воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Вірші вітання з днем батька

12

Батько – ти для мене так багато значиш,
За все тобі спасибі, дорогий,
Буваєш ти веселим, суворим,
Так потрібна твоя порада часом.
Сьогодні свято твій, вітаю,
Жити в щасті, радості щиро бажаю,
Нехай удача тебе не покидає ніколи,
Всіх благ земних тобі, достатку і добра. ©

13

Коли ти зі мною поруч,
Проблем ніяких немає,
Допоможеш ділом і словами,
Завжди мудрий даси раду.
З днем батька, тебе татуньо вітаю,
Жити в здоров'ї, любові від душі бажаю,
Нехай завжди збувається твоя мрія,
Миру тобі, щастя, душевного тепла. ©

14

Вже голова сріблиться сивиною,
Але молодий ти, батько, душею,
Пишаюся тобою, татусю, завжди,
І Господа прошу, щоб продовжив тобі року.
З днем батька, рідний мій, вітаю,
Міцного здоров'я, ентузіазму та добра бажаю,
Нехай птах щастя до тебе прилітає,
Вірні друзі нехай тебе оточують. ©

15

Твоєю любов'ю вся сім'я зігріта,
Для нас приклад ти завжди великий,
І кожен знає головним наставленьем,
Є слово мудре рідного батька.
Зі святом тебе, рідний наш, вітаю,
Терпіння, удачі і здоров'я ми тобі бажаємо,
Хай шлях твій правильний висвітлює завжди,
Яскрава, чарівна, дороговказна зірка. ©

16

Батько мій сильний духом, він неповторний,
Мудрий він, відповідальний завжди,
Рибалка відмінний, слюсар незамінний,
Будь-яка робота у нього завжди вдається.
Сьогодні день батька, вітаю,
Щастя і здоров'я щиро бажаю,
Нехай досвід мудрий твій, твої справи,
Нам у житті, допомагають завжди. ©

17

Ти мій самий коханий, всіх ріднею,
Тебе нема у світі, татусю, добрішим,
Ти мужика цього зробив з мене,
За все, батько, я дякую тобі.
Сьогодні свято твій, прийми привітання,
Нехай у тебе буде прекрасним настрій,
Щоб ти завжди здоровим і веселим був,
Щоб життя тебе любила, і ти її любив. ©

18

Ти тримав мене за руку багато років,
Ніколи тебе я, тату, не соромився,
Для мене ти був прикладом, мій батько,
Радий, що для мене ти жити старався.
Я хочу за все «спасибі» прокричати,
І нехай на світі кожен би почув,
Що тебе я буду вічно шанувати,
Ти опора, тато, ти для сина – дах! ©

19

День батька для нас шалено важливий,
Мій батько як людина – прекрасний,
Твій характер як у лева безстрашний,
Мій батько як особистість ти відважний.
На тебе я хочу походити,
Щоб проблеми були по плечу,
Радий тому, що ти мені допомагав,
І від зла все життя оберігав. ©

20

У моєму житті лише один мудрець,
Так склалося, що він мій батько,
Багато ти за роки побачив,
І завжди мене від нежиті рятував.
Цей день такий важливий для мене,
Тому що ти моя душа,
Я за все тобі дякую,
Тому що я отця люблю як життя. ©

21

Батько – як багато в цьому слові,
Від почуття радості до болю,
Але мені, то з татом пощастило,
Він кращий всім ворогам на зло.
Я з дитинства тата поважаю,
До твоїх порад вдаюся,
І ти підкажеш, як мені жити,
Всі проблеми вирішити.
Спасибі, адже ти є, батько,
Живи ще півсотні років. ©

22

Нехай твоїм думкам не буде кінця,
Щоб кожен міг від ідей здивуватися,
Я вітаю тебе з днем батька,
Буду тобою ще більше пишатися.
Хай як один б'ються наші серця,
Мені пощастило від тебе з'явитися,
Я вітаю батька, з днем Батька,
Адже ти допоміг мені народитися у мами. ©

23

Дивлюся на світ очима тата,
Слова мої, зовсім не лестощі,
Ти наче Богом дітям даний,
Ти наш коханий, мій батько.
І якщо щось трапиться,
Ти нас, батько, завжди люби,
Адже ми могли в тебе закохатися,
Адже для тебе ми народжені. ©
Відкритка привітання з Днем батька

Комментариев нет:

Отправить комментарий