понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для хресного

«Бажаю їм удачі»
Бажаю їм удачі
На День захисника України ,
Щоб ставав лише багатшими,
І щоб тебе не торкнулася

Біда, втрата й розлука,
Щоб все на світі вдалося,
Щоб поспішав на допомогу другові,
Щоб щастя навскач до тебе мчало!


«Дорогому хрещеному»
З День захисника України
Хресний дорогий тебе!
Нехай удача не відмовить,
Товстий шар любові намажет,

І приправити бутерброд
Щастям і успіхом, ось!
Нехай збуваються мрії,
Кращого гідний ти!


«Хрещений - справжній чоловік»
День захисника України–
Це свято для тебе.
Хресний, справжній чоловік –
Це святкувати причина.

Я добра тобі бажаю,
Ніколи не сумуючи,
До цілям рухайся вперед,
Попереду удача чекає!


«День захисника України  хрещеному бажаю»
День захисника України  хрещеному бажаю
Справжнього чоловічого щастя і добра.
Нехай тече рікою життя радісним без краю,
Нехай на урочистості і тепло щедра.

Бойового настроенья, добрих новин,
Щирості, доброти, для душі спокою.
Святкувати і радіти завжди в колі друзів,
Нехай йде завжди успіх об руку з тобою!


«Вітаю тебе, милий хрещений!»
Вітаю тебе, милий хрещений!
День захисника – свято чоловіків.
Ти на все відповідаєш питання,
І проблеми вирішує один.

Хресний – ти справжній чоловік!
З Двадцять третім тебе лютого!
Нехай тебе ніколи не покинуть
Оптимізм і посмішка твоя!


«Коханому хрещеному»
Хрещеному рідній і коханій
У свято це істинно чоловічий
Я бажаю щасливого житія,
Бути в ладах з долею і з собою!

Нехай тобі удача посміхнеться,
Життя подарувавши і шик, і насолода!
Хай як сліпуче сонце,
Над тобою завжди сяє радість!


«Нехай доля береже тебе»
З День захисника України
Хресний дорогий!
Хай доля береже тебе
Від біди будь,

Радість нехай подарує
І успіх у всьому,
Щастя додає
У житті з кожним днем!


«Прекрасна людина»
Хрещений мій, прекрасна людина,
У свято всіх чоловіків тобі бажаю –
Буде довгим нехай твій славний вік,
Ти живи, люблячи і процвітаючи.

Я хочу побажати здоров'я,
І неймовірного везіння,
І свою удачу відшукати,
І не вдаватися огорченьям!


«Свято відважних воїнів»
День захисника України  – свято відважних воїнів!
Хрещеному я від душі побажання дарую.
Нехай подій буде багато радісних і важливих,
Нехай збувається скоріше за все, що кажу:

Побажаю я тобі міцного здоров'я,
Богатирських сил і років, сповнених краси!
Нехай завжди тебе підтримають близькі любов'ю,
Нехай здійсняться твої плани і мрії!


«Лютневі холоднечі тобі ніпочім!»
Лютневі холоднечі тобі байдуже!
Надійне всім підставляєш плече.
Мій хресний, тобою я дуже пишаюся.
І чому я в тебе навчуся.

Завжди ти даєш дуже вірну пораду.
На всяк питання знаєш точну відповідь.
Тебе з Двадцять третім, рідний, лютого.
Нехай радують діти, сім'я і друзі.


«Миру, щастя і добра!»
Хресний, ось прийшла пора
Вітати тебе!
Миру, щастя і добра
Побажаю я!

З День захисника України !
Здійсняться мрії!
Будуть вірними друзі!
Життя – без суєти!

Унікальна відкритка з Днем захсиника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий