пятница, 18 ноября 2016 г.

Побажання на новий рік 2017

Привітання з Новим роком Півня друзям

Пришпорив час, що йде,
Він жене, все що було геть,
На трон він зводить нове,
Щоб дотягнутися, перемогти!
Він птах горда, ми знаємо,
І він гарний, завжди,
Так півня ми прославляємо,
У всі на світі часи!
А привід є, і він глобальний,
Адже рік його до нас всім йде,
Так нехай він буде без печалі,
Щоб це знали наперед!
Я вітаю і сподіваюся,
На краще у році у всіх,
А також я ще насмілюся,
Бажати нам життя без огріх! ©

Привітання з Новим роком півня

Ми звикаємо в будні жити,
Тягнути, по-своєму творити,
І розквітаємо лише тоді,
Несуть відмінності дні коли...
Такі дні у фіналі року,
І сніжна коли погода,
Заметіль часом і хуртовина усюди,
Але веселіше лише люду!
Адже Новий рік йде знову,
Рік Півня поспішаємо зустрічати,
Всього Вам найкращого друзі,
У рік йде до нас Півня! ©



Ще привітання друзям на Новий рік!

Привітання з Новим роком півня

Привітання з Новим роком Півня коханому (чоловікові) 2017

Сплетіння почуттів і час всі,
Що випало, проведено,
З тобою мій милий людина,
Лише радість нам несе і сміх!
І нехай Новий рік Півня,
Ми також зустрінемо, ти і я.
І разом будемо в цьому світі,
Не важливо, зими чи літа!
З прийдешнім Новим роком, милий,
Нехай далі будемо ми щасливі! ©



Ми разом так давно з тобою,
Не важливо холод чи спеку,
І наших почуттів не передати,
Долю з долею не розірвати!
І в цей рік, що до нас йде,
Не буде в ньому навпаки,
Півень нам не змінить хід,
Я знаю відразу, наперед!
І кращого лише тільки чекаю,
Я вітаю і люблю! ©



Ще поздоровлення коханому на Новий рік!

Привітання з Новим роком півня

Привітання з нови роком Півня сестрі

В очах сестри я отражаюсь,
І пам'ятаю, знаю я про те,
Що дуже дорогий мені особливо,
Рідних моїх вогнище і дім...
А значить і сестри всі блага,
Не чужі мені, як ніколи,
Особливо в наш приходить,
У рік до нас іде Півня!
Так нехай виповниться від серця,
Що кращого бажають їй,
А ти сестра не сумнівайся,
Ти просто знай, що ти в це вір! ©



Сестричці найкращою, самою, самою,
Бажаю в новий Півня,
Щоб всі її проблеми разом,
Вирішувалися всі напевно.
Щоб що хотіла, отримувала,
При цьому подморгнув всього,
А якщо вже махне рукою,
Зверху було б того!
Бажаю їй мрії особливою,
Що знала що хотіла те,
І щоб збулося неодмінно,
Про що подумала ще!
Нехай дива трапляться все ж,
Адже є особливий в даті шарм,
Феєрія сніжинок вільних,
Гірлянди, ялинки, легкість карм!
Загадковість і відчуженість,
Від метушні на новий рік,
Нехай це все прийде і разом,
Ну, а ніяк не навпаки! ©

Привітання з Новим роком півня

Вітання на новий рік півня мамі

І в цей рік не без емоцій,
До рідних, що ближче нема мені,
Не просто ближче я сказав би,
А серед усіх, на всій землі!
Так, цей вірш я присвячую,
Рідній матусі своєї,
Все, все їй побажаю,
Щоб жилося краще, веселіше!
І в рік йде півнячий,
Щоб знала, що її люблю,
І дуже, дуже я хотів би,
Їй у житті кращу долю!

Привітання з Новим роком півня

Вітання на новий рік півня папі

Кругообіг в природі всюди,
Для днів і років – відомо люду,
І ось черговий виток,
Збиває знову ніби з ніг,
То рік до нас півня йде,
Він немов повітря всюдисущий,
У всі кути, під все свідомості,
Заліз вже, свідчить бажання,
Феєрії приємних фраз,
І нехай здійсняться, бог дасть...
І татові теж щастя море,
Не бути щоб з настроєм у сварці,
І радіти б усього,
Ніж рік порадує долю!
Картинка безкоштовна з Новим роком 2017 та Різдвом Христовим

Комментариев нет:

Отправить комментарий