четверг, 17 ноября 2016 г.

Вірші для друга з Новим Роком 2017

З Новим роком вітаю.
Удачі я тобі бажаю:
Щоб на роботі не втомився,
Дохід стабільно зростав.
Щоб хата - не хата, а палац,
І багато люблячих сердець.
Щоб зміг у затишку і теплі
З «ледащо» ти лежати,
Щоб всі плекали тебе,
Ніхто не смів бурчати!


Нехай добрий Дідусь Мороз
На рахунок підкине тобі баксів,
Іди вперед і не здавайся,
Серед штормів і бізнес-гроз!
Нехай дружина твій сон зберігає,
А ти люби її за це,
І за витрати не брані:
Дружин економних бачив, де ти?
Нехай піднімають в небеса
Тебе твої великі плани,
І кожен вечір окриляють
Діточок в будинку голоси!


Мені для одного дорогого нічого не шкода,
У це свято новорічне подарую медаль:
Шоколадну, велику, в золотій фользі.
Ти подивишся як-то дивно, запитаєш: «де Гроші?»
Для чого тобі папірці? З'їж шоколад:
Стане краще настрій, веселіше погляд!
Це свято ми відзначимо райдужні всіх,
У Новий Рік нас чекають щастя, гроші і успіх!


Привітати я тебе хочу,
Обійняти тебе, друже,
За вечерю теж заплачу,
Так, скільки там? Три тисячі?
Рідний, сьогодні - Новий рік,
А в цей день належить:
Все, що хотів, відбудеться,
Відмінно точно складеться.
Звичайно, вітаю я тебе,
Робота, життя і вся доля
Вже з тобою нерозривний.


З новим роком, друже мій милий,
Він прийде вже ось-ось!
Побажаю щоб повз
Не пройшов би Дід Мороз,
Щоб під ялинку тихенько
Він поклав подарунок,
Щоб цукерок насипав стільки,
Що унести вистачило сил.
Щоб успіх весь рік був поруч,
Загалом, ти не проморгай!
І в келихи скоріше
Всім вино ти наливай!


Бажаю я тобі, друже мій вірний,
І в Новий рік завжди у всьому бути першим!
Щоб на чолі столу сидів, як треба,
Гостей своїх окидаючи поглядом!
Щоб перший тост вимовити зумів ти
І першим роздруковував конверти,
Щоб привітання першим прочитав ти,
І краще за всіх би співав і танцював би!
Лише одного не роби, як колись:
Не падай першим ти особою в салати!





У Новий рік - бажають щастя!
Я бажаю - це факт.
За вікном пуржит негоду,
Я йому продовжу в такт.
У Новий рік кохання бажають!
Так давно вже повелося.
Сніг лежить, поки не тане,
Я бажаю - щоб збулося!
У Новий рік - обіцяють достаток!
Це - те ж для тебе.
Тут не буду надто коротким,
Гроші кружляють нехай - люблячи!
А все дорожче дружба!
Я бажаю в Новий рік.
Коли тобі я буду потрібен -
Решта - все не в рахунок!


Ти справжній друг.
Мені пощастило знайти тебе.
Нехай у цілому світі, що навколо,
Тебе оточить доброта.
Бажаю довгого шляху.
Щасливого життя і тепла.
В любові і радості живи.
Один, зі святом тебе!
Гарна листівка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий