среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм 60 років у віршах

"Привітання з днем народження мамі на 60 років"

Мама, цей день – особливий,
І я хочу побажати,
Щоб 60-й ювілей твій вогненний
Так пройшов, щоб нам не забувати
Ювілеї, що відсвяткували раніше,
І про ті, що будуть далеко.
Я тебе люблю, моя рідна,
І з тобою завжди я, немов без нічого.


Що Ви дивитеся на час?
Нехай годинник підуть назад!
Признавайтесь перед усіма:
Вам зовсім не шістдесят –
Вік справі не перешкода,
Якщо Ви молоді душею!
Вітаємо з новою віхою –
З ювілеєм Вас! Успіхів!
Щастя! Радості великий!


"Привітання з днем народження татові на 60 років"

Сьогодні в танок хочуть пуститися ноги,
Адже в нашому будинку — свято, 60-й ювілей!
Ах, тату, ти у нас, звичайно, строгий,
Але немає тебе рідніше і миліше!
Ти в дусі комунізму був вихований,
Тому завжди дивишся вперед,
Сім'ї своєї — опора і захист
І вірний чоловік вже __ рік!
Чудово виховав і доньку, і сина.
В автомобільному справі знаючи толк,
Водив КАМАЗ — сувору машину,
Тепер ти — мінеральних вод знавець.
Все вдалося, і діти старше стали,
Вже і для себе пожити пора!
За це і ми піднімемо келихи
І крикнемо наше дружне «Ура! »


Вам сьогодні 60,
Ювілей прийшов до вас у гості.
Ви гідні всіх нагород,
Адже ви живете без злості.
Я поспішаю вам побажати
Тільки радості з життя.
У вихованні онуків
Нехай ваш успіх буде визнаний!


"Привітання з днем народження дружині на 60 років"

Тобі хочу сказати в твій 60-й ювілей,
Що ти майже така ж, як колись,
Ну хіба що ще трохи мудрей,
Бажаю тобі кохання і надії.
Я дуже вдячний за тепло,
За те, якими стали наші діти!
З тобою взагалі нам дуже повезло,
І ти для нас миліше всіх на світі!


Вітаємо з шістдесятиріччям!
Тепер, колега, Ви маєте право вибирати.
Піти на пенсію і насолоджуватися життям
Або працювати далі продовжувати.
А ми від усієї душі Вам побажаємо
Жити довго, радісно, багато, цікаво.
І щоб у Вашому домі щодня
Від дітей і онуків було тісно.


"Привітання з днем народження чоловікові на 60 років"

Чоловік, моя друга половинка,
З тобою ми разом вже який рік.
І ясна малюється картинка,
Як хлопець молодий мене на вулицю кличе.
Сьогодні цей хлопець – люблячий чоловік і батько,
Яким виповнилося два рази по тридцять,
Тому ми всією великою родиною
Створили поздравок – давайте ж веселитися!


Сьогодні Сонце радіє спалахами,
Сьогодні світлий День з тисяч днів,
Сьогодні Ваші діти разом з їх дітьми.
Зустрічають разом з Вами 60-річний Ювілей!
Адже Ви для них надійна опора,
Як були, є і будете завжди.
І Ваше життя наповнене їх щастям,
Як повноводна річка!


"Привітання з днем народження подрузі на 60 років"

Дорога моя подруга,
У шістдесят ти зовсім, як у двадцять
Захоплююся я силою духа
І умінням не згинатися.
Я люблю тебе безмежно,
Стійкий мій олов'яний солдатик,
Вітаю тебе сердечно
З цією дуже гарною датою.
І ще благаю Бога,
Щоб на радість рідних і друзів,
Він земну твою дорогу
Длил і длил
Та нам тут потрібніший.


Чого Ви там надумали, колега?
Яка, до біса, пенсія? Без Вас
У нас робота стане! І без сміху –
Ваш день народження зустрінемо ми не раз!
Нехай шістдесят – живіть, не шкодуючи,
Намагайтеся кожною годиною дорожити!
Ми всі вітаємо Вас з ювілеєм!
Дай Бог Вам ще стільки ж прожити!


"Вітання з днем народження 60 років"

Моя молода бабуся
Сьогодні особливо красива,
Сьогодні їй три по двадцять,
Пишається їй вся Росія.
Але так, за великим рахунком,
Мені немає діла до всіх:
Моя основна турбота –
Щоб бабусю чекав успіх.


Хочу тебе привітати з ювілеєм –
Тобі сьогодні виповнилося 60!
Хоч ми, на жаль, зовсім не молодшаємо,
Але старість ми попросимо почекати!
Недолюбили ми, недогуляли,
Недочудили ми ще з тобою...
Так нехай можливість життя подарує тобі
Відчути себе знову молодий!


Ми пісню лебедину з тобою,
Звичайно, все коли-небудь заспіваємо,
Ми чарку з водою родниковою
В останній раз коли-небудь наллємо...
Але ця година прийде ще не скоро –
Нам – шістдесят, ще нам жити і жити!
Хай буде шлях наш нескінченно довгий,
Давай, подруга, за дорогу пити:
За те, що було, і за те, що буде,
За те, що є – дай, Боже, не розгубити!
За те, що нас не раз прощали люди,
За те, що не хотіли нас прощати!
Піднімемо тост – тост крайній, не останній –
Піднімемо тост за цей ювілей!
На щастя кинемо в море мідний грошик –
Нам на доріжку ти ще налий!..
Приходять ювілеї і йдуть,
За святом приходить буднів ряд:
Ну, просто ювілеї нині в моді –
А цей рік багатий на свята!
Вже ми відзначали їх чимало,
Ще півроку будемо відзначати!
Від свят я, здається, втомилася,
Але цього не варто помічати!
Приходять ювілеї і йдуть,
Але в'ється над землею їх солодкий дим...
І дурна мислячи в пітьмі блукає:
Як добре бути молодим!..


Ювіляр сьогодні дід
Шістдесят - така дата!
Всі ми бажаємо тобі
До життя не втрачати азарту,
Веселий будь, здоровий, багатий
І горі, як і гориш ти,
Адже тобі не шістдесят-
Тобі двадцять... тільки тричі!


Звичайно, ти не ідеал,
Не юний лицар і відважний,
Але 60 років розміняв
Ти — не дрібниця. Це важливо.
Ти жінку не зраджував
Всі ці роки, це точно.
Їй по господарству допомагав,
І був сімейний союз міцний.
З друзями ніжним був завжди,
У святу дружбу міцно вірив,
І як би не трясла біда,
Успіх цієї міркою меріл.
Завжди був чесний перед собою,
І знав собі залізно ціну,
Коли не міг, сурмив «Відбій»
І дарма не бився лобом об стіну.
Блокував біду і страх
І пов'язував сім'ю з завзятістю та стараньем,
Централізовано тримаючи в своїх руках
Всі нитки основні воспитанья.
Нехай не згасне цей дар,
Хай живе наш славний ювіляр!



Сьогодні дядькові 60 –
Митей яскравих благодать!
Так багато хочеться сказати,
Від серця чистого бажати!
Тобі і слава, і хвала
За життя гідну твою,
Бажаю щастя і тепла,
Ще років 200 бути в строю!


Моя опора — мій надійний чоловік.
Тебе люблю, тебе я вірю сліпо.
Ріднить з тобою нас слиянье душ.
Моя стіна. Моя земна фортеця.
Вселяють мені, що багато шістдесят.
На зміну веснам, мовляв, приходять зими...
Але каже мені твій весняний погляд:
Поки ми любимо — будемо молодими!


Улюблена моя сестра,
З ювілеєм вітаю,
Ну, хіба 60 – року!?
Адже це мудрість золота!
Ти зберегла красу
І віру в серці поселила,
Надію і мрію свою
Здоров'ям міцним нагородила!


Я вітаю з ювілеєм, дядько!
Тобі сьогодні лише 60!
В мішках нехай гроші будуть, як відрада,
Нехай радісний, щасливий буде погляд!
Бажаю я величезного везіння,
Нехай з серця лине печаль!
Бажаю понад я благословіння,
Щоб вороги пішли зараз все далечінь!

Комментариев нет:

Отправить комментарий