вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Новим Роком Чоловікові у віршах

Я не чарівниця, тільки вчуся.
Знаю основи чудес напам'ять.
Хочеш, щоб дружбою світилися очі?
Сам будь товаришем, другом завжди.
Хочеш, щоб навколо стало веселіше?
Сам поделися своєю посмішкою.
Хочеш красивих чудес, чарівництва?
Більше читай і вчись не на два.
Я не чарівниця, але в Новий рік
Я наколдую: вам всем повезет!


Новорічної ночі
Дива трапляються,
Нехай вони сьогодні,
Милий, не закінчуються -
Поруч я з тобою,
Значить, пощастить -
Будеш ти зі мною
Милий, цілий рік!


Ти гідний високого званья - чоловік!
Полонив ти, напевно, багато сердець.
З тобою щаслива будь-яка дівчина.
Ти гідний чоловік і прекрасний батько.
Новий рік на дворі, і ми прийшли побажати,
Щоб таким залишався весь життєвий шлях,
Що б радістю дні твої були повні,
Ти прийми вітання і будь крутим.


Зустрічаємо Новий Рік, мій дорогий,
Ми близько і тепло так відчутно!
А за вікном завірюха, вихор сніговий,
І лише обійми гріють, мій коханий!
Наллємо келих шампанського вина,
Давно зізнатися я тобі хотіла,
Тебе люблю! За це п'ємо до дна!
І скоро сподіваюся бути в білому платті!


Новий Рік - очікування дива,
І мріють чоловіки, доки,
Б'ють годинник, і іскриться келих,
Хай збудеться все, що бажав.
Ти чоловік, що треба, і знову
У новий рік ти дізнаєшся любов.
Це точно - не треба сумнівів,
Бери-но ясного привітань.


На тебе дивлюся і таю,
Як сніжинка на губах...
І сьогодні я бажаю
У самих щирих словах:
Новий рік нехай удачу
Принесе тобі в справах!
Буде поцілунок гарячим,
Наче сонце на губах!





Ви - досвідчений, сміливий, упевнений,
Ви можете керувати,
Тому ми вас негайно
Всі разом почнемо вітати.
Привітати хочемо з Новим Роком,
І з новим календарем,
Прийми вітання від народу -
І чекаємо вас за столом.


Я тебе рідний, улюблений
Вітаю з Новим Роком!
І бажаю бути щасливим,
Вражаючим і модним!
Щоб приніс тобі удачу
Цей рік у всіх справах,
Щоб купив у Рубльовці дачу,
Мій прекрасний олігарх!

Комментариев нет:

Отправить комментарий