четверг, 26 января 2017 г.

Вірші на День святого Валентина коханій - 14 лютого 2017

Я не буду лукавити - скажу
Відверто, без краплі кокетства:
Дуже дружбою з тобою дорожу,
Адже ми знайомі з самого дитинства.

І тепер, коли ми виросли,
У цей святковий День Валентина,
Що всіх гріє в дні похмурої зими,
Натякну я тобі так безневинно:

Мені б хотілося, мій відданий друг,
Щоб виконав бажання одне:
Мені пірнути б в тепло твоїх рук!
Так, тебе я люблю, і давно...
Автор: Rokintis
Милий друже, з днем любові тебе я вітаю,
Нехай він щастя принесе тобі, від усієї душі бажаю!
Хочу, щоб два серця в цей день з'єдналися,
І замість двох - одне велике з'явилося!
Щоб по життю поруч ви з коханою йшли,
Любов нехай дасть вам крила, щоб літати могли!
Автор: 55larus
Я сьогодні без запинки
Висилаю валентинки
Але з тобою особливий випадок,
Ти ж хлопець найкращий!

І свою симпатію
Одному тобі дарую!
Вітаю! Вітаю!
Бути коханим побажаю!

І звичайно ж, любити
На щастя, у світі довго жити!
Нехай здійсняться бажання,
Нехай збуваються метання!
Автор: Oinka
У День святого Валентина
Зізнатися тобі з'явилася причина.
Улюблений, єдиний, милий, рідний,
Люблю тебе, сонце! Хворію тобою...

Найдорожче мені очей твоїх світло.
Я з трепетом, боязкістю чекаю на твою відповідь.
Дозволь мені люблю вперше сказати.
І ніжно при зустрічі поцілувати...
Автор: vladavin
Сьогодні день щасливих і закоханих,
Феєрією емоцій окрилених!
За свято цей вдячна лютого,
Адже, не тая, можу зізнатися, що люблю...

Що ти мені дорогий, важливий, дуже потрібен!
І нехай сьогодні, в цю вітряну холоднечу,
Коли отримаєш мою валентинку,
Розтане швидко в твоєму серці крижинка!
Автор: Vesnushechka
прослухати
Зворушливе зізнання в любові! - пісня
отправитьпрослушать
Ти - моє щастя, милий! - пісня
відправити
інше
Мій друг, лютий знову дзвенить,
Знову навколо суцільні поцілунки
І серце, наче тихо говорить,
Що любить міцно і не забалует.

Тебе сьогодні в Валентинів день
Хочу привітати щиро і ніжно -
Нехай не торкнеться тебе смутку тінь
І щастя буде повним і безмежним.
Автор: falev
Прилетіла валентинка,
Як лютнева сніжинка,
У свято від тебе, коханий,
Першою, повна вогню!

Прочитала валентинку,
І завзята смішинка,
Лицар мій безстрашний,
З губів не сходить в мене!

Від мене лови відповідь ти
І друзям пішли привіти,
Пам'ятай, що без тебе, рідненький,
Не можу прожити і дня!
Українська валентинка коханому на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий