воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Здоров'я у віршах

Бажаємо здоров'я міцного,
Що в житті все ціннішою,
Плекати мрію заповітну,
Всім серцем прагнути до неї.
Нехай збудуться всі бажання,
Життя буде завжди щедра,
Бажаємо у всьому розуміння,
Здоров'я, тепла і добра!


Тобі одній з усіх дарів я,
Бажаю міцного здоров'я!
Нехай буде житися веселіше,
Тобі бажаю ставати тільки здоровими!


Кажу тобі з любов'ю,
Нехай міцним буде здоров'я!
Будеш ти завжди сяяти,
Красою всіх дивувати!


Дуже міцного здоров'я
Побажаю я тобі!
Будь здоровий, мій друг, сьогодні
Ти і тілом, і в душі!
Щоб радіти життю,
Забувши про лікарів.
Не дожити, щоб до смерті
Щасливий будь і будь здоровий!
(Олексій Ордін)


З Днем Здоров'я вітаю!
У цей день бажаю тобі
Бути здоровим довго жити,
Більше всіх мене любити,
Якщо ж ти будеш лінуватися,
То я можу розсердитися,
Ми посваримося з тобою...
Так і знай, мій любий!


Щастя - без міри!
Здоров'я - без міри!
Багато успіхів,
Надії і віри!


Його не купиш і в лотерейному квитку не знайдеш,
За хвіст, на жаль, його ти теж не впіймаєш.
Його одного разу в житті тільки знайдеш,
І я сподіваюся – ніколи не втратиш! Здоров'я!


Я міцного здоров'я Вам бажаю від душі,
Не знати Вам розпачу і туги!
А, якщо хвороба наздожене іноді,
То знайте – це не біда!
Живіть більше радості, любові,
Бажаю Вам тепла і доброти!


Всі японці світяться здоров'ям
Рибним,океанським - не коров'ячим!
Пояснити все це дуже просто -
Риба це що? - Звичайно, фосфор!
До речі, розумне прислів'я:
Треба випити за здоров'я!


Любов змінює нова любов,
Як і весна, коли змінить зиму,
Але головне, щоб ти був веселий і здоровий,
Здоров'я ж нічим незамінне.


Бажаємо здоров'я - адже часто його не вистачає,
Веселощів бажаємо - воно ніколи не заважає.
Удачі бажаємо - адже вона приходить нечасто.
І просто бажаємо величезного особистого щастя.


Бажаю вам сміятися скрізь і завжди,
Тоді дарма будуть вам холоду!
Нехай сміх щодня ваше життя подовжує,
І ваше здоров'я нехай зміцнює!


В здоровому тілі здоровий дух,
Ми Вам бажаємо так тримати,
Бути нам опорою і основою,
Своїх позицій не здавати!


Тобі здоров'я я бажаю.
У справах і думках молодий будь.
Тримаючи келих, проголошую:
«У бурхливому веселощі життя суть!»



Батькам слава, хвала і шана.
Я думаю, буде згоден народ,
Що тост за батьків треба підняти,
Здоров'я і щастя від нас побажати!


Здоров'я, друже мій, не купити
Воно дано природою
Адже, щоб нам гуляти -
Здоров'я потрібно багато.
Мій тост за те, щоб не встав...
Ніхто до нас в головах.
Давай піднімемо свій келих
І вип'ємо За здоров'я!"


Своєю турботою та теплом
Вони пожвавлять ваш будинок.
З такими друзями хвороба не прийде.
І вас чекає тільки щастя політ.


Бажаємо здоров'я, удачі, успіху,
І якщо зморшок - то тільки від сміху,
І щоб не зустрілися в житті нещастя,
А якщо сльози, то тільки від щастя!


Як важливо в цьому житті не втрачати,
Того, що нам з великим трудом дається.
Нехай назавжди з тобою залишається,
Здоров'я, що поспішаю тобі бажати.


Бажаю я тобі з любов'ю,
Тільки доброго здоров'я!
Нехай з кожним днем воно міцніє,
Твоє багатство примножує!


Що спільного у грошей і здоров'я?
Який об'єднує їх секрет?
В достатку то і це - у годину застілля,
А вранці відчуваєш, що їх обох немає!
Будь здоровий, мій друг!

Комментариев нет:

Отправить комментарий