вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Днем Армійської Авіації у віршах

Армійської авіації
Сьогодні великий День
Його мені дуже хочеться
Відзначити лише з тобою.
Віддав ти багато неба
І подарував себе
Сподіваюся, що мені залишилося -
То краще тебе.
Бажаю бути я поряд
А може і зіркою
Але тільки не небесною,
А люблячою, земний.
І нехай робота складна
В сторонці почекає
Сьогодні в славне свято твій
Тебе подарунок чекає.


Армійська авіація Росії -
Це сила, краса і міць країни!
І куди б вас доля не заносила -
Ви присяги прийнятої вірні.
Охороняючи небо над країною,
Своїм життям ви ризикуєте часом.
Вітаємо Вас, повітряні герої -
Символ доблесті армійської бойовий.


Ви - бойова одиниця,
Зброя повітряних сил,
Яке завжди прагне
Прикрити і захистити свій тил.
Вам побажаємо, щоб сила
Залізних збройних птахів
Загрозу потужну носила
Для всіх країні ворожих осіб!


Ці вензелі повітряні,
Цей вищий пілотаж
Не залишать байдужими!
І в прекрасне свято ваш
Буду прославляти намагатися я
Найбільш сміливих людей:
З Днем армійської авіації,
Крила Батьківщини моєї!





Не стримати овацій
У свято авіації,
У день відважних льотчиків -
Штурманів висот.
Вітаємо, любі,
Ви, сереброкрылые,
Небо підкорили -
Золотий народ.
Нехай вам яскраво любиться,
Все на світі збудеться,
Та шляхи заповітні
Через життя пройдуть.
Неба вам високого,
Дорогі соколи,
І спасибі добре
За нелегку працю!


День армійської, всеросійській
Авіації в країні
Ми сьогодні відзначаємо
Це свято адже подвійно.
Ну по-перше ти не хлопчик
І ми раді за тебе
Що ти знайшов цю справу
Що ти знайшов у ньому себе.
По-друге, я літаки
А тим більше у військах
Поважаю і я знаю,
Що в надійних ти руках.
Побажаю в цей свято
Щоб був холодним розум
Чистою і надійної совість
Щоб не йшов ти навмання.
Щоб сім'я могла скласти
На землі спокійний тил,
Ну а до неба ти любов'ю
Ніколи щоб не охолов.


Що говорити, ви літаєте класно!
Літати... - зовсім не те що на землі!
Хоч служба ваша диявольськи небезпечна,
Але краса така у височині,
Що вам завжди заздрять поети,
Ви натхненно дивіться у вікно,
Заходи сонця, хмари, веселки, світанки...
Там кожен день особливе кіно!
І є, звичайно, нотки напруги,
Не описати словами - це треба пережити!
І в небі проведені миті
У вас звуться дуже просто - життя!


Армії нашої могутні крила
Небо над Родиною охороняють!
Ворог перед ними впадає в безсилля,
І вмить тому відступає!
З Днем авіації я вітаю
Льотчика класного, просто чоловіка!
Нехай у тебе постійно бувають
Тільки для радості в житті причини!

Комментариев нет:

Отправить комментарий