понедельник, 3 октября 2016 г.

Привітання з День захисника України


«У чоловіка така роль»
У чоловіка така роль –
Він захищає слабких.
Будь, мій хрещеник, хоробрим, сильним.
Доведи, що ти – чоловік.

З Двадцять третього лютого
Вітаю я тебе.
І бажаю щасливих днів
Та перемог, але справедливих.


«Я Хочу поздоровити хрещеника»
Я Хочу поздоровити хрещеника –
Адже в двадцять третє лютого
Без привітання залишити
Чоловіка головного не можна.

Тебе здоров'я я бажаю,
І добиватися свого,
Тебе сьогодні поздоровляю,
Чекає багато всього кращого!


«Крестничку коханому бажаю»
Крестничку коханому бажаю
У день чоловічий я радості без краю,
Доброти, щасливих поворотів,
І везіння в житті та роботі!

Хай навколо тебе квітнуть усмішки,
Нехай будуть невідомі помилки,
Хай гарно, весело живеться,
Кожен крок удачею відгукнеться!


«Бажаю життя завзятий»
Улюблений хрещеник, в день чоловічий
Бажаю життя завзятий.
Щоб став захисником для слабких,
І життя прекрасною була б.

Бажаю щасливих днів, світлих,
Друзів хороших, беззаветных,
І тільки радісних миттєвостей,
І найяскравіших вражень!


«З двадцять третім вітаю!»
Тебе, хрещеник дорогий,
З двадцять третім вітаю!
І в день такий святковий
Від душі тобі бажаю:

Щоб ти радів життю,
Вірний був своїй вітчизні,
Щасливий був у любові завжди,
Не здавався ніколи!


«Я сьогодні вітаю»
Хрещеник, з святом тебе,
З День захисника України ,
Я сьогодні вітаю –
Та одне я точно знаю,

Якщо будеш молодцем –
Преуспеешь ти у всьому.
Нехай збуваються мрії,
Миру, щастя і любові!


«Улюбленому хрещенику»
Хрещеник, з День захисника України ,
Вітаю щиро тобі.
Дуже багато хочеться сказати –
Пам'ятай, головне-не сумувати.

Можеш ти до мене завжди прийти
І рада з підтримкою знайти.
Знай, тобі в житті пощастить,
І успіх скрізь тебе знайде!


«Бажаю мудрості і сил»
Мій хрещеник найдорожчий,
Нехай чекає тебе успіх великий,
Сьогодні, у свято всіх чоловіків,
Бажаю мудрості і сил,

Успіху в житті добиватися,
І до яскравих зірок пробиратися
Крізь терни земних перешкод.
Тебе привітати дуже радий!


«Вітаю від душі»
З День захисника України  хрещеника коханого
Вітаю від душі і бажаю я:
Майбутнього класного, найкрасивішого,
Щоб розкішною, як у кіно, життя була твоя.

Нехай прекрасні мрії втілить доля,
Нехай подарує цілий світ, повний краси.
Щоб життя завжди була доброю для тебе,
І щасливіше всіх людей на світі ти!


«З чудовим святом!»
Милий хрещеник, дорогий,
З чудовим святом!
Двадцять третє лютого
Ми відзначимо разом.

У лютому небагато днів.
Цей – найкращий..
Ми скличемо всіх друзів,
Щоб відзначити крутіше!


«Ти до цілей життєвим йди»
Нехай, хрещеник, збудуться твої
Заповітні бажання!
Ти до цілей життєвим йди,
Воздасться за старання!

І День захисника України  
Про головне не забудь:
Щоб Батьківщина цвіла твоя,
Завжди будь чоловіком!

Безкоштовна листівка з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий