четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим Роком 2017 Зятеві у віршах

Улюблений Зять!
З Новим роком!
Вірою і добром ведена,
Приведи з його приходом
Щастя й удачу в будинок!
Хай затишно буде доньці,
Є банан і ананас,
І ростуть в теплі квіточки -
Дітки славні - у вас!
...Не забувай, зятечек,
Тещу-тестя -
Не раз, не два нам
Веселитися разом!!!


Хоч зовусь я тещею,
Мамою прагну бути:
Я вже хороша,
Заслужила плюс
Мудрою політикою -
Навіть, коли несила,
Покриваю критикою
Не тебе, а дочка,
І прощу вибачення
Сказаним словами,
І за запрошенням
В гості їжджу до вас,
І завжди без катишків
Вам білизна стелю...
З Новим роком, зятюшка!
Я тебе люблю!


Мій найкращий у світі зять!
Поспішаю тебе я вітати!
Бажаю здійснення мрій,
В роботі тільки процвітання!
У новому році ти не хворій,
Будь веселий, щасливий і любимо,
І не забудь вже про дітей -
Ми з тестем онуків так хочемо!


З новим роком вітаємо,
Дорогий зять - синку!
Тільки радості бажаємо
В новорічний вечір!
Будь везунчиком і крапка!
Гроші нехай течуть рікою!
За тобою живе нехай донька
Як за кам'яною стіною!


Білий сніг всюди ліг,
А у нас застілля.
Вітаю мій зятьок,
Вітаю стоячи.
З Новим роком! З різдвом!
Славно Вітаю.
Жити чудово в рік тому -
Я тобі бажаю.
Щоб із жінкою, мир і лад,
Щось на зразок раю.
Адже вона ж дочка для нас!
І при тому - рідна!


З Новим роком, зятьок!
Нехай прийдуть на поріг
Щастя світле
З радістю разом!
Нехай в родині буде лад!
Та вищих зарплат!
Приймай вітання
Від тестя!





Мій дорогий, любий зять!
Не знаю, як тобі сказати,
Але мені ти як-то вже не зять,
А, в деякому роді,
Ріднею і ближче зятя, да;
І вся сім'я тобою горда...
Тут теща устряла, як завжди:
Синочок! З Новим роком!


Ми бажаємо зятеві в Новий рік
Від долі нечуваних щедрот,
Міцного здоров'я, сил,
І щоб нашу донечку любив.
Повною чашею щоб був твій дім,
І нова машина при ньому,
Нехай мрії збуваються заповітні,
І завжди фортуна посміхається!
Нові картинки з Новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий