вторник, 18 октября 2016 г.

Різдвяні Вірші

Я безкорисливо і наївно
Люблю різдвяної ночі
Восьмикутної зірки чудовою
До мене летять промені.
Коли вся церква завмирає,
Розкрито Царські Врата,
Варто, землі не зачіпає
Крилатий ангел. І вуста
Не рухаються, але ллються звуки,
Тут небо зійшло до землі,
Котрі благословляють руки
Я відчуваю на чолі.
І запах ладану і їли,
Живі вогники свічок,
І страх, що невагомість в теле -
Від доторкнеться руки.
Я з цим дивом в світ ступаю -
Надовго вистачить! І на всіх!
Виблискує в зірках Ніч Свята,
І блискітки сиплються на сніг.


Хай усмішка Богоматері,
Звернена до Дитини,
Вносить в душу почуття радості
І хвилює ваше серце!
Нехай Господь подарує кожному
Силу духу і смирення
І допоможе всім оцінювати
Життя кожну мить!


Став світ добрішим і правильніше коли
Над ним запалала спасителя зірка.
З тих самих пір нам світло зірки святий
Несе з небес надію і спокій,
І радує дітей подарунками і снами,
І самим справжнім чаклунством!
Ми не одні - любов і віра з нами!
Удачі, радості, везіння, з Різдвом!


Вітаю тебе з Різдвом!
З цим святом світлим, великим!
Чуєш, небо співає з торжеством:
До нас на землю зійшов Владика.
Я хочу, щоб до тебе прийшли
Божа милість, любов і радість.


Є у Різдві особлива принадність:
В будь-якій столиці і в будь-якому селі
Вважають всі (перечити не наважуся),
Це свято – найкращий на Землі;
В ньому немає гріха, в ньому нічого порожнього...
Так нехай, заглядаючи в кожен дім,
Йде по світу Різдво Христове!
І я Вас вітаю з Різдвом!





Ось-ось настане Різдво -
Розкрийте двері ширше,
Щоб запанувало чари
У безкрайньому нашому світі.
Нехай воно входить в кожен дім,
Маня й дивуючи;
І невипадково із Різдвом
Тебе я вітаю!


Кругом різдвяна імла.
В імлі гудуть дзвони,
І з ними лад
Слова звучать:
"Мир на землі і щастя всім!"
Я відчував, як в цей день,
Життя міст і сіл
Об'єднавши, звучить заклик:
"Мир на землі і щастя всім!"


Сніг йде на різдво,
Падає як милість божа.
Сніг іде і чарівництво
У цей день може статися.
Сніг йде, знімаючи біль,
У землі зледенілій.
Ти постав свою долоню:
Приземлиться ангел білий!

Комментариев нет:

Отправить комментарий