воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Вітання з міжнародним днем батька 2017

1

Милий тато, вітаємо,
Щастя, радості бажаємо,
Не сумувати, не засмучуватися,
Бути веселим, посміхатися.
Років до ста ще прожити
І завжди здоровим бути!

2

Може він у футбол грати,
Може книжку мені читати,
Може суп мені розігріти,
Може мультик подивитися,
Може пограти він в шашки,
Може навіть вимити чашки,
Може малювати машинки,
Може збирати картинки,
Може прокатати мене
Замість швидкого коня.
Може рибу він ловити,
Кран на кухні полагодити.
Для мене завжди герой –
Найкращий ТАТО мій!

3

Ти розумний, добрий, справедливий,
Дбайливий і кумедний!
Здоров'я, богатирської сили
Бажаю тобі, таточку рідний!
Душею залишайся юним,
І в океані дрібниць
Тримай в руках штурвал фортуни
І птаха щастя на плечі!

4

Життя чоловіка - три етапи,
І іншого шляху немає:
Юний хлопчик,
Дорослий тато,
Термін прийде - і буде дід.
Тост урочистий за тата:
Багато світлих, довгих років!
Я знімаю перед ним капелюха,
Краще папи в світі немає!

5

Сказати "спасибі" - це мало,
Ми всі в боргу перед тобою.
Дай Бог тобі здоров'я, тато, -
Желанье всієї рідні великий.
Твоє тепло, твоє добро,
Завжди воно нас оточує.
І стане на душі тепло,
Коли твій свято настає.

6

Батько. Це означає так багато.
Спасибі тобі, мій рідний.
Буваєш ти м'яким і суворим,
Веселим і сумним часом.
Сьогодні забудь про негодах,
Я Хочу привітати тебе.
Бажаю здоров'я і щастя
Від чистого серця, люблячи.

7

Про мам співають пісні,
Вірші їм присвячують,
А про батьків у мистецтві
Майже не згадують.
Як ніби тато менше
Значення грає,
І про свою дитину
Він не переживає.
Батьки важливі,
Улюблені однаково,
Хоч це чомусь
В народі і заховано.
Я так само, як і з мамою,
З тобою, тату, завжди,
Адже ми, що б не трапилося,
Разом дружна сім'я.

8

Глава ти нашого сімейства,
Фундамент будинку чому!
Ти любиш нас, хоч і гульвіси,
Ось це ми знаємо точно!
Хочемо привітати тебе, тату!
І побажаємо в день батька,
За життя радості етапів,
Здоров'я, щастя без кінця!

9

На дворі батьківський свято,
Татів день щемить серця,
Бог подарує багато щастя,
І зітре зморшок з особи!
Щоб було все в порядку,
Біди танули, як дим,
Була пишною життя грядка,
Був ти вічно молодим!

10

Сьогодні, в день батька,
Тебе хочу привітати.
Такого мудреця
Прийшла пора прославити.
І мій низький уклін
За те, що ти – мій тато.
Ти в житті – чемпіон,
Твій син знімає капелюх.

11

Батько, хочу сказати спасибі
За допомогу словом чи ділом!
Благодарю тебе всім серцем
За те, що став моїм прикладом!
Хай буде щастя і здоров'я,
Добро і радість у твоєму житті!
Успіх в справах, успіх, відпочинок
Знову заряджають оптимізмом!

Комментариев нет:

Отправить комментарий