среда, 25 января 2017 г.

Поздоровлення з днем всіх закоханих

Ти як гілка ніжна бузку!
Промінь зорі, що світить морок дроблячи
Видно Бог у хорошому настрої
Був у той час, коли створив тебе!


*****


Привітання, вірші на День Святого Валентина



Любові всі віки покірні,
Як мудрий класик говорив.
Так нехай поміж нас Амур моторний
Пурхає, не шкодуючи крив!


*****


Привітання, вірші на День Святого Валентина


Ти мій герой!
Ти мій кумир!
Ти мій.. до п'ят,
Ти мій.. до дірок!
Ти мій до х.. хромових чобіт
Ти Аполлон,
Ти Зевс,
Ти Бог!


*****


Привітання з днем Св. Валентина

Стара Легенда жива,
І вірю, що незаперечна,
Така казка нам потрібна,
Щоб раз у році, у день Валентина,
Зізнатися міг в любові тобі:
Тебе немає краще на Землі!
У день святого Валентина
Зізнаюся: я тебе люблю
І сподіваюся на взаємність.
Ти відповідай мені. Дуже чекаю!
Ти зігріваєш душу мені,
Ти опромінюєш життя мою,
З тобою я, як в щасливому сні,
Ти - чудо! Я тебе люблю!


*****


Для улюблених

Хочу щоб всі годинники на світі зупинилися і світ був для нас двох!

*****

Для коханої

Мріяв я не раз висловити
Все те, що значиш для мене ти,
Шукав неповторних фраз,
Шукав слова, що так багаті,
Але почуттям непідвладна мова,
І взяв я як неминучість,
Що не зможу в слова наділити
Невичерпну ніжність!


*****


Для коханої

Я на тебе, кохана, дивлюся
І знову бачу юну зорю.
Твоя усмішка не воспоминанье -
Вогонь, у якому нині я горю.
Без слів я розумію твою думку,
В очах твоїх я дізнаюся,
Твоє, кохана, велику душу
І, поруч з нею, закохану, мою!

*****

Для коханої

Добра і ніжна,
Розумна і красива...
Була створена ти
Природою на диво,
Як казка, як пісня,
Як гірський струмок -
Стрімкий, чистий,
Вільний, нічий.
Так будь же здорова
І щастям сповнена!
В моєму серці
Ти тільки одна!


*****



Привітання з днем Св. Валентина

Високим почуттям окрилений,
Колись в давні роки
Придумав хтось день закоханих,
Ніяк не відаючи тоді,
Що стане цей день коханим,
Бажаним святом у році,
Що Днем святого Валентина
Його з почтеньем назвуть.
Посмішки і квіти всюди,
У любові признанья знову і знову...
Так нехай для всіх станеться диво -
Нехай світом править лише любов!

*****

Привітання з днем Св. Валентина

У день святого Валентина
Як щаслива, що я тебе люблю.
І, що ти ходиш десь поруч.
Але я тобі іноді просто лду
Своїм холодним, неприступним поглядом.
Я про кохання тобі не кажу -
Тобі любові моєї не треба.
Але бога я знову дякую
За те, що ти живеш, і я тим рада!


*****


Привітання з днем Св. Валентина

Посилаю валентинку
У вигляді серця мого.
Але вдивися скоріше в картинку -
Там знайдеш ти і своє.
Адже бувають чудеса:
Було серце, стало дві!

*****
Визнання в любові

Я в очах твоїх потону! Можна?
Адже в очах твоїх потонути. Щастя!
Я любити тебе буду . Можна?
Дуже важко любити. Ти мені віриш?
Ну, а якщо поїду. Напишеш?
Я хочу бути з тобою. Чуєш?
Довго, довго, все життя. Розумієш?


*****



Коханому

Ти відповіси очима. Любиш!
Якщо, так, то тобі обіцяю,
Що ти самим щасливим будеш!
Якщо, ні, то тобі благаю,
Не тягни очима у вир,
Я любити тебе буду. Можна?
Навіть, якщо не можна. Буду!!!

*****

Визнання в любові

Я люблю тебе, але це таємниця,
В душі моїй - це секрет,
Запитати тепер тебе бажаю -
Мене ти любиш чи ні!
Прикольна листівка на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий