вторник, 18 октября 2016 г.

Різдво - вірші, привітання

Дорогий мій чоловік!
З Різдвом Христовим!
Нехай твій світ і нехай твій вік
Буде несуровым,
Божа благодать хлине
У душу й дихання,
Щоб не знати і не зустрічати
Болі й страждання.
Ясних днів тобі і віх,
І відкриттів нових,
Дорогий мій чоловік,
З Різдвом Христовим!


З Різдвом вас, дорогі мої!
Щастя, міцного здоров'я та віри
І ще прекрасної, чистої любові,
Купу грошей і залізні нерви!
Не схиляться испытаньям зло.
Міцної дружби та надійної опори.
Вітаю вас, друзі з Різдвом
Всі наші бажання збудуться скоро!


Різдво настало неспішно,
Тиша і приємний спокій,
Буде цей рік, знаю, успішним,
Буде щастя котитися річкою.
Ні образ, ні печалі, ні болю,
Новий крок у цьому житті почни,
Кожен хоче бути птахом на волі,
Далеко спостерігаючи вогні.


Йшли волхви по брегу Йордану,
Осяяв їх яскраве зоряне світло,
Висвітлив їх шлях, благословляючи,
Так виконаний Старий Завіт!
І знайшли вони в ясла немовляти,
Був Спаситель для людей народжений,
Свято нам з тих пір це мить,
Вітаю вас зі світлим Різдвом!


Я сердечно вітаю
З Різдвом усіх вас!
Щиро бажаю щастя
У цей світлий годину!
Нехай Вас осяє сяйво
З зоряної висоти
І здійсняться бажання,
Плани і мрії.
Нехай несподівана удача
Розбурхає кров.
І звичайно, багато важать
Дружба і любов!





З Різдвом Христовим!
Нехай весь світ не буде суворим,
Щоб не знати і не зустрічати
Болі й страждання.
Дорогий мій чоловік,
З Різдвом Христовим!


З Різдвом христовим я вітаю
Всіх друзів, подруг своїх!
Вітаю всіх знайомих,
І, звичайно ж, рідних!
З вами життя моя світліше,
Разом ми - одна сім'я!
Навіть не можу уявити,
Що без вас би я робив.


Світлі різдвяні дні
Приходять на планету раз в році.
Я бажаю тобі знову відчути
Цих днів святу красу.
Я хочу, щоб Різдво наповнило
Твою душу радістю і світлом.
І, щоб бути здоровим і щасливим,
Звертайся до Бога за порадою.

Комментариев нет:

Отправить комментарий