Інакше жити я не можу..

***

Хочу побажати подрузі
Я в день закоханих стільки щастя,
Не щоб знала, куди подіти,
Любові, удачі, миру, пристрасті!
Божественною красою
Завжди, рідна, відрізняється!
Удачі! Радості великий!
І посміхайся, посміхайся!
Письмо любимому на день святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий