пятница, 3 марта 2017 г.

СМС-привітання мамі у віршах

Улюблена мама, я тебе вітаю
Із святом жіночим, весняним.
Здоров'я і щастя тобі я бажаю,
Душі твоєї – птахів пісень!
Залишайся красивою ще довгі роки
І посмішкою своєю усіх потіш,
Нехай проносяться повз всі печалі, знегоди,
А весна принесе лише успіх!

***

Мамочко, моя рідна
Вітаю з 8 Березня,
У цей день тебе бажаю:
Нехай очі сяють яскраво,
Нехай весна подарує багато
Чудових хвилин.
Стане яскравою та красивою,
Немов райдужний салют!

***

Мама, з весняним святом
Я сердечно вітаю!
Довгих літ, любові, веселощів
Від душі тобі бажаю!
Нехай розтануть всі напасті
І розвіються негаразди.
Я бажаю тільки щастя –
Нехай тебе не старять роки.
Щоб не покидали сили,
Щоб справи велися успішно,
Будь завжди такою гарною,
Усміхненою, ніжною!

***

Сьогодні всіх кольорів гідна кращих
Ти, люба матуся моя.
Адже зараз настав особливий випадок:
8 березня – день календаря.

Мамуля, вибач за все погане,
Що зроблено, звичайно, не зі зла.
Хочу, щоб знала: саме святе,
Звичайно, - тільки мама для мене!

***

Нехай роки вперед линуть –
Моя мама — краще всіх,
Як млинці їй вдаються!
Ну а борщ — взагалі успіх.

Мама, у Жіночий день бажаю
Бути красивою продовжувати,
Ніколи не сумуючи
Жити, любити і процвітати!

***

Восьме березня – свято мам,
Знову стукає до нас у двері.
Коханій мамі побажати
Хочу тривог зовсім не знати,

У своїй красі не сумніватися,
І ніколи не хвилюватися.
У всьому я допоможу мамі,
Від усіх турбот збережу!

***

У День Жінок почну привітання з головної:
Що в світі важливіше спілкування з мамою?
Рідна, всіх благ тобі побажаю
Нехай панує безмежна радість у долі!

Будь щаслива навіть сильніше, ніж можливо!
Вік дітей нехай не буде тривожно,
Ти в радості довгі роки живи,
Мій вічний джерело тепла і любові!

***

На світі немає того квітки,
З яким би я тебе порівняла.
Ти так повітряна і легка,
Ти — жіноча слабкість і сила!

В чудове свято краси
І пробудження природи
Ще милішою стала ти
І над тобою не владні роки!

Мамуля, знову розтане лід
І сніг з обличчя землі зникне
Душа відчує політ
І відродиться дзвінкою піснею!

***

В цей день всі жінки прекрасні,
І очі горять у них з ранку,
Але восьмого березня всіх щасливіше,
Дорога матуся моя!

Для неї однієї мої старання,
Їй одній – визнання в любові,
Мерщій загадуй бажання,
Знаю я – виконуватися вони!

***

Мамусю, головна жінка в світі!
Тебе вітаю з весняним я вдень!
Всі пісні, вірші, компліменти в ефірі –
Про ніжності, щастя, про серці твоєму!

Тобі щастя бажаю здоров'я,
Щасливих, неважких і радісних років,
Нехай поруч будуть навіки з тобою
Тепло і удача, і сонячне світло!
Українська листівка на 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий