четверг, 26 января 2017 г.

Коханому на 14 лютого

Мій хороший, мій коханий,
З Днем святого Валентина!
З Днем закоханих, нашим днем,
Зазначимо ми удвох.

Нехай лютий щосили лютує
І лютує зима;
Я до тебе впритул прижмусь
І для нас прийде весна.

Знаєш, кращий з чоловіків, -
Ти, мій милий Валентин!
Автор: Bookmanyak
До нас приходить у день лютневий снежною стежкою
День святого Валентина - свято наш з тобою.
Хлопець милий, вітаю з цим зимовим днем,
Провести його мрію лиш з тобою удвох.
Не залишить нас зберігач радості живий,
Всіх закоханих покровитель - святий Валентин!
Автор: Lu-In
В цей довгоочікуваний День святого Валентина я хочу подякувати долі, що зв'язала нас міцними узами дружби і любові. Ти - мій герой, мій хлопець, мій чоловік і я завжди хочу вранці бачити твої добрі очі, відчувати турботливі руки і розуміти, що я для тебе - єдина.
Автор: falev
Сплять дерева у обіймах зими,
І виблискують під сонечком крижинки.
З Днем закоханих сьогодні прийми,
Ти від вірною своїй, валентинки,

Вітання і поцілунок,
Самий солодкий, мов цукерка.
Нехай вдихне в твоє серце весну
Привітання добре це.

Нехай у холодні зимові дні
Твою душу любов зігріває.
Для тебе немов зірки в ночі
Нехай сяють очі коханої.
Автор: touchedbygod
У цей прекрасний і світлий день,
Мій коханий, дорогий чоловік,
Я хочу сказати тобі кілька слів,
Що шукала, чекала тебе цілий вік.

Для мене ти єдиний і рідний,
Самий сильний, найулюбленіший,
Ти бажаний і ти тільки мій,
Я хочу, щоб разом ми були.
Автор: nastenka13
прослухати
Зворушливе зізнання в любові! - пісня
отправитьпрослушать
Ти - моє щастя, милий! - пісня
відправити
інше
Мені здається, що я знала тебе завжди. Навіть тоді, коли ти ще не народився, я вже чекала моменту твоєї появи. Мені хотілося б бачити твою першу посмішку і перший крок. І почути перше, вивчене тобою напам'ять вірш. Для мене ти так багато значиш тому, що ти для мене - це все що є. Я люблю тебе!
Автор: Oinka
Хай в День святого Валентина
Всі бажання збудуться твої!
Тобі, коханий мій чоловік,
В подарунок море бурхливе кохання!

А стріли купідона пустотливого,
До мети неодмінно долетять!
І з серйозного, такого далекого,
В улюбленого навіки перетворять!

Бажаю жити завжди красиво,
Нехай здійснюються мрії,
Як я зараз з тобою грайлива,
Як щаслива, що мій коханий - ти!
Валентинка коханому на День святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий