понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України для колеги по роботі

«Від колег по роботі»
Колеги по роботі пам'ятають, знають
І від душі сьогодні вітають
Вас зі святом захисників Землі!
І бажаємо, щоб не було війни.


«Я колезі побажаю радості і щастя!»
День захисника України , в день прекрасний чоловічий
Я колезі побажаю радості і щастя!
Нехай завзятість і прагнення, славні дерзання
Допомагають втілити всі твої бажання!

Нехай мрії чоловічі все запросто збуваються,
Нехай друзі з тобою частіше зустрічаються старі,
Нехай удача як хвиля життя твою накриє,
Нехай пишаються близькі та рідні тобою!


«Це свято всіх чоловіків!»
День захисника України  –
Це свято всіх чоловіків!
І щоб тебе привітати,
Мільйон знайдемо причин!

Нехай, колега, пощастить!
Будь гідним ти завжди!
Нехай удача тебе чекає,
І збувається мрія!


«Бажаю повышенья»
Я вас, колего, вітаю,
І в свято всіх чоловіків бажаю –
Хай ладиться завжди робота,
Відходять дрібні турботи,

Ще бажаю повышенья,
Неймовірного везіння,
Ще – достойні зарплати,
Щоб ви, колего, були раді!


«День захисника України  – свято всіх чоловіків!»
Дата славна, колега, на порозі знову!
День захисника України  – свято всіх чоловіків!
Нехай же буде тобі радість і любов,
І завжди торжествувати безліч причин!

Нехай робота спориться і легко, і просто,
Нехай у твоїй родині панують затишок і тепло.
Я бажаю тобі жити мінімум років до ста,
Неодмінно щоб у всьому і завжди везло!


«Бажаю колезі»
Вам, колего, я бажаю,
Ніколи не сумуючи,
До мети рухатися гідно,
Бути впевненим, спокійним.

Щоб кар'єра вдавалася,
Щоб усе в житті виходило.
Від душі бажаю я
У День захисника України !


«З святом чоловіків»
Сьогодні з святом чоловіків
Вітаю колегу,
Підвищиться по службі чин –
Вам пророкую.

Зарплата нехай радує,
Робота вдається,
Фонтаном яскравим через край
Нехай удача ллється!


«Дорогому начальнику»
Начальник в нашому колективі,
Ви уваженье заслужили,
Бажаю радості й сили,
Щоб завжди щасливі були!

Нехай усе вдається,
Нехай дороговказна зірка
Веде завжди, подібно Сонцю,
І не покине ніколи!



Колега, з Днем захисника!
Що в цей день я можу побажати?
Смутку не торкнуться нехай тебе,
І ніколи не варто сумувати.

Нехай кожна мить удачу принесе,
У кар'єр нехай супроводжує успіх,
І пам'ятати – тільки удача чекає тих,
Хто трудиться гідно, краще за всіх!


«Привітання для начальника»
Я вас, начальник, вітаю,
Помітний ваш авторитет.
Я бути таким же вам бажаю,
І багато життєвих перемог.

Нехай чекають вас тільки повышенья,
Вам добиватися свого,
Бажаю щастя, без сумніву,
І тільки найкраще!


«Колега, з святом чоловіків!»
Вже всі свята зими
Відзначені, але ми пам'ятаємо,
Що Двадцять третє лютого
Відзначити ми повинні, друзі.

Колега, з святом чоловіків!
Бажаю нових вам вершин!
Нехай супроводжує успіх.

І радує ваш успіх всіх!
Авторська листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий