воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Спокійної Ночі у віршах

Так вкриє тебе ніч
Пеленою із зірок.
Так не буде в тебе більше
Цих сліз.
Так як райський ангел
Хай пестить тебе сон
Пеленою своїх млосних
І невидимих хвиль.


Нехай тобі присниться ніжний,
Білий, ласкавий звір
Він погладить твою попку
І трошки заведе,
Поцілує тебе в шийку
І потім ще в живіт,
Потім спуститься трохи нижче і ....... !!!!
Спокійної ночі!
Твій звір!


Добраніч, кохана
Нехай ти вночі збережена
Усіма світлими силами
І нічними світилами
Будеш мені вічно сниться,
Як прекрасна птах.
Будеш ти сріблиться
Як місяць у воді текти.


День і ніч? Добу геть!
Завтра теж буде ніч.
Знову без тебе? Смуток!
Вмираю? Ну і нехай!
Я не я? Без тебе!
Думок немає, де немає тебе!
Чекаю тебе. Чекаю!
Приходь, якщо скажеш, Чекай!!!


Був важкий цей день,
І ти втомився, напевно
І по квартирі тінь
І на душі прискверно...
Нехай сон тебе врятує,
І нехай повернуться сили
Нехай завтра пощастить
Добраніч, любий!


Солодко чмокну, тебе обійму
Ковдрою теплим вкриваючи.
Не віддам ніколи, нікому
Ти одна у мене рідна.


Що побажати тобі на ніч?
Звичайно солодких снів.
Забути важкий день
Позбутися від злих кайданів.
Відчуй легкість, дорогий.
Ні про що не треба знати,
А тихенько під місяцем
Очі закривати — засипати.


Спи моя маленька крихітка,
Відсунути закриту книжку,
Нехай тобі насниться уночі море,
І ти ніколи не дізнаєшся горя!


Ти задрімала на моєму плечі
І ворухнутися я ніяк не смію
І немов, нарешті, набір ключів
Від твого серця тепер маю
Всі збережу, ти можеш спати спокійно
Завжди з тобою бути я так мрію...!
Не лиха-катастрофи, і не війни
Не потривожать сон твій, обіцяю!


Я подарую тобі квіти...
Вони прекрасні, як і Ти
І нехай під звуком тиші..
Присняться сладенькие СНИ...


Спокійної ночі дорога!
Спи, засинай, моя любов.
Я так сумую, ти ж знаєш,
Коли ми побачимося знову!
Коли зможу я знову пригорнутися
До твоєї палаючої грудей
І обіймати, і цілуватися,
І будь, що буде попереду!


Скоро ніч вже наступає,
Вимикаєш телевізор,
Розстилала ти ліжко..
А я .. а я хочу тебе обійняти
Жарко пристрасно цілувати
Сплестись в ідилію з тобою,
Руки, ніжки, голова з головою,
І не дати всю ніч заснути,
За що взаємність отримаю,
Ось такі у мене мрії,
Моя Любов, солодко спи!


Я уявляю...
Ти лягаєш спати,
І лагідно торкаєшся подушки...
Твій сон просто зобов'язаний
Казкою стати
На заздрість всім, особливо подружкам!
Ти будеш феєю,
Їм легко літати
Добраніч, мила, ти зустрінеш
Ну, нехай не принца —
Їм так важко стати...
Мене всього лише... ти мене зрозумієш...


Ковдрою з зірок тебе я укрою,
Співом птахів я тебе заспокою,
Буду з тобою я твій сон охороняти,
Сонце моє, я тебе обожнюю!!!


Баю бай коханий мій,
Я завжди буду з тобою,
Вночі в дар себе давати
І пестити, пестити, пестити.
Спи мій ангел, засинай,
Про хороше тільки знай.
Нехай за таємній тиші
Тобі сняться дивны сни.


Спить місяць...
Заснули хмаринки...
Ангел взяв тебе на ручки...
Сон приніс і пісню заспівав...
Чмокнув у щічку...
Полетів...
Солодких снів !!!


Закрий втомлені очі
Твій сон я тихо збережу
Ти уплываешь по хвилях
Я почекаю на березі...
Я полюбуюся на тебе
Адже ти не проти, милий мій?
Я так заздрю зараз...
Собі заздрю...


Дорогий, мій найкращий,
Спи спокійно, мій хлопчику.
Ти такий-такий могутній,
Спи спокійно, дорогий.



Спи, моя кохана,
Сповнена ніжності!
Нехай присниться зрима,
Повний місяць;
Зірками всіяний,
Вічний, чумацький шлях.
Серцем я приклеєний,
Очей не відвернути.
Немов заворожений,
На тебе дивлюся,
Погляд прикутий, боже мій,
Я тебе люблю.


Ніч - лілова цариця,
Що розкинула над Землею,
Де часом нам не спиться,
Шаль із зірок, чий світло белей
Снігу білого в день зимовий,
І мерцанье зірок летить
Сріблястим, світлим зливою
До нас, коли душа не спить.
Доброї ночі побажання
Зірок далеких світло приніс.
Сон - в ньому є зачарування:
У ньому весь світ чарівних мрій.
Люблю, цілую! Спокі нокі!


Спи мій котик,
Солодко, солодко!
Я прийду до тебе крадькома,
Розцілую солодко, солодко!
Ляжу поряд з тобою,
Буду пристрасної, пустотливий!
І забувши про сон нічний,
Будемо до ранку з тобою —
Любити і тілом і душею!


Твої очі закриті, дорога
Я знаю, спиш малятко. Спи
Я почекаю трохи і злітаю..
В той світ... Туди, малюк, де ти.
Ти пам'ятаєш? Біля яблунь зустріч
Я прилечу туди на рожевому слоні.
Ми в тиху з тобою заходимо річку...
Ну а потім летимо скоріше до місяця!
Ми обіцяли там садити ромашки
І поливати їх лунною росою
І полетимо потім в крилатою чашці
Задавши їй точний курс: додому.
Коли на землю спуститься прохолода
Світанок офарбить світ палітрою раю
Відкриєш ти очі. Я буду поруч...
Зараз ти спиш.. Ну спи, моя рідна !


Я Знаю, прийде та година,
Коли сім'я буде у нас,
З тобою разом ми будемо спати,
І ранок разом ми почнемо.
Ну а зараз – спокійної ночі,
Люблю тебе я дуже-дуже!

Комментариев нет:

Отправить комментарий