вторник, 18 октября 2016 г.

Прикольні і Жартівливі Поздоровлення з Різдвом Христовим у віршах

Світле свято Різдва,
Ми так чекаємо!
Подарунки, пісні, свята,
Їмо, танцюємо, п'ємо.
Ми не боїмося кризи,
Нехай він боїться нас!
У нас все буде добре,
У нас є нафта і газ!
Бенкетів і веселощів
Бажає єство.
Які, загалом, кризи?
Адже свято - Різдво!


У світле свято Різдва,
Господь подарує вам блага -
Може грошей у валізі,
Ну або джинси від Армані,
Можливо сукню в модних стразах,
І амулет від псування, пристріту,
А якщо дуже помолитися,
То і дитинка народиться.
Ви лише про нього не забувайте,
І молитви кожен день читайте.


З Різдвом Вас вітаємо
І звичайно ж бажаємо:
Завірюха нехай на цілий рік,
Вам здоров'я намете,
Вітер выдует всі хвороби
На холодну подвір'я.
Сніг нехай іскрами кружляє,
Щоб світлішали ваші обличчя,
А лукава місяць
В ніч кохання позбавить вас сну.
Нехай одна з яскравих зірок
Дасть вашим талантам зростання,
Вашу думку підніме вгору!
Нехай друзі прикрасять життя!


Свято світлий, добрий, чистий,
До нас прийшов він, дочекалися!
Під снежочек сріблястий
Все гарно розляглись!
Та мріється нам солодко,
Чути шурхіт дітвори,
Розуміємо, буде гладко.
Рік пройде, як ми хочемо.


Та навіщо ти, мій дурний малюк,
Ніс притискаючи до скла,
Сидиш у темряві і дивись
В порожню морозну імлу?
Ходімо зі мною туди,
Де в кімнаті сяє зірка,
Де яскравими свічками,
Кулями, подарунками
Прикрашена ялинка в кутку!" -
"Ні, скоро на небі сяятиме зірка.
Вона призведе цієї ночі сюди,
Як тільки народиться Христос
(Так-так, прямо в ці місця!
Так-так, прямо в цей мороз!),
Східних царів премудрих волхвів,
Щоб славити немовляти Христа.
І я вже бачив у вікно пастухів!
Я знаю, де хлів! Я знаю, де вол!
А ослик по вулиці нашої пройшов!"





А ось і Різдво настало,
І я хочу вам побажати,
Щоб було чимало грошенят,
А краще - зовсім не рахувати!
Ще я вам бажаю щастя,
Поменше справ, порожніх турбот,
Нехай стороною йдуть негоди
І щастя скоріше прийде!


Тебе сьогодні поздоровляю
З веселим, добрим Різдвом!
Мороза зустріти я бажаю
З тугим наповненим мішком!
В мішку повним повно бажань,
Щасливих, зухвалих і смішних.
І несподіваних побачень,
Радісних миттєвостей, хмільних.
Нехай в житті буде все прекрасно:
Подружки завжди вірні,
І в рідних все просто класно.
Все інше - нісенітниця!


Різдво у вікно стукає
Або це не воно?
Іль сусід похмелитися
Всі стукає до мене в вікно?
Різдво я чекаю з липня,
Ніяк Не дочекаюся його:
Вже давно стоїть каструля
Для глінтвейну мого!

Комментариев нет:

Отправить комментарий