четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим Роком 2017 Невістці у віршах

Невістка! З Новим роком!
Ціную за світлий працю!
Нехай з його приходом
Тепло і світло прийдуть!
Нехай знову
Все буде в будинку
(Розлуки, крім нудьги!);
Адже ви удвох
І ваші діти...
Щасливішого немає
На всій планеті!!!


Я невістці в Новий Рік
Побажаю без турбот
Жити і радіти життю,
Нехай по життю пощастить!
Посміхатися веселитися,
Пісні співати - і так завжди!
Життя по тілу нехай струмує,
Як з душу ллє вода!
Помріяти, мрію здійснити!
Жити і радувати себе.
Озирнутися що б згадати,
Як прекрасне життя твоє!


Невістка, я бажаю в Новий Рік,
Щоб тебе не чіпала біда,
Щоб новорічний дружний хоровод
Залишився в пам'яті на довгі роки.
Щоб у Новий Рік збулися твої мрії,
Щоб родина була здорова,
Щоб частіше посміхалася ти,
І щоб вдалим став рік новий!


З Новим Роком! Дорога,
Ми вітаємо тебе!
Стала ти для нас рідна.
Говоримо тобі - люблячи.
Ти жінкою стала синові
Ми тепер Свекруха і Свекор,
Син звичайно - став чоловіком,
Був хлопчиськом досі.
Побажати обом щастя
На двох тепер ділити.
Жити красиво і чудово
Так, - про онуків - не забути!


Відразу, з перших днів
Стала багато ти ріднею!
Син щасливий, не голодний,
Добре одягнений, задоволений!
Захотілося нам обійняти
Доньку, що довелося дізнатися!
Нехай тобі під новий рік
Чоловік подарунок принесе,
Щоб невісточка, братова моя
Ще більше розквітла!


З тобою ми за життя великі друзі,
Тебе вітаючи, невістка моя,
Хочу побажати тобі в новому році
Удачі в справах і спокою в побуті,
Щоб син мій тебе поважав і любив
Щоб частіше квіти та подарунки носив,
Щоб все виходило і йшло своїм ходом,
Здоров'я і щастя, любові, з Новим роком!





З Новим роком невестушку милу
Я сьогодні привітати поспішаю;
Ой, боюся, що від почуття достатку
Я в обіймах її придушу!
І нехай чоловіки дивуються,
І тобі кинуться допомогти -
Так мрія у свекрухи збувається:
Щоб невістка була їй як дочка!


В цю дивну ніч, на чарівних санях,
Дід Мороз в дім твій примчиться,
Дорога невістка нехай наче в снах
Новорічні диво станеться:
І з дому любов не піде ніколи,
І виростуть здоровими діти,
Чоловік коханий з тобою нехай буде завжди,
Ти прекрасніше всіх будеш на світі.
Оригінальна листівка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий