пятница, 18 ноября 2016 г.

Привітання з новим роком 2017 Півня близьких і колег

Здавалося б, до Нового року ще багато часу – до чого думати про привітання? Однак у святковій суєті часом не вистачає часу зробити елементарне – придумати новорічні привітання з новим роком 2017 Півня. Тому краще подбати про все заздалегідь, щоб напередодні цієї урочистої події присвятити себе нарізці салатів, прикрасою ялинки і гру в сніжки. У статті ви можете почитати, а потім і застосувати на практиці короткі привітання з новим роком 2017 Півня.новорічні вогні бенгальські

Розглянемо, як привітати:

другу половинку;
друзів;
батьків;
товаришів по службі.
Варіанти новорічних привітань
Саме традиційне, але від цього не менш приємне, побажання всі звикли отримувати у вигляді листівки. Але з року в рік писати одне і те ж не хочеться, а придумати щось оригінальне проблематично? Не біда. Сподіваємося, наші варіанти вам сподобаються, а ви, злегка адаптувавши їх під вашу ситуацію, зможете ними скористатися.

Отже, які короткі побажання ми зазвичай бачимо на листівці?

Коханому
Дорогою Іван (Петро, Федір, Інокентій і т. д.)
Вітаю тебе з Новим роком! Я дуже рада, що ти в мене є і сподіваюся, що в наступному році ми будемо ще більш близькі! Бажаю тобі, щоб наступний рік був ще краще нинішнього року!

Щиро? Можливо. Банально? Безумовно. Адже навіть самі щирі почуття можуть загубитися на листку паперу, оскільки одержувач листа не побачить ваших мерехтливих очей, не насолодитися посмішкою. Звичайно, можна поставити замість підпису смайлик, але ми пропонуємо варіант цікавіше. Отже, як можна адаптувати вже наявний варіант?

Улюблений Зайчик (я знаю, ти зараз искривишься від цього прізвиська, але дозволь хоча б на Новий рік мені злегка «розперезатися»). З Новим роком! Я рада, що в цьому році ми знайшли один одного, і наступний рік я б теж хотіла зустріти з тобою. І тоді, зрозуміло, він буде ще краще!

А замість смайлика краще намалювати забавну пику. Це буде оригінально.

Улюбленою
Привітати зі святом панночку – куди більш складне завдання, ніж складання привітання з новим роком 2017 Півня для молодої людини. Дівчині потрапити складніше і треба бути дуже уважним у словах, адже дівчина може образитися навіть на те, що ви зовсім не мали на увазі.

Варіант:

Кохана! Я рідко говорю про свої почуття, і ось мені, нарешті, трапилась гарна нагода їх висловити. Я щасливий бути поруч з тобою. Бажаю тобі більше приємних моментів у наступному році, які я обов'язково розділю з тобою. Обіцяю, що в наступному році мені не знадобитися приводу, щоб виражати свої почуття до тебе! З Новим роком!

Тут головне – стримати обіцянку, адже дівчата всі пам'ятають.

Рада! У новорічних побажаннях коханим людям немає місця для жартів і прикольних натяків. Гумор може бути присутнім тільки в обмежених дозах.

Привітання друзів
Якщо побажання коханим повинні бути ніжними і щирими, то в листівках, призначених для друзів можна дозволити собі навіть не одну нотку гумор. Що вже говорити, привітання з роком Півня 2017 можуть бути по-справжньому прикольними.

Наприклад, можна скласти забавне послання у віршованій формі. Звичайно, до рівня Пушкіна воно дотягувати не буде, але в таке свято це не має значення, чи не правда?

Співайте, пийте і грайтеся,
Але на ялинку не завалитесь,
Щоб дідусь Мороз
У витверезник не забрав!

Однак послання в такому стилі підійде далеко не всім друзям. Щоб послання було більш щирим, можна скористатися наведеним нижче шаблоном.

В Новий рік, товаришу мій,
Тост скажу тобі такий.
Нехай не зупинить мент.
Нехай дружина дасть презент.
Нехай біжить красиво.
А дружина дозволить пити пиво.
Нехай поруч будуть друзі –
Всі хороші, як я!

А наступний віршик підійде для дівчат, які люблять сидіти на дієтах.

Півник стукає в двері:
Відкривайте нас скоріше,
Принесу мішок удачі,
Щоб життя здавалося солодше!
В цей рік бажаю вам
Не кричати по дрібницях,
Бути добрішими і розумнішати
І від торта не повніти!

привітання з новим роком півня 2017 від Діда Мороза

Батькам
Новорічні вітання з 2017 роком Півня для батьків повинні бути простими і щирі. Адже вони цінують вас не за надто гарні фрази і оригінальні метафори, їм вже приємний факт самого привітання. Тому не намагайтеся бути оригінальними, краще зосередьтеся на емоціях і висловіть ваші щирі почуття. Для цього, мабуть, краще підійде проза.

Дорогі мама й тато!
Вітаю Вас з Новим роком! Бажаю Вам добра, затишку і любові в нашому з вами вогнищі, щоб він ніколи не згас. Ну а я постараюся вас не розчарувати!

Або ще більш зворушливий варіант:

Новий рік – чудове свято. Адже сьогодні я можу сказати, як сильно я люблю і поважаю вас. Адже в звичайні дні ми часом забуваємо говорити ці потрібні слова. Ви проживаєте разом зі мною моє життя, а це багато про що говорить. Бажаю вам на вашому життєвому шляху відмінного здоров'я й більше радісних і щасливих моментів. З новим роком, мої улюблені!

Побажання колегам
Колеги, як відомо, особлива каста, в колі якої можна довірливо пожартувати над начальством і умовами праці. Про це буде доречним згадати і у новорічному привітанні з роком Півня 2017.

Колеги!
Хоч я і змушений животіти в цій дірі, під назвою робота, але зате я щасливий, що моє існування тут скрашують такі чудові люди! Бажаю в наступному році, щоб ми піднялися по кар'єрних сходах і при цьому не забули своїх старих друзів! І частіше влаштовували корпоративи, як той, який ми організовуємо в цьому році! З Новим роком!

Побажання в інших формах
Послання може бути написано не тільки на новорічній листівці. Можна проявити фантазію і придумати щось зовсім оригінальне. Найбільше така ідея підійде для коханої людини. Приміром, приємні вітальні слова можна намалювати на вікні, щоб, коли близька людина прокинувся, то відразу звернув на них увагу. Більш екстремальним варіантом буде написати послання на дзеркалі зубною пастою. Його вже точно ні одна людина, навіть спросоння, не пропустить таке «мистецтво».




А наступний варіант, напевно, сподобається всім. Заздалегідь підготуйте кілька маленьких новорічних листівок, на кожній із яких напишіть за коротким посланням і натяку, де шукати наступне послання. Сховайте їх по всій квартирі. Разом з останньою листівкою чекатиме подарунок. Цей свого роду квест напевно захопить коханої людини чи не до бою курантів.

Виявивши хоча б дещицю фантазії, можна навіть банальне побажання щастя зробити незвичайним і незабутнім.
Дитяча листівка з Новим роком 2017 з віршиком

Комментариев нет:

Отправить комментарий