четверг, 26 января 2017 г.

Привітання коханій на День Валентина - дівчині, жінці

За вікном лютий, холодний вітер,
А в моїй душі сяє літо,
І сьогодні усі квіти на світі
Я дарую тобі, моя Джульєтта!
У вир очей твоїх, таких зелених,
Я дивлюсь - і таю, таю, таю,
Як сніжинки на твоїх долонях.
Чому ти така чудова?
Чому твій сміх - як дзвінкий дощик,
Чому уста твої - як вишні,
Чому ти мені все дорожче?
Я інших навколо себе не бачу...
Дорога, мила (ім'я),
Якби ти знала, як люблю я!
В цей День Святого Валентина
Не залиши мене без поцілунку!

***

У цей день на вулиці мороз,
Але тепло, надійно мені з тобою,
Подарую тобі величезний букет троянд,
Попрошу, щоб була зі мною.
І нехай на вулиці зима,
Ти для мене залишишся весною,
Помре від заздрості сьогодні Валентин,
Адже на землі такий щасливий я один!

***

Вітаю з 14 Лютого!
І нехай цей день в променях сяючи,
В життя втілить твої мрії,
Я щиро тобі бажаю
Квітів, любові та краси!

***

Кохана, бажана моя,
З днем всіх закоханих вітаю тебе:
Ти більше всіх мені дорога,
Кохані немає, не буде ніколи.
Святого Валентина вшановує Земля,
Планета від любові зійшла з розуму.
І я сходжу, бажаючи лише тебе.
Любов моя, рятуй мене скоріше!

***

В життя особисте, інтимне
Займає левову частку...
З Днем Святого Валентина
Вітаю я кохану!

***

У День Святого Валентина
Вам зізнатися я вирішив,
Що давно Вас полюбив,
Ви мені так необхідні!
Може, станемо ми ближче?
Що зможу, я Вам дам.
Разом краще буде нам.
Я присягаюся, що не ображу!

***

Я вас люблю. Листя мені тихо шепоче.
Я вас люблю. Мені вітер говорить.
Я вас люблю, і з кожним днем все міцніше.
Я вас люблю, хай бог мене простить.
Я вас люблю, і сонце яскравіше світить.
Я вас люблю, і радісніше жити.
Я вас люблю, і щиро, повірте.
Я вас люблю і не можу забути.

***

 Святий Валентин у цей день дозволяє
Тим зізнатися в любові, хто поки що не знає,
Який спосіб обрати, щоб відкрити
Всю свою душу і любов оголити.
З надією тобі валентинку вручаю.
Не смійся! Святий Валентин не пробачає
Насмішку в любові. Адже коли сам полюбиш,
У відповідь бумерангом насмішку отримаєш.

***

Немає волосся твоїх ніжніше
І рук пленящих кожен раз.
З тобою я стаю добрішим,
З тобою мені дорога кожна година.
Немає дівчини тебе миліше.
І меркне краса часом.
Коли ти поруч, немає ріднішої
Тебе і твоїх дивних очей.

***

У день святого Валентина
Я закоханий, а ти кохана.
Я б хотів, щоб ти
Мені зізналася в любові.
Бідам всім прийде кінець -
І підемо ми під вінець.

***

Високим почуттям окрилений,
Колись в давні роки
Придумав хтось день закоханих,
Ніяк не відаючи тоді,
Що стане цей день коханим,
Бажаним святом у році,
Що Днем святого Валентина
Його з почтеньем назвуть.
Посмішки і квіти всюди,
У любові признанья знову і знову...
Так нехай для всіх станеться диво -
Нехай світом править лише любов!

***

Нехай же в день святого Валентина
Буде святом нашого будинку.
Щоб вічно любов у ньому цвіла
І теплом наповнювала серця.
Вітаю тебе, мій коханий,
З Днем найдобрішої Валентина.

***

У цієї історії шлях довгий.
Давно те було. Стародавній Рим.
Рука Святого Валентина
Любов потай відповідала двом.
Він стосунки закоханих
Обрядом в церкві освячував.
Переступивши межу закону,
Сам від доносу постраждав.
Хоча февральскою часом
Духовний пастир був страчений,
Навіки ім'я золоте
Залишилося серед святих імен.
Коли останні сніжинки,
Кружляючи, малюють міражі,
Ми посилаємо Валентинки
Тим, чиєю любов'ю цінуємо!

***

З днем закоханих вітаю тебе,
І хочу, щоб в дорозі твоїй
Ні кінця не знайшлося, ні краю
Для щасливих і радісних днів.
Щоб любовний човен не знала
Ні штормів, ні поломок, ні гроз,
І надія-штурвал управляла
Кораблем твоєму житті всерйоз.

***

Люби!
Коли і сумно, і смішно.
Люби!
Коли не люблять, все одно.
Люби!
Хоч і коханим не кличуть.
Люби!
Любов твою зрозуміють.
Люби!
Своєму серцю накажи.
Люби!
Своєю любов'ю дорожи.
Люби!
Коли кругом добро і зло.
Люби!
І бути інакше не повинно!

***
Посилаю валентинку
У Вигляді серця мого.
Але вдивися скоріше в картинку -
Ти знайдеш там і своє.
Адже бувають чудеса:
Було серце, стало два.

***

Вся наша життя подібна до каравану,
Любов бреде крізь бурі й дощі.
Ми шукаємо світло любові, а нам обіцяють обмани
Нещирі зірки попереду.
Нехай в нас почуття спалахують рано,
Нехай панує надія над бідою...
І ту зірку, губительницу караванів,
Не сплутати нам би з ранковою зорею.

***

Нехай радістю твої очі іскряться,
Посмішка ніколи не сходить з губ.
Умій, коли і важко розсміятися,
Посмішкою погасити будь-яку недугу.
Умій любити і чекати, і вірить людям,
Ні злості, ні користі не тая,
Умій дихати вільно, на повні груди,
І щастя, вір, не омине тебе.

***

Всім світло від посмішки твоєї
І тепло, навіть якщо зима.
Ти квітки польового ніжніше,
Але про це ти знаєш сама.
Лише з тобою відпочиває душа,
Не страшні ні тюрма, ні сума.
Весела, молода, гарна...
Але про це ти знаєш сама.
Одурманен твоєю красою,
В голові від неї гармидер,
І не треба мені в житті іншого.
Але про це ти знаєш сама!

***

У День Святого Валентина
Не можу стримати лавину
Одолевших мене почуттів,
Відкриваю таємний шлюз,
І любов моя прагне,
Пристрастю піниться і мчить,
До найкращою на Землі!
Чудовою! До тебе!

***

У день святого Валентина
Вам зізнатися я вирішив,
Що давно Вас полюбив,
Ви мені так необхідні!
Може ми станемо ближче?
Що зможу, я Вам дам.
Разом краще буде нам.
Я присягаюся, що не ображу!
Прикольні листівки коханій на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий