четверг, 17 ноября 2016 г.

Вітання Другу з Новим Роком 2017

Що ж, друже, з Новим роком
Вітаю я тебе!
Наш союз з дитинства родом.
Хоч у кожного сім'я,
Бачимося не так вже рідко,
Є, про що поговорити.
Адже сім'я - вона не клітка,
Варто дорожити дружбою!
Для рідних, для хобі, дружби
Час ти зумій знайти,
Не закидає та служби
І в професії рости!
Рік нехай принесе здоров'я,
Багато творчих ідей,
Більше свят і буднів,
Або просто класних днів!


Новий рік настає,
Що він тобі принесе,
Я хочу, щоб Дід мороз
Мішок радості приніс.
Молоду щоб ти зустрів дружину
Рано з ранку.
Що б ви купили квартиру
І дружно в ній з жінкою жили,
Щоб через рік чи через два
В квартирі малеча росла,
І щоб не знали ви турбот, проблем,
І грошових клопоту.


В Новий Рік, мій друг чудовий,
Шлю тобі свій відгук утішний.
Ти прийми мої слівця,
Від душі і від серця!
Нехай у Році Змії повзучої
До тебе прийде прекрасний випадок
І подарує шанс щасливий,
Не соромся, а будь строптивей!


З Новим Роком вас вітаю,
І бажаю в цей рік,
Щоб він був здійснюємо,
І вільним від турбот.
Чікі, телички, дівчата,
Дружно вишикуються в ряд,
Задерут свої юбчонки,
І покажуть експонат.
Будь затребуваний друже,
Кожен день цінуй і тисни,
Мчи як літак за життя,
І мрії здійсни.


Один кращий, з Новим роком!
Нехай зимова природа
Сама тобі підкаже,
Що збудуться одного разу
Мрії, і все влаштується:
Твій новий будинок побудується,
І дерево посадится,
І все навколо налагодиться.
Нехай свято не закінчується,
Бажання збуваються.
Кар'єра просувається,
І народжуються сини!


Один дорогий, тобі бажаю,
Що б ти одружився до травня,
Зганяв в червні на Канари,
Облазив там із жінкою, бари,
Щоб у ресторанах ви гуляли,
Про шопінг щоб не забули,
І щоб цей Дід Мороз,
Мішок з валютою вам приніс.





З Новим роком, друже мій дорогий,
Нехай він буде добрим і прекрасним,
Щоб усе, про що мріялось пристрасно,
Стало дивовижною долею.


Бажаю, щоб твоя дорога
Була покрита чудесами.
На ялинці щоб іграшок багато,
Парити все життя під небесами!
Щоб кожен день у році було свято
І від посмішок світлий будинок,
І щоб якийсь пустун
Лише примножив щастя в ньому.
Унікальна листівка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий