четверг, 17 ноября 2016 г.

Дитячі Частівки про Новий Рік 2017

Бабуся костюм пошила мені
Біленького зайчика,
Дати морквину забула
Маленькому хлопчикові.


Новий Рік у вікно стукає,
По дорозі трійка мчить,
Дзвіночки дзвенять,
Зимовий свято у хлопців.


У моєму дитячому садку
Ми на ранок підемо,
І для Дідуся Мороза
Дружно пісеньку заспіваємо.


Мороз з білою бородою,
З пишними вусами,
Як хлопчина молодий,
Танцює разом з нами.


Біля будинку, біля катка
Я ліпив сніговика,
З морквини зробив ніс,
Вийшов Дід Мороз.


Лапки ялинки-краси
Міцно тримають свічки.
Їх запалить нам Дід Мороз
В Новорічний вечір!


Діти водять хоровод,
Плескають у долоні.
Здрастуй, здрастуй, Новий Рік!
Ти такий хороший!


У нашому залі шум і сміх,
Не мовкне спів.
Наша ялинка краще всіх!
У цьому немає сумніву.


За вікном сніжинок зграя,
Теж водять хоровод.
Попрощавшись із старим роком,
Ми зустрічаємо Новий рік.


Вся гірляндами виблискує,
Ялинка новорічна.
Пісня танець розпалює,
Російська, народна.


Подивіться, Дід Мороз,
Святково одягнений.
Він подарунки нам приніс,
Пряники, цукерки.


Ліплять все сніговика,
Мама шукає Ігорка.
Де син мій? Де ж він?
Закатали в сніжний ком.


З мамою ялинку нарядили,
І ліхтарики включили.
Буде ялинка моя
Найкрасивіша!


Наша ялинка сяє,
У новорічних вогниках.
Дітвора у хокей грає
З Дід Морозом на ковзанах.


Я на саночки сідаю,
Сміливо з гірочки кочуся,
Нехай від снігу біла,
Зате яка смілива!


Дід мороз приніс подарунки,
На мене свій око косить.
У кого за чверть двійки,
Грізно стукає посохом.


Дід Мороз іде з торбинкою,
Діти стрибають під ялинкою.
Всім дарунки роздає,
Веселиться і співає.





З Новим роком вас вітаю,
Новорічний шлю привіт!
Мамі з татом я бажаю,
Щоб жили до ста років!


Я сьогодні рано встала.
Відразу до ялинки побігла.
От спасибі, Дід Мороз,
Що подарунки мені приніс!


Тато мені костюм одягнув
Людину – павука.
Озирнутися не встиг –
Я звисаючими вниз па зі стелі.


Де живе Дід Мороз?
Дивне питання!
Не в лампі, не в будильнику,
Подивимося в холодильнику!


Наморозил Дід Мороз
Зимові візерунки,
Нам не треба купувати
На віконця штори.


Дід Мороз на трійці мчить,
Дзвіночки дзвенять.
Починає серце битися,
В це свято у хлопців.


Ми зустрічаємо Новий Рік,
В нашій школі кожен рік.
Дружно пісні распеваем,
В ногу весело крокуємо.


Ми частівки вам проспівали,
Зустрічаючи новий Рік!
А тепер за стіл хотіли б -
Напоїть чаєм!
Як оригінально привітати з Новим роком 2017?

Комментариев нет:

Отправить комментарий