пятница, 3 марта 2017 г.

Побажання на 8 Березня

В цей день весняний сонечко встає,
птахи прокидаються і крапель співає.
Сніг майже розтанув і шумлять струмки,
сонечко пригріло розцвіла і ти.
Ти на цьому тлі дуже хороша!
Ніжна, бажана (Ім'я) моя.
Ми з тобою прожили дуже багато років.
В радості і в смутку , хто ж не знає бід.
Я хочу кохану на руках носити,
допомагати по дому і дітей ростити.
У День 8 Березня я хочу сказати:
Зі святом рідна дай тебе обійняти!
#

↑99%↓з 1240 голосовОтправить 09 Мар 2016 року
Автор: Віктор Вікторович
Весна з посмішкою до нас приходить
і чути за вікном крапель
і дятел вже стукає грайливо
піднявшись на велику ялинку.
Зима намагається залишитися,
але сонце світить все тепліше.
Закоханим хочеться зустрічатися
адже дні стають довші.
І в цей день 8 Березня,
я хочу побажати тобі:
Нехай буде життя довша,
прекрасніше у нас з тобою і дітей!
#

↑99%↓з 1182 голосовОтправить 09 Мар 2016 року
Автор: Віктор Вікторович
Весна поспішає до нас в гості, розкинула струмки і в цей день весняний гуляємо я і ти.
Йдемо ми разом поруч, тримаючи руку в руці і в цю мить нам хочеться побути наодинці.
Погода просто чудо ні вітру, ні дощу і сонечко весело сяє для тебе.
І в цей прекрасний день хочу я прошепотіти: Рідна з 8 Березня мені хотілося кричати.
#

↑97%↓з 276 голосовОтправить 13 Жов 2016 року
Автор: Віктор Вікторович
Матуся, кохана, рідна,
Скарб безцінний моє,
Немає нічого на світі мені дорожче,
Ніж материнське серце твоє,
Тебе я З 8 БЕРЕЗНЯ вітаю,
І в цей день я тобі кажу:
За всі турботи, за любов, рідна,
Від усієї душі тобі дякую!
#

↑87%↓з 2114 голосовОтправить 04 Січ 2013 року
Автор: Віталій
Чоловік на кухні, з тихим матом,
Ріже яйця для салату,
З духовки дим валить,
Кіт голодний зло дивиться
Дружина в ліжку каву п'є
Кіркоров пісні їй співає
Вже з ранку злегка поддата
Хто вгадає, що за дата!!!
#

↑83%↓з 2665 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: Олег Верещагін
У мене сьогодні свято, крутіше він, ніж Новий Рік.
Ти з ранку в постіль мені подав чудовий компот.
Не знайшов на кухні каву. Він на полиці - де завжди.
Ти про це знати не можеш. Втім, це дурниця.
Ти компот налив у келишок з щербинкою на боці.
Не знайшов, сказав ти, чашки. Це я можу зрозуміти.
Я ж не дарма вчора намагалася сховати все, що шкода бити.
Щоб сьогодні найдобрішою і самій бути терпимою.
Підлога-келишка компоту на постіль ти розплескав.
Не хвилюйся, любий, що ти. Дай-но мені скоріше келих.
Я доп'ю його з посмішкою, з вдячністю доп'ю.
А за нову простиральце як-небудь потім вб'ю.
Ти яєчню посмажив?!?!?!?!? Прямо ніби я в раю!
Нехай вона з скорлупою, я її пережую.
Ой! А що це? Мімоза? Та коли ж ти встиг?
Ах, вчора? І спритно сховав? Здивувати мене хотів?
Де ж ти її приховав? Да-а? У костюм свій вихідний?
Ні за щоб не здогадалася! (Чистити буду у вихідний)
Сам ВЕСЬ посуд помиєш? Дві тарілки? БАЦ! Одну...
Не хвилюйся, все в порядку. Віник он стоїть в кутку.
До чого ж ти милий сьогодні, просто хочеться ридати.
Збиратися? До мами в гості?? Не можу тебе впізнати!
Тещу - МАМОЮ?? Це круто! Я не сміла мріяти.
На руках нести не треба, краще за руку тримати.
Добре, що свято жіноче не вирішили подовжити.
Адже реально неможливо довго це виносити.
Добре, що скоро вечір, кане день в теченье років.
І залишиться на кухні лише засушений букет.
Простирадло я отстираю, спритно вычищу піджак,
І закінчиться на кухні страшний цей розгардіяш.
Приведу себе я в норму, і квартиру наведу.
І з щасливою самою мордою на ліжко я впаду.
Спишьуже? Ну, люлі-люлі... Завтра знову "вічний бій"...
З думкою старої засинаю: "Добре, що ти зі мною...
#

↑83%↓з 1722 голосовОтправить 25 Гру 2012 року
Я буваю така різна,
то примхлива, то прекрасна,
те страховисько опупенное,
красуня, міс всесвіт,
то покладиста, то з характером,
то мовчу, то лаюся матерно,
то в палаючі хати на коні,
то отчаяно вимагаю допомоги,
грюкну дверима – розставлю всі крапки,
то ласкаюсь пухнастим грудочкою,
боюся висоти,
то на дах виходжу погуляти темної вночі,
то дружина, то приблизна донька,
то сміюся, то ридаю білугою,
то мирюся, то лаюся з подругою.
Не хвора я, не в психіці тріщина -
ПРОСТО Я 100% ЖІНКА!!!
#

↑81%↓з 1144 голосовОтправить 27 Дек 2012 року
Автор: ija
Золотяться весняні промінчики,
Розпускаються ніжно квіти.
Нехай збувається найкраще,
І мрії стають реальністю!
#

↑81%↓з 1266 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: Панянка-селянка
Весни в душі, на плечі нірку,
На бутерброд завжди ікру,
Квітів, посмішок і тепла,
І з жіночим святом тебе!!!
#

↑80%↓з 1347 голосовОтправить 04 Січ 2015 року
Автор: ЛАРИСА НИКАШИНА
День любові, посмішок і квітів -
Це свято радісне, весняне!
Немов створений він для теплих слів,
Добрих побажань, привітань!
Нехай сьогодні всі милуються тобою -
Ніжною, чарівною, красивою.
Вітаю від душі тебе з весною
І бажаю бути завжди щасливою!
#

↑83%↓з 189 голосовОтправить 27 Дек 2012 року
Автор: Світлана
Добре бути дівчиною в рожевому пальто,
можна і не в рожевому, але вже не то!!
Добре бути жінкою в норковому манто,
можна і не в норковому, але вже не то!!
Добре бути дамою у власному авто,
можна і в автобусі, але вже не то!!
Добре б зарплату сто тисяч так,
можна і чотири , але вже не то!!
Так дівчата милі, я завжди за те,
щоб у вашому житті було б тільки!!!
З НАСТУПАЮЧИМ 8 БЕРЕЗНЯ!!!!!!!!!!
#

↑79%↓з 637 голосовОтправить 28 Гру 2012 року
Автор: Анастасія
Бажаю щастя багато-багато,
Шматочок неба блакитного,
А в ньому-бажану зірку-
Твою любов,твою долю.
Бажаю бути тобі щасливою,
Любити і бути завжди коханою!!!
#

↑78%↓з 909 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: Оксана Л.
Весна огорнула променями,
Біжать струмки, прильоти птахів,
Чоловіки всі поспішають з квітами,
Ось радість ніжних жіночих осіб,
І я поспішаю тебе привітати,
8 березня, день весни,
Хай тільки щастя життям править,
І здійснюються мрії!
#

↑78%↓з 822 голосовОтправить 04 Січ 2014 року
Автор: Галина
Будь завжди красивою і безтурботним,- до біса всі домашні справи, щоб чоловік думав кожен зустрічний: "Ах, яка жінка пройшла!" І не забувай про макіяж, звичайно, Навіть якщо ти йдеш додому,- Щоб чоловік думав кожен зустрічний: "Ах, яка дама,Боже мій!" І ще одна порада відомий - Іноді рюмашечку прийми, Щоб чоловік думав кожен зустрічний: "Ах, яка баба, чорт візьми!" Від пристрасті у чоловіка кров вирувала І жінка з посмішкою на вустах Сказала, що себе б дозволила Поцілувати, але тільки в двох місцях. О, чоловіки - свята простота! Він до жінки присунувся ближче І попросив швидше назвати місця. Вона сказала: в Римі і в Парижі
#

↑79%↓з 586 голосовОтправить 28 Гру 2012 року
Автор: Оленька
З ранку повалятися в ліжку,
Вмитися, потягнутися, зачесатися,
Дістати з шафи нові колготки
І під лимончик жахнуть 100 гр горілки.
Загнати на кухню чоловіка-кабелю.
Ось це день, не те, що 23 лютого!
Побажання на 8 Березня на відкритці

Комментариев нет:

Отправить комментарий