понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для дядька

«Нехай усі твої плани здійсняться»
Я бажаю тобі, дорогий дядько,
Радості величезній у свято твій чоловічий.
Нехай всі твої плани збудуться сто крат!
Щоб душею щасливою завжди був багатий!

Побажаю чистого серцем тепла,
Щоб чудовою життя твоя була,
Щоб було щастя назавжди з тобою,
А душа цвіла б вічною весною!


«Дорогому дядькові»
Я в День захисника Українибажаю,
Щоб дорогого дядька пощастило,
Щоб жив, проблем і смутку не знаючи,
І був щасливим самим, всім на зло,

Щоб будь-яка справа вдавалося,
Бажаю ніколи не сумувати,
Нехай суєти і смутку буде – малість,
Бажаю всіх успіхом дивувати!


«Тримай за життя хвіст трубою»
Нехай, дядько, пощастить тобі,
Бажаю в свято я чоловічий.
Перемог завжди, в будь-якій боротьбі,
Тримай за життя хвіст трубою.

І ніколи не сумуй –
Не варто в житті сумувати,
Проблем навіки не дізнайся,
Адже краще жити і процвітати!


«Мій дядько – мудра людина»
Мій дядько – мудра людина,
Запам'ятаю твоя порада навік,
Тебе я буду вітати
Адже День захисника України

У вікно стукає і кличе,
Адже попереду удача чекає,
Так нехай удача прийде,
І всі негаразди відведе!


«Чоловічий День сьогодні»
Нехай лютневий вітер принесе удачу.
День чоловічий сьогодні. І ніяк інакше.
Вітаю, дядько! Від душі бажаю
Щастя і успіхів. І нехай розтануть

Все снігу швидше. Буде веселіше.
А поки що нехай свято серце нам зігріє.
Смачний стіл накриємо. Зберемося разом.
Тому що разом буде цікавіше.


«Хочу рідного дядька побажати»
Хочу рідного дядька побажати
Я в свято всіх чоловіків – такий прекрасний, -
Щоб ніколи не думав сумувати,
Щоб думки тільки правильно і ясно.

Щоб вдавалися всі справи тобі,
Мрії твоїм збувалися постійно.
Щоб йшло везіння по п'ятах скрізь,
Щоб домагався цілей невпинно!


«Особливий свято»
Улюблений дядько, у лютому
Особливий свято є, чоловічий,
Я Хочу побажати тобі
Добра і щастя всією душею,

І ніколи не сумувати,
І зовсім не переживати,
Не відати розчарувань,
І ніколи не знати страждань!


«Настав твій свято»
Улюблений дядько, привітання
Мої швидше приймай!
Настав твій свято, без сумніву,
Його ти весело зустрічай!

Нехай все хороше трапляється
На День захисника України !
Нехай у тебе все виходить –
Здоров'я, щастя і добра!


«Ти – взірець чоловіка»
Ти – взірець чоловіка,
Ти дуже мудрий, сильний!
Пишаюся тобою я
І вся наша родина!

Тобі бажаю, дядько,
Я в свято всіх чоловіків:
Для щастя в житті буде
Нехай тисячі причин!


«Ти – людина неповторний»
Мій дядько, дорогий, коханий!
Ти – людина неповторний,
Всіх проницательней на світі,
Сильний і швидкий, як свіжий вітер.

Сьогодні щастя я бажаю,
Щоб кожен день теплом зустрічаючи,
Ти це свято відзначав,
І ніколи не сумував!


«Хочу побажати так багато!»
У день чоловіків рідного дядька
Побажати хочу так багато!
Нехай з тобою удача ладнає,
Щоб не відав ти тривоги!

Хай прийдуть до тебе успіхи
Нескінченною рікою,
І доля доброго обдарує
Своєю щедрою рукою!


«Це свято не простий»
Це свято не простий.
Свято легендарний.
Дядько! Зі святом, рідний.
Відзначай ударно!

Адже сьогодні такий день,
Двадцять третє нині.
Нині світ розжене тінь,
Буде все відмінно!


«З День захисника України , дядько, вітаю!»
З День захисника України , дядько, вітаю!
Нехай подарує життя тобі багато світлих днів!
Нехай збувається все, що я побажаю,
З кожним днем доля краше й світліше!

Побажаю я тобі радості й щастя,
Дружби щирою великий, серця теплоти,
Від рідних великої любові і завжди участья,

Щоб здійснилися скоріше всі твої мрії!
Прикольна листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий