пятница, 23 сентября 2016 г.

Красиві Визнання в Любові Коханому Хлопцю, Чоловікові, Чоловікові у віршах

Мій чоловік любий, мій скарб дорогоцінний,
Мій супутник по життю, мій гід по долі,
За кожне загальне наше мить
Я завжди буду вдячна тобі!
Висхідною зіркою весь світ осяваючи,
Живи для мене, мій рідний чоловік!
І кожен день, я знову повторюю:
Дякую долі, нас зв'язала навік!


Так багато треба мені тобі сказати,
Мовчати вже я не в силах більше.
Одним тобою завжди готова я дихати,
Жити разом століття, а може навіть довше.
Коли ми поруч, я можу літати,
Адже кожною зустріччю ти мені даруєш крила.
Люблю тебе, і це не відняти.
Так вилікує мене від цього безсилля.


Я тебе люблю! І тут не краплі брехні!
Адже саме тобі весь світ свій подарую,
Тобі віддам всі ласки Божі.
Ти для мене все втілив ідеали,
Ніхто сильніше мене тебе так не любив!
У всі мрії мої потрапив лише ти,
Ти - геній любові та краси!


Я скажу тобі чесно і прямо,
Нічого не хочу я таїти:
Ти зрозумій мене, мій впертий,
Лише тебе я хочу любити.
Набридли мені все гадання,
І даремно мені сльози лити.
Лише з тобою я хочу на побачення,
Лише тебе одного любити!
Тихо волосся гладить вітер,
І кажу тобі у відповідь:
"Ти один у мене на світі,
І іншого такого немає!"


Мій милий чоловік, сьогодні яскравіше сонце,
І небо вище, і земля милею!
Коли ми разом - на землі світліше,
І знову в такт стукають наші серця...
Коли ти поруч - просто веселіше...
Ми віримо, що для щастя немає кінця!




Я так тебе люблю,
Що все на світі
Готова за тебе і для тебе віддати!
Люблю, люблю так сильно,
Що готова всім на світі зізнатися
У тому, що ні кого-небудь люблю,
А саме на тебе!


Одне лише почуття править світом,
І я тобі у відкритому листі
Хочу зізнатися, чоловік, у любові,
Перед якою всі рівні!
Величезного тобі бажаю щастя,
Нехай не негода обрушиться
На наш будинок і на цілий світ!
Сильний, будь розумний і красивий!


Я люблю тебе, чуєш, хлопчисько?
Я люблю тебе навіть уві сні,
Навіть у школі за партою і книжкою,
Я мрію скрізь про тебе.
Бачу волосся темне ці
І задумливий, ласкавий погляд
Ну, скажи ж, скажи на мій погляд!
Ти йдеш, а я тебе бачу,
І стукає моє серце у грудях.
Я люблю тебе, чуєш хлопчисько?
Я люблю тебе, не йди!

Комментариев нет:

Отправить комментарий