среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження на 60 років у віршах

"Привітання з днем народження другу на 60 років"

Ювілей ти відзначаєш, 60 років,
До тебе прийшли ми на обід,
Бажати побільше тобі щастя,
В коханні щоб було багато пристрасті,
Щоб посміхалася фортуна щодня,
І щоб скрізь бути тільки першим,
Здоров'я було, щоб на п'ять,
І щоб стати олігархом,
Щоб веселитися на банкетах,
Писали б про тебе в газетах,
Довіку не знати тобі втрат,
І щоб потужним був як звір!


Тобі сьогодні 60!
Тебе я з ювілеєм вітаю,
Над головою діаманти нехай висять,
Благополуччя я тобі бажаю!
Бажаю щастя багато і любові,
Квітів бажаю і визнання світу!
Здоров'я міцно ти в руках тримай,
Щоб завжди на все вистачало сили!


Шістдесят років – це початок,
Ти дізнався світ і отримав сім'ю,
Але ти дивишся навколо якось стомлено
Адже, погравши в життя, здобув нічию.
Але в день народження я хочу сказати:
Нехай твій шлях був складний і жорстокий,
Але варто адже все почати з початку
І з цим я подарую поздравок.


Якщо міркувати серйозно
Ти – на славному рубежі,
Шістдесят років – самий вік
Діти виросли вже,
Можна пити пиво з друзями
І на службу не ходити,
Слава богу (між нами),
Можна для себе пожити!


"Привітання з днем народження бабусі на 60 років"

Хай тобі сьогодні шістдесят,
І зморшки біля очей твоїх карих,
Але для нас ти завжди молода,
Дорога моя бабуся.
І нехай не повернути ті роки,
Що, як птахи, вмить пролетіли,
Будь щасливою, здоровою, веселою завжди,
Хоч вескі і посріблили хуртовини.
І тепло твоїх ласкавих рук
Нехай ще довго гріє нас вечорами,
Адже ти нам найдорожче,
Наша мила, улюблена, рідна!


"Вітання з днем народження тітки на 60 років"

Шістдесят – особливий випадок,
Привід тітку вітати,
Бути на світі найкращою
І везучею бажати!
Побажаю днів красивих,
Найбільш радісних миттєвостей,
Років безхмарних щасливих,
І відради в День народження!


"Привітання з днем народження колезі на 60 років"

Ювіляр не випиває?
Вам колеги не пробачать!
У житті тільки раз буває
Ця дата — шістдесят!
І не думайте про печінка,
Хоч вона у Вас одна!
Їй не гірше, і не легше
Від доброго вина!
Забудьте про дієти,
Обіцянки і зарік!
Відзначите всі заборони,
Приймайте поздравок!


Голова сива, душа молода,
Шістдесят сьогодні – далеко до ста.
В ювілей привітаємо дружно всією ріднею,
Адже шостий десяток відзначаємо твій.
На столі хай буде м'ясо і вино,
В домі панує щастя, затишок і тепло,
Ніколи не пиляє рідна дружина,
Прихильною буде матінка-доля.


Сестра як багато часу пройшло,
Ми навіть озирнутися не встигли,
Вже більше півстоліття у годину пішло,
Але ми зробили все, що хотіли.
І шістдесят не вирок, повір,
Адже життя сповнене емоцій і бажань.
Головне тримай відкритої двері,
І приклади свої зусилля і старання.
На день народження бажаю знову я,
Що б дав ще пожити нам мудрий Бог,
Писав я від душі і від себе,
Прийми ж цей славний поздравок.


"Привітання з днем народження брату на 60 років"

З ювілеєм, коханий мій брат!
60 років – не привід для смутку,
Це час для нових нагород,
І здоров'я тебе не відпустить!
Ще багато зможеш здійснити,
Щастя вистачить запалу надовго,
І кохання не порветься та нитка,
Адже душа твоя з нею бездонна!


Шість десятків отзвонило в цей день,
Був не так давно ще немовлям,
Няньчити маленького брата шкідливого не лінь
Тобі було, у мокрому рушнику
Ти мене з ванни виносив.
Сьогодні мій Поздравок про те:
Нехай же все, що ти попросив у бога
Здійсниться найближчим днем.


В роботі, спорті і риболовлі
Змагатися з вами складно.
Вам шістдесят – хочемо привітати Вас,
Хоча повірити в це неможливо.
Сталася якась помилка
В роботі небесної канцелярії.
Бажаємо вам здоров'я, щастя, радості
І життя дуже довгою, цікавою.


Двічі прожито за тридцять.
Скільки зроблено — не злічити.
Є давно в руках синиця,
І журавлик теж є!
Нехай удача та здоров'я
Не покине цей дах.
Що б кожен в цьому будинку
Був успішний і здоровий!
Нехай кар'єра процвітає,
Хіба це стеля?
Яскравою трояндою квітне
З днем народження поздравок


За ювіляру непомітно,
Що прожив шість десятків років.
Напевно, провідав десь
Він секрет вічної юності.
Не обділений він і здоров'ям,
Зі спортом і працею знаком.
Та він будь-якого зріже словом,
А якщо треба — кулаком.
Не варто навіть сумніватися —
Лише для інших роки летять.
Прокинешся вранці — шістдесят,
А він прокинеться — вісімнадцять!


Сьогодні настрій
Добре з ранку:
У брата День Народження!
Ми сядемо біля багаття.
Заспіваємо ми наші пісні,
З тобою, мій милий брате.
Підуть нехай хвороби,
Лише заряд бадьорості
Тобі я возжелаю.
Мені навряд чи заперечать
Ті, хто прийшов відзначити
Твій свято в шістдесят.
Будь щасливий, мій брате милий,
А цей поздравок
Нехай додасть радості
В наш теплий вечір!



Шість-нуль! Який хороший рахунок!
Яка гучна перемога!
Що ж, славу, лаври і шана
Тобі прийшла пора пізнати!
Але гол нехай новий не поспішає!
Нехай судді час додають...
А вся команда від душі
Тебе вітає!


Ти майже все життя прожив,
Стільки ж проживи!
Повагу заслужив,
І ще любові!
У шістдесят привітаю я:
З ювілеєм, брат!
Кращого бажаю я
І заряд бадьорості!
Поздравок тобі пишу
Я своєю рукою.
Знаєш, я часто сумую,
Извожусь тугою.
Хай живемо ми далеко,
Ти – рідна кров.
Без тебе мені нелегко,
Чекаю зустрічі я знову!


Шістдесят – це тільки початок!
Шістдесят – все ще попереду!
І тому не дивися – занадто рано,
Підводити підсумок свого шляху.
Шістдесят – це досвід і молодість разом,
Шістдесят – це мудрість і твердість руки,
Дозволь побажати тобі світлого щастя,
А дітям і онукам – рости і цвісти!


Дідусь, виповнилось тобі
Повних шістдесят рочків вже
Ти у нас – не тільки за долю,
Ти знаходишся у нас в душі.
Вітаємо з ювілеєм, дорогий,
Будемо веселитися, посміхатися,
Адже відзначити свято твій
Потрібно так, щоб довго посміхатися.


Сьогодні тобі, тато, 60!
Сердечно вітаю з ювілеєм!
Щоб був здоровий ти, як натовп хлопців,
Але тільки веселіше їх і розумніші!
Щоб до ніг твоїх прилип успіх,
Адже потрібно зробити ще так багато!
Нехай щира лише оточує сміх,
І нехай завжди любов чекає біля порога!


Подруга, з ювілеєм, дорога!
Сьогодні – шістдесят, і здивувати
Тебе хочу, свій поздравок складаючи,
І не вгамувати мою таку спритність.
Тримай подарунок, приймай гостей,
Які товпляться біля порога,
І нехай, будь ласка, мерщій
Буде пряміше в твоїй долі дорога.

Комментариев нет:

Отправить комментарий