четверг, 17 ноября 2016 г.

Новорічні Привітання 2017 у віршах Другові

Гримлять салюти і келихи,
В цей день прекрасний.
У кожному будинку карнавали,
І всім бажають щастя.
З Новим роком вітаю.
Ти мій найкращий друг!
Щастя і тобі бажаю,
І кохання велике навколо.
Нехай збуваються мрії,
Нехай удача буде поруч.
І душевної теплоти,
У дні зими і снігопаду.


Друже, друже дорогий,
Ти мені як брат рідний!
Ти мене не забувай,
Частіше в гості приїжджай.
У наступаючому році
Заведи-но ти сім'ю.
Нехай тобі твоя дружина
Народить хлопця шалуна,
Щоб було з ким пустувати,
Грати В м'яч і майструвати!


Життя свою проходять разом
Кращі друзі,
А тобі недарма з дитинства
Довіряю я,
І нехай про дружбу нашої
Знають всі навколо!
Ти такий! Ти - справжній!
З Новим роком, друже!


Хочу привітати з новим роком, товариш,
Знову настав цей свято великий,
Заздрять мені, що ти знову подаруєш,
Давно так пішло – свій сюрприз дорогою.
Я радий принести тобі теж подарунок,
А ти його радий від мене отримати,
В це свято великий ми будемо за старою
Батьківській традиції – пити та гуляти.
До мене на застілля заглядай, друг,
Роздавимо по стопці. Під Новий рік раптом
У нас чудеса відбуваються навколо.


Хай Новий рік, що на порозі,
Увійде у ваш будинок, як добрий друг!
Нехай забудуть до вас дорогу
Печаль, негаразди і недуга!
Хай прийдуть в році прийдешньому
І удача та успіх!
Нехай він буде найкращим,
Самим радісним для всіх!


Шлях цей рік настане
І щастя тонни дві так принесе!
Нехай друг мій грошей багато зрубає,
І вгору кар'єра нехай піде!
Удачі, фарту і везіння побажаю,
Тобі ж ніколи вони не зашкодять,
Коротше, друже, з НГ я вітаю,
Щоб отримав сьогодні на цілий рік заряд!





Мій милий друг, мій друг сердешний!
Деколи сердитий і смішний,
Часом веселий і безтурботний,
Але в загальному милий і рідний.
Хочу я у свято новорічне,
Тобі сказати слова свої,
Щоб ти відчув сьогодні
Всю силу відданої любові.
Так з новим щастям, мій коханий,
Від бід та смутку зберігається,
Любов'ю чистою і земної.
З Новим роком!


У Новому Році
Тобі я бажаю
Здоров'я, успіхів,
Удач і везіння,
Легких доріг,
Повернень щасливих,
Мій найбажаніший
І найкрасивіший!
Смішна відкритка з новим роком 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий