понедельник, 3 октября 2016 г.

Іменні поздоровлення з День захисника України

«Олександр»
Олександр, з День захисника України,
Вітаю, мій рідний, тебе!
І хочу тобі я побажати,
Про мене довіку не забувати.

Нехай твої збуваються мрії,
Найкращим залишайся ти,
В житті ніколи проблем не знаючи,
І мене частіше обіймаю!


«Андрій»
Зі святом чоловічим, Андрій!
Підійди до мене скоріше,
Я хочу тобі сказати –
Варто жити і процвітати,

Тільки на краще прагнути,
І мрії дозволити збутися.
Нехай удача підійде,
І везіння принесе!


«Віталій»
Я з День захисника України
Тебе, Віталій, вітаю,
Здоров'я, щастя і добра
Я від душі тобі бажаю.

Успіхів добивайся ти,
І в житті нехай перешкод не буде,
Нехай збуваються мрії,
Нехай рідні завжди люблять!


«Петро»
Вася, тебе я вітаю,
Щастя і миру бажаю,
Вічно залишатися такою,
І нічого не боятися.

Нехай все хороше буде,
Нехай тебе, милий, не судять.
Як людина – ідеальний,
Це, повір мені, похвально!


«Володимир»
Володя, щастя я тобі бажаю,
Сьогодні в День захисника України ,
Все збудеться у долі твоїй, я знаю,
І знає про це нехай вся земля –

Як сильно я люблю тебе, коханий,
Хочу тобі побажати удачі!
Ти будь завжди веселим і щасливим,
Бажаю не сумувати і не страждати!


«Ілля»
З День захисника України
Вітаю я, Ілля.
І добра хочу бажати,
Ніколи не сумувати,

З кожним днем моя любов
Тільки міцніє знову і знову.
Ти про це точно знай
І мене не ображай!


«Михайло»
Міша, ти - коханий мій,
Як я щаслива з тобою,
І сьогодні, у 23-е,
Смуток твою хочу стерти я.

Тільки тим завжди щастить,
Хто до мрій своїх йде,
Це ти не забувай,
Своїх Рук не опускай!


«Олег»
Олег, бажаю тобі щастя,
Здоровим бути, не сумувати,
У вогні божевільної яскравою пристрасті
Зі мною лише згоряти.

Нехай це свято натхнення
І багато світу принесе,
Бажаю багато я везіння,
Нехай сам Господь тебе веде.


«Юрій»
Юра, я хочу сказати,
Що не варто сумувати,
В житті нехай станеться щастя,
І йдуть геть напасті.

Я добра тобі бажаю,
І спасибі за любов,
Я з тобою не сумую,
Чекаю зустрічі я знову і знову!


«Артем»
Хочу побажати Артему
Зовсім смутку не знати,
Тебе так сильно я люблю,
Від усієї душі я кажу –

Що без тебе мені дуже погано,
Повір, не витримаю я довго,
Хочу частіше обіймати,
І знову губи цілувати!


«Віктор»
Ти – життя переможець, Вітя мій!
І в цей день хочу бути з тобою,
Прекрасна людина, чудовий ти –
І заслужив, щоб збулися всі мрії.

Нехай в День захисника України  прийде
Все те, про що ти ночі безперервно
Мрієш і не можеш забути,
Бажаю я щасливим самим бути!


«Данило»
Я, Даниїл, тобі бажаю,
На День захисника України
Щоб жилося, не сумуючи,
Щоб поруч близькі друзі

Завжди з тобою залишалися,
І ніколи не підвели,
Щоб частіше люди посміхалися,
Твої мрії тебе вели!


«Дмитро»
Діма, щастя я бажаю,
Щоб ти, не сумуючи,
Кожен день вперед крокував,
Неприємностей не знав.

Нехай раптом удача прийде,
Знай, тебе не підведе
Моя вірна любов,
Поцілуй мене ти знов!


«Єгор»
Єгор, я бажаю тобі удачі,
Сьогодні, в День захисника України ,
Хочу, щоб ти жив не сумуючи,
Щоб крутилася весло земля,

Лише нові перемоги віщуючи,
Бажаю я тобі проблем не знати!
Коханий, будь мені упевнений, знаючи –
Що ніколи не буду змінювати!


«Іван»
Ти від любові сьогодні будеш п'яний,
Я нею напою тебе, Іване!
Сьогодні, в День захисника України ,
Хочу сказати, як я тебе люблю.

Мені без тебе буває нелегко,
Ти від мене часом далеко,
Я щиро кохаю – хочу сказати,
Що без тебе я можу лише страждати!


«Леонід»
Коханий мій, чудовий Леонід,
Щоб між нами не було образ,
Хочу тобі побажати,
І ніколи мене не забувати.

І в свято – День захисника України
Своє відкрию серце, не тая.
Нехай тобі щастить, коханий мій,
Обходять всі тривоги стороною!


«Максим»
Максим, тебе я вітаю!
І в День захисника України
Успіхів безліч бажаю,
Скажу, коханий, не тая –

Що я люблю тебе так сильно,
І без тебе мені не прожити,
Будь поруч ти завжди, кохана,
Ніким тебе не замінити!


«Нікіта»
Сьогодні, у свято цей яскравий
Ми вшановуємо всіх чоловіків,
Всім приготували подарунки,
Але є особливий – один,

Його улюбленому Микиті
Я з побажанням вручу –
Станеш багатим, знаменитим,
Я від душі хочу бажати!


«Ренат»
Як ніби я потрапила в казку
З тобою, коханий мій Ренат,
Я щастя без тебе не знала,
Недарма люди кажуть:

Коли любов свою зустрічаєш,
Зумієш це ти зрозуміти!
І в День захисника України  я бажаю
Чудово жити і процвітати!


«Степан»
Бажаю я тобі, Степане,
Таким же класним залишатися,
Бути в День захисника України  можеш п'яний,
Повір, не варто засмучуватися,

Коли перепони на шляху –
Ти сміливо продовжуй іти,
І ніколи не сумуй,
Проблем і бід зовсім не знай!


«Сергій»
Бажаю я тобі, Сергію,
Побільше вірних друзів,
Щоб завжди тобі щастило
І щастя по дорозі минав,

І під руку тебе вело!
Ти будь щасливий, всім на зло.
І неприємностей не знай,
І ніколи не сумуй!


«Олексій»
У двадцять третє лютого
Вітаю я люблячи
Дорогого Олексія!
Обійми мене швидше!

Я тобі бажаю щастя,
І зі мною – бурхливої пристрасті,
Ти мене не ображай,
І міцніше обіймає!


«Анатолій»
Толя, свято всіх чоловіків,
Я скажу, що ти такий один –
Дивний ти чоловік,
Для мене, взагалі-то, краще всіх.

Я хочу побажати,
Щоб ти і не думав падати духом.
Ти завжди щасливим самим будь,
І про погане навіки забудь!


«Василь»
Вася, з 23-їм лютого
Я вітаю, любий, тебе!
Хочу тобі побажати удачі,
І знову про любов сказати.

Чоловіком справжнім будь завжди,
Не ображай ти близьких ніколи,
Нехай у будь-яких справах тобі щастить,
І щастя ніколи не підведе!


«Борис»
Борис, улюблений мій чоловік,
Я в День захисника України
Готова оголосити причину,
За що тебе я закохалася.

Ти самий кращий, самий добрий,
Дуже Хороший чоловік.
У моєї долі ти найголовніший,
Коротше, Боря – краще всіх!


«Ігор»
Ігор, вітаю тебе!
Всією душею бажаю,
Чесним зі мною залишайся
І ніколи не змінюйся.

Ти найкращий на світі,
Пам'ятай, коханий, про це!
Нехай тобі в житті щастить,
Щастя велике чекає!


«Костянтин»
Мій улюблений, Костянтин –
У цілому світі ти один,
З День захисника України
Вітаю я тебе.

Ти красивий і унікальний,
Нереально сексуальний.
Щастя я тобі бажаю,
І з любов'ю вітаю!


«Микола»
Чим підкорив мене ти, Миколо?
Манерами, чудесним поведеньем,
З тобою зустрічатися – це просто рай,
І наче казка ці відношення.

Хочу я в день закоханих побажати,
Щоб життя і далі казкою залишалася,
І для мене надійним самим стати,
Щоб все у нас з тобою виходило!


«Роман»
Роман, я День захисника України
Скажу тобі, що вся земля навколо
Заздрить, адже щастя мого
Ну просто більше немає ні у кого.

І в День захисника Українисказати
Хочу, щоб ти зумів стати щасливим.
А я тобі вже точно допоможу,
І супутницею гідною стати зможу!


«Антон»
Хочу привітати я тебе, Антоне,
Сьогодні з День захисника України,
Ти будь у мене, будь ласка, закоханий –
І я ніколи не зраджу тебе.

Хочу здоров'я багато побажати,
Нехай кожна виповниться мрія,
Сумнівам не варто довіряти,
Адже головне на світі – доброта!


«Валерій»
Валера, з чоловічим святом –
Завжди ти щедрим будь таким,
Багато в чому близьким помагай –
І тільки труднощів не знай.

Тебе готова надихати,
У всіх проблемах допомагати.
Везіння багато і добра,
І щоб радість не пішла!


«Георгій»
Георгій, будь завжди здоровий,
Нехай в житті панує любов,
Хочу я у свято всіх чоловіків
Сказати, що ти – такий один.

Ти частіше будь зі мною удвох,
Рука про руку підемо,
І нам в житті пощастить,
І нас любов не підведе!


«Денис»
Денис, люблю тебе безумно,
І День захисника України
Бажаю залишатися розумним
І самим ніжним для мене.

Хочу, щоб все завжди збувалося,
Щоб все про життя вдавалося,
Щоб завжди тобі щастило,
І щастя в житті щоб найшло!


«Євген»
Женя, свято настав,
Удачі я тобі бажаю,
Тепла, удачі і сил,
Тебе сьогодні поздоровляю.

Хочу від усієї душі сказати –
Тебе люблю все сильніше,
Повір, не варто сумувати!
Моє тепло тебе зігріє!


«Юхим»
Юхим, люблю тебе страшенно,
І від душі хочу сказати –
Як сонечко, ти світиш ясно,
У всіх проблемах допомагати

Ти мені, коханий, встигаєш,
І даруєш багато краси!
І всі бажання виконуєш,
Нехай збудуться твої мрії!


«Кирило»
Кирило, коханий, дорогий,
З днем всіх чоловіків я вітаю,
І щоб був завжди зі мною
Від усієї душі тобі бажаю.

Щоб домагався цілей всіх,
І був упевнений ти в перемозі,
Для щастя ти не знай перешкод –
Щасливим самим будь на світі!


«Лев»
Сьогодні з День захисника України
Хочу я Лева улюбленого привітати,
І щиро сказати – люблю тебе,
І душу твою добру прославити,

Нехай буде багато відданих друзів,
Нехай тобі живеться цікаво,
Нехай буде безліч нових ідей,
Живи, кохана, щиро і чесно!


«Матвій»
З День захисника України, Матвій,
Я тебе сьогодні поздоровляю,
І вдалих безлічі ідей
В цей день коханому бажаю.

Нехай будь-яка збудеться мрія,
Цілі в життя нові подарує,
Залишається добрим душа,
Нехай Господь везінням обдарує!


«Павло»
Хлопець самих чесних правил –
Це мій улюблений Павло.
Я тобі бажаю щастя,
Нехай ідуть всі напасті,

З День захисника України
Вітаю я тебе!
Знаю точно пощастить,
І у всьому удача чекає!


«Руслан»
Руслан, тебе я вітаю,
І в цей день тобі бажаю
Веселощів. Радості і щастя,
Кохання зі мною справжньої,

Хочу, щоб щастя привалило!
Тобі легко зі мною було,
Хочу, щоб зовсім без перешкод

Завжди супроводжував успіх!
Українська листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий