четверг, 17 ноября 2016 г.

Освідчення в Коханні Хлопцю на День Святого Валентина у віршах

(Ім'я) валентинку,
Посилаю від (ім'я)
Два сердечка скріплені
І квітами сплетені,
Обвиті ланцюжком,
З золотим замочком.
Може нарешті зрозуміє,
Що любов в мені живе! ©
(Автор: Мареева Олена)


Ти – життя основа моєї!
Тобі я привітання шлю!
На весь Всесвіт готова
Кричати про те, як я люблю!
За мить я вдячна швидкий,
І вдячна року,
І я молю тебе, Всевишній,
Нехай ми завжди будемо поруч!


Люблю безоглядно, люблю нерозважливо.
Люблю зсередини, нерозумно, підспудно.
Люблю нескінченно, в чомусь наївно,
Люблю і розпусна, і занадто невинно.
Люблю схвильоване, неймовірно,
Люблю тому, що ти просто улюблений.
Люблю обережно, люблю без побоювання,
Люблю так, як принца, з дівочої казки.
Люблю я захоплено, ніжно і солодко,
Люблю, тому що все в повному порядку.
Люблю спочатку, навічно, чудово
Люблю так глибинно, що навіть небезпечно.
Люблю непорушно, фундаментально,
Люблю одинично і феноменально.
Люблю я і лагідно, і грубувато,
Люблю, і любов'ю бескрайно багата.
Люблю гордовито, чутливо, млосно,
Люблю і напористо, і занадто скромно.
Люблю постійно, люблю безмежно,
Люблю плідно і моторошно смертельно.
Люблю остаточно і незмінно,
І ти мене любиш не менше, напевно...


Як птиці без небес,
Як дітям без чудес,
Як людям без вогню
Мені погано без тебе.
Як бджоли без квітів,
Без ніжних, добрих слів
Я просто пропаду,
Як зірки вранці.
Без неба ні землі.
Порожні без ночі дні.
Ось так і ми з тобою,
Між небом і землею.
Як птах по весні,
Сумую за тобою.
З тобою я бути хочу,
Адже я тебе люблю!


Як добре, що є ти в цьому світі!
Мені не страшні ні бурі, ні снігу.
Коханий мій, (Ім'я),
Хочу бути з тобою завжди!


Я люблю, а це значить,
Життя тепер інакше!
Сонце світить веселіше,
Стала я трохи сміливіше,
Послала Вам валентинку,
Не прийміть за смітинку,
Щоб швидше прибрати з очей,
У ній любов моя для Вас.


Як сильно я тебе люблю-
Так нерозумно і егоїстично.
Все розумію,але веду
Себе я знову не тактовно.
Люблю тебе: твій живий розум.
Люблю твою працездатність.
Твій тембр голосу люблю,
Хоча взагалі закохалася в образ


Коханий мій, в день Валентина!
Хочу знову сказати тобі,
Все, що нас разом згуртувало,
До старості буде тримати.
Вже без тебе не уявляю,
Ні ночі, не ранку, ні дня.
Зрозумій — Я люблю тебе дуже!
І вірю — ти любиш мене!


В цей день є можливість у відповідь
Почути або "так", або "ні".
Мій улюблений, я в цей день рада
Знову визнати, наші почуття - нагорода.
Не нагорода, швидше сюрприз:
Серця наші любов'ю засвітили!


У День Святого Валентина
Привітання подарую,
Того, кого завжди любила,
Того, кого зараз люблю!
Нехай ми іноді сваримося,
Я сльози ллю, а ти кричиш,
Сьогодні нічого не приховую,
Я так люблю тебе, малюк!
Всі твої фото березі,
І ті, де ти не дуже вийшов,
Без тебе жити я більше не хочу,
Так і в мене ти по вуха закохався!
Люби мене у сні й наяву,
Даруй іграшки мені, цукерки і квіти!
У відповідь хорошою бути зможу
І виконати найзаповітніші мрії!


Я люблю тебе, чуєш?
Без тебе не можу, розумієш?
Ледве чути уві сні ти дихаєш,
Коли міцно до себе притискаєш.
Я з тобою назавжди, ти мені віриш?
Мій рідний та коханий, ти знаєш?
Швидко страхи мої ти развеешь,
Як ніхто ти мене утешаешь.
Ти мені скажеш, що любиш, скажеш?
Поцілуєш мене і обіймеш?
Мені розкажеш, про що ти мрієш?
Ти мене ніколи не покинеш?


У день святого Валентина
Тобі зізнатися я вирішила,
Всі думки тільки про тебе –
І наяву, і в солодкому сні!
Малюк, я без тебе сумую!
Люблю! Душі в тобі не чаю!
Дарую тобі я поцілунок!
Так що, прийми, і не балуй!


Милий,дуже-дуже
Я тебе люблю!
Так люблю,що вночі
Від любові не сплю
Взглядываюсь в темінь,
зорьку кваплю.
Я з тобою весь час
зустрічі милий чекаю!





Мені в серце місця не вистачає,
Щоб ці почуття вмістити,
І здається зараз розтане-
Сильніше вже не можна любити.
Ти вночі світло,ти промінь сонця,
Весь світ мені можеш замінити.
Помилки виправляти не пізно,
І ось зараз змогла відкрити,
Відкрити, що так давно шукала,
Що шукає кожен для себе...
Я дурна не розуміла,
Не знала, як люблю тебе!!!


Я дуже люблю тебе...
Мені хочеться тебе обійняти,
Доторкнутися до тіла твого,
Але ти не можеш цього зрозуміти,
Адже ти не знаєш почуття мого.
Про, якщо б ти знала, як мені потрібно
Твоя увага, любов!
І як мені важко в цьому житті
Без ніжних, милих твоїх слів..


Моє сонечко рідне,
Добре й золоте,
Щастя бути з тобою поруч,
І іншого мені не треба!


Моя любов тебе берегла,
Коли далеко ти був, мій милий,
Моя любов тебе зустрічала,
Коли повернувся. Нехай чимало
Є попереду шляхів-доріг,
Турбот, бажань і тривог,
Але путеводною зіркою
Моя любов завжди з тобою!


Мій милий, дорогий хлопчисько
Я так давно хочу сказати,
Що ні в одній величезній книжці
Мого кохання не описати.
Ти з'явився так неждано
І переплутав всі шляхи,
Мої наведанные таємниці
Мені не потрібні,
Мені потрібен ТИ!
Ти найкращий, розумієш?
З тих, хто любить, і любимо,
Ти навіть сам того не знаєш,
Що ти в душі моїй відкрив!


Сьогодні свято милий
І я хочу тобі сказати
Мене ти підкорив улюблений
Своїм теплом, любов'ю
Своїм хорошим характером
Люблю тебе кошеня
Ти краще за всіх на світі!
Листівки з Днем святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий