вторник, 18 октября 2016 г.

Вірші для Дітей на Новий рік

"Пісня Умки"
Сніг скрипить
Під жорсткими ступнями
І кусає завірюха
За бочок.
Ялинка сигналить
Мені вогнями,
Новорічний маячок.
Що за диво-диво:
Елка-маячок.
Хто запалив мені
Ялинку таку?
Не інакше, як
Хороший друг.
Не боюсь я
Крижану холоднечу
Вогники горять навколо.
Що за диво-диво,
Вогники навколо.


"Ліс і поле білі"
Ліс і поле білі,
Білі луки.
У засніжених осін
Гілки як роги.
Під льодами міцними
Дрімають води річок.
Білими кучугурами
Ліг на даху сніг.
В небі яскраві зірки
Водять хоровод.
Старий рік прощається -
Входить Новий рік.


"Дід Мороз прислав нам ялинку..."
Дід Мороз прислав нам ялинку,
Вогники на ній запалив.
І блищать на ній голки,
А на гілочках — сніжок!


"Ялинка"
Ну-ка, ялинка, світліше
Заблести вогнями.
Запросили ми гостей
Веселитися з нами.
По доріжках, по снігах,
По лісових галявинах
Прискакав на свято до нам
Зайчик довговухий.
А за ним - дивіться всі!
- Руда лисиця.
Захотілося і лисиці
З нами веселитися.
Вперевалочку йде
Клишоногий ведмедик.
Він несе в подарунок мед
І велику шишку.
Ну-ка, ялинка, світліше
Заблести вогнями.
Щоб лапи у звірів
Затанцювали самі!


"Скоро новий рік"
Скоро, скоро Новий рік!
Він поспішає, іде!
Постукає в двері до нас:
Діти, здрастуйте, я до вас!
Свято ми зустрічаємо,
Ялинку прикрашають,
Вішаємо іграшки,
Кульки, хлопавки...
Незабаром Дід Мороз прийде,
Нам подарунки принесе -
Яблука, цукерки...
Дід Мороз, ну де ти?!


"Найголовніший з гостей"
- Хто в ошатній теплій шубі,
З довгою білою бородою,
У Новий рік приходить в гості,
І рум'яний, і сивий?
Він грає з нами, танцює,
З ним і свято веселіше!
- Дід Мороз на нашій ялинці
Найголовніший з гостей!


"До нас приходить Новий рік"
Добре, що кожен рік
До нас приходить Новий рік,
Запалює нашу ялинку
І заводить хоровод.

Приспів: Якщо танцю буде мало,
Є у танцю поворот:
Ми станцюємо все спочатку
А потім? Навпаки.

Ну-ка, ширше, ширше коло,
Виходь сміливіше, друже!
Веселіше плескай у долоні,
Не шкодуй сьогодні рук!

Приспів.

Ми під ялинкою танцювати
Можемо цілих три години,
І анітрохи не втомимося ?
Ось такі дива!

Приспів.


"Гном і чобітки"
За віконцем холод, стужа,
Сріблом покрита калюжа
І Мороз завдає споро
На скло свої візерунки.
Ліг пухнастий гагачий пух
На будинку, дерева, дачі.
Відкривай очі поширше
Все навколо, як в чудовій казці!
Не відомо нікому
Для чого і чому
У Анюти на віконці
У грудні стоять чобітки.
Їх сама Анюта пошила,
Яскравим розшила бісером.
Все у візерунках розписних
З фольги квіти на них.
Я відкрию таємницю цю
І скажу вам по секрету:
Просто в цей милий будинок
У грудні приходить Гном...
З казкової Лапландії,
Засніженій Фінляндії
Гном приходить без побоювання,
Якщо сон закриє очі...
І він кладе в чобіток
Не пиріжок з капустою,
А повітряну хлопавку,
Дзвіночок іль іграшку,
Шоколадку чи цукерку,
У загальному-те, що потрібно дітям.
Я – не дитинко, тільки все ж
Буду чекати я Гнома теж!
І сьогодні на віконце
Віднесу свої чобітки.


"Справжній секрет"
Прикрашена ялинка, зітхає пиріг,
Дзвінок заграв, і підстрибнув щеня,
Я смикнув замок — і до порога приріс!
Я пискнути слівце не міг, я мовчав
І щось у двері мугикав:
Ще б! З'явився живий Дід Мороз!
Я діда цілу! І раптом помічаю,
Що багато чудесного є в старому:
По-перше, навіщо-то старий — в перуці,
І ніс, по-друге, у нього — з картонки,
А по-третє, кусючий і зухвалий щеня
Біля ніг старого добродушно приліг,
Що досить дивно для такої собачонки!
Я бачу на валенке Діда Мороза
Латку, яку бабуся Роза
Вчора нашивала на валянок братові.
Ура! — закричати і підстрибнути пора,
Я знаю всю правду, оскільки вчора
Я віддав свій тапок на цю латку!
Але весело-весело мені і чудово,
Тому таємницю ламати недоречно!
Подарунок я зроблю старшому братові:
Ні слова — про ніс, про перуку і заплату,
Його не впізнаю тепер нізащо!
Його приймають за Діда Мороза
І тато, і мама, і бабуся Роза,
І кожен хлопчисько, на санках ковзний,
І двірник з лопатою, у заметі стоящий,
І кожен, хто бачить від снігу блискучий
Вишневий мішок у нього за плечем!
Він мені подарував справжній телескоп,
Потім настав Новий рік справжній,
А значить, він був Дід Мороз справжній,
І те, що він — старший мій брат справжній,
Так це — мій перший справжній секрет!





"Наша ялинка"
Наша ялинка велика,
Наша ялинка висока.
Вище папи, вище мами —
Дістає до стелі.
Як блищить її вбрання,
Як ліхтарики горять,
Наша Ялинка з Новим Роком
Вітає всіх хлопців.
Будемо весело танцювати,
Будемо пісні співати,
Щоб ялинка захотіла
В гості до нас прийти!


"Пісенька Діда Мороза"
Останній листок календаря
Залишився на стіні.
Весь рік я працював не дарма.
Пора в дорогу мені!
Проїду сотні верст поспіль,
Щоб у ніч під Новий рік
Одягла ялинка вбрання
І встала в хоровод.
Подарунки дітям я вручу,
Адже ні мене добрішим.
Нагороди кращим не хочу,
Чим радість всіх дітей!


"Дід мороз"
Йшов лісом дід Мороз
Повз кленів і беріз,
Повз просік, повз пнів,
Йшов по лісу вісім днів.
Він по бору проходив —
Ялинки в намисто нарядив.
У цю ніч під Новий Рік
Він хлопцям їх знесе.
На галявинах тиша,
Світить жовтий місяць..
Всі дерева в сріблі,
Зайці скачуть на горі,
На ставку виблискує лід,
Настає Новий Рік!


"Перед святом зима..."
Перед святом зима
Для зеленої ялинки
Сукня біле сама
Пошила без голки.
Скинула білий сніг
Ялинка з поклоном
І варто красивіше всіх
В зеленому платтячку.
Їй зелений колір до лиця,
Ялинка знає це.
Як вона під Новий рік
Добре одягнена!

Комментариев нет:

Отправить комментарий