среда, 25 января 2017 г.

Вітання з 14 лютого

Ти поруч, і все прекрасно:
І дощ, і холодний вітер.
Спасибі тобі, мій ясний,
За те, що ти є на світі.
Дякую за ці губи,
Спасибі за руки ці.
Спасибі тобі, мій коханий,
За те, що ти є на світі.
Ми поруч, але ж могли б
Один одного зовсім не зустріти...
Єдиний мій, спасибі
За те, що ти є на світі!

*****

Коханому

Як добре, що є ти в цьому світі!
Мені не страшні ні бурі, ні снігу.
Коханий мій, {Ім'я коханого},
Хочу бути з тобою завжди!






*****


Привітання з днем Св. Валентина

У день святого Валентина
Не можу стримати лавину
Одолевших мене почуттів,
Відкриваю таємний шлюз,
І любов моя прагне,
Пристрастю піниться, і мчить
До найкращою на Землі!
Чудовою!! До тебе!!!




*****


Коханому чоловікові

Пробач за те, що я тебе люблю.
Не дорікай і не звинувачуй мене марно.
Я нічого з собою вдіяти не можу.
Тебе люблю, і життя моя прекрасна.
Пробач за те, що я завжди була
З тобою стримана і так учтива.
Я просто жінка, вперта й горда,
Але щоб не любити тебе - немає сили!
Гарна вітальна відкритка на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий