четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з 14 лютого коханій

Валентин Святий лютневим днем
Запалює всім нам натхненно
Серце, ніби бенгальським вогником,
Перетворюючи всіх нас у закоханих!
Ми з тобою ніяк не виняток!
І потрапили в полон любові божевільної!
Для мене велика насолода
Бути з тобою – веселою, зухвалою, галасливої! ©

Є сьогодні вірна причина,
Щоб тебе, кохана, привітати –
Це День Святого Валентина!
Найкращий день – чого вже тут лукавити!
Я зараз хочу тобі зізнатися,
Що живу лише нашою любов'ю!
Дай нам Бог такими ж залишитися!
Почуттям нашим – міцного здоров'я! ©

Кохана, в День Валентина
Ти таешь в руках сніжинкою,
І смак залишаєш солодкий
На губках річної малинки.
Як руда осінь кучері,
Як конвалія квітне весною!
Я кожну пору року
Хочу проводити з тобою! ©

Кохана, хочу тебе привітати
Зі світлим, Днем Всіх закоханих!
І багато побажань тут залишити,
Про те, про що мріємо ми удвох!
Бажаю, щоб ми завжди були поруч,
І щоб нас ніхто не разлучал!
І, щоб доля, командував парадом,
Піднесла нам наш щасливий бал! ©


Моя кохана, тебе, дозволь мені зараз привітати,
З днем всіх закоханих, від себе, і дещо ще додати,
Люби, влюбляйся, будь коханою, по життю з легкістю йди,
Стань для мене незамінною, нехай буде щастя попереду. ©

Сьогодні свято — день Любові,
Її ти даруєш мені як у казці.
Закоханий погляд мій ти лови,
Давай залишимо свої маски.
Тобою давно я зачарований,
Тебе хочу випити до дна,
Я наче зіллям зачарований,
І почуттям я п'яний без вина! ©

Сьогодні, цим днем лютневим, сиджу я в кімнаті;
Я складаю вірш прекрасний, мені допомагає Валентин.
Ми разом пишемо ці рядки, я розповів йому про те,
Як я люблю твій образ чистий, кришталево-світлий ніжний погляд;
Твою втомлену посмішку, твій голос, твої риси...
Сьогодні свято! Ось листівка! А в серці щастя – це ти! ©

Померти від любові і воскреснути,
Я з тобою не встигаю!
Потонути в синяві твоїх ніжних,
Твоїх добрих і ласкавих очей!
З Днем закоханих вітаю тебе!
Будь зі мною рідна завжди!
І нехай світить над нами красиво,
Золота, велика зірка! ©

Я скажу спасибі небес
Лише за те, що подарували мені тебе.
З тих пір Я повірив в чудеса,
Адже я живу щасливо, люблячи.
У день закоханих я хочу сказати,
Що ти найпрекрасніша на світлі.
Я до тебе на крилах прилечу!
Немає любові сильнішої на планеті! ©
Кохана! З Днем святого Валентина!

Комментариев нет:

Отправить комментарий