среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Народження на 60 років

"Вірші колезі на 60 років"

Сьогодні день народження колеги,
У вільну хвилину, на обіді.
Хочемо привітати ми тебе,
І кажемо тобі люблячи,
Щастя щоб не покидало,
Життя трошки балувала.
Загалом, все повинно бути на «відмінно»,
І, звичайно ж, пристойно.
І ти свої шістдесят,
Виглядаєш, природно, на п'ять.
На п'ятірочку аж з плюсом,
Разом будемо ми союзом.
І таким великим і міцним,
Ну, ще, звичайно, вірним.
Зроби кар'єрний ти ривок,
І лови наш поздравок.


60 — золотих, 60 — трудових,
60 вже життя відрахувала!
60 — це мить, 60 — це життя,
60 — це тільки початок!
60 — не свято старості,
Нехай не відчуває серце втоми,
Це зрілість в усьому і завжди,
Це досвід великої праці.
Це зовсім невеликий вік,
Тільки якщо не старіти душею.
Щастя вам повну чашу
За працю і вашу чуйність!


"Вітання з днем народження начальника на 60 років"

Начальника ми з ювілеєм вітаємо,
І від усієї душі зараз Вам побажаємо.
Бути завжди у всьому успішним,
Не знайдеться тут місця для лестощів.
Щоб всі справи йшли просто на «ура»,
Веселитися ми сьогодні будемо до ранку.
Є традиція така,
Про яку багато знають.
Кажуть, що буде круто,
На кожен рік готувати страву.
Приготуємо ми обід,
На прекрасних 60 років.
Приймайте поздравок,
Ювілей хай буде веселок.


Ви прекрасні, як завжди,
І не дивлячись на роки,
З 60-тим ювілеєм,
Ми поспішаємо привітати вас,
І віршик свій неодмінно,
Подарувати ми вам хочемо,
Нехай краса душі і серця,
Будуть нагородою вам завжди,
Що б нові зморшки,
Не засмучували ніколи,
Що б квіти завжди цвіли,
В душі, не тільки наяву,
Що б були щасливі все життя,
У цьому суєтному світі.


"Гарні вірші на день народження за 60 років"

Мені з моєю бабусею
Завжди набагато веселіше.
Ти дуже молода душею,
І мені подобається проводити час з тобою.
Сьогодні я тебе привітаю
І побажання відправлю,
Щоб ти у свої шістдесят
Була, як тридцять років тому.
І нехай здоров'я буде міцним,
А погляд твій буде дуже влучним,
Любові і щастя повен дім.
І будьте щасливі ви в ньому.
Несу тобі свій поздравок,
Подарунків я цілий мішок.


Шість десятків – не року,
Коли душею молода,
Видає лише сивина,
Поправна і вона.
Вас сердечно вітаємо,
Бути щасливою побажаємо,
Щоб чоловік не зраджував,
На руках носив і поважав.


Ви розумні, старанні,
Все у Вашому житті примітно.
Вдало з Вас брати приклад,
Успішний організатор багатьох справ.
З ювілеєм ми всі Вас привітаємо,
І колективом ми побажаємо Вам
Удачі, успіхів у Вашій праці,
А ми Вас підтримаємо навіть у біді.
Сьогодні нашому начальнику шістдесят,
І кожен з нас привітати його дуже радий.
А тому ми шлемо Вам колективний поздравок,
Ви прочитайте його ще раз через день.


"Привітання ювіляру на 60 років"

Нехай сивина в бороді,
Не бійся біса ти в ребрі.
Адже шістдесят така дрібниця!
Будь можеш зробити витівка,
Тепер тобі є виправдання,
Не побоюйся покарання!
Бажаємо щастя ми тобі
І тіло здоров'ям наповнити!


Тобі я міцно сьогодні потисну руку,
Адже виповнилося шістдесят моєму другові.
Мій друг, ти чесний, щирий і сміливий,
Ти майстер тисячі корисних справ.
З тобою комфортно і працювати,
І весело, чудово відпочивати.
Тобі я побажаю багато щастя,
В справах лише уникнути негоди.
Ще бажаю я любові,
Успіх сам до себе тягни.
Приймай від одного поздравок
І готуй «поляну», мій друже.


"Привітання ювілярці на 60 років"

Дорога, прекрасна жінка,
У тебе намічається ювілей,
Шість десятків – і це ль не пісенька?
Ти практично не відрізняєшся
Від того, як була у двадцять п'ять –
Ті ж самі очі і така ж усмішка,
І сьогодні тебе вітати,
Не прочитавши цей віршик – ось помилка.


Сьогодні мамі шістдесят,
І ми порадуємо її знову.
Вона розумна, гарна і скромна,
Міла, в душі, звичайно ж, ніжна.
Ми тебе так міцно кохаємо,
І якщо треба приголубим.
Напишемо в поздравке тобі ми рядок
І поцілунком ніжно тебе в щічку.


Три рази по двадцять, два рази по тридцять-
Вибирай, що більше до душі!
Час швидко мчить, дарує досвід, мудрість.
Ти сьогодні вже доросла.
Ми тобі бажаємо щастя і здоров'я
Їх має вистачити на сотню років.
Шістдесят – не вік, ми тобі бажаємо
Запаморочливих перемог.


Моя ти мила дружина-подруга,
Ти краще усілякого одного.
Мене ти розумієш з півслова
І ніжним поглядом ти мене зустрічаєш.
Сьогодні у тебе, рідна, ювілей
І підготуйся ти до нього вже мерщій.
Зроби зачіску, макіяж,
І ми вирушимо з тобою у вояж.
На святі зовсім ти не сумуй,
Що молодість твоя вже позаду.
А я скажу, що всі думки твої марні,
І у шістдесят ти виглядаєш чудово.


Сьогодні тебе з ювілеєм привітати
Поспішаю я з величезним тортом!
Терпіння, сили тобі я бажаю,
І не шкодувати ні про що.
Сьогодні тобі 60! З ювілеєм!
І нехай тебе радує життя.
Живи, насолоджуйся, душею не старіючи,
І за сім'ю ти тримайся!



Свято солідний — 60 років,
Покликав на урочистий ти нас обід,
Тобі ми бажаємо завжди тримати планку,
До цілям своїм летіти, як на танку,
І насолоджуватися кожною миттю,
Вічним супутником нехай буде везіння,
Успіх мати у милих дам,
За цей тост ми п'ємо келих!


Рука як вдень не стала,
Не стали волосся белей,
Хоч в цей день господині балу
Прийшов прекрасний ювілей!
У чергову річницю
Я теза важливий розвину:
Йдуть на пенсії чоловіка!
А Ви як і раніше в строю,
І це всіх нас надихає,
І ми з захопленням говоримо:
Хай усі Вас нині вітають
З тридцятиріччям другим!


Кругла дата, 60 років,
Вік побажаємо вам прожити без бід,
Невблаганні року зупинити не в нашій владі,
Але нехай у вас завжди,
Чим більше літ, тим більше щастя,
Щоб діти фінансів побільше давали,
І з пенсією щоб не було печалі,
По телику щоб не дратувала вас Дума,
Частіше веселощі влаштовувати з кумом,
Щоб в житті не скінчився палкий запал,
Щоб у вашій родині не траплявся завал!


Твій ювілей сьогодні – 60!
Як у молодості, твій іскриться погляд!
Хочу я багато щастя побажати,
І радості, і смутку не знати!
Нехай доля удачу принесе,
Адже попереду чимало щастя чекає,
А краще збувається у тих,
Хто позитивніше і мудріший за всіх!


Троянди, айстри, жоржини
Упаковкою шелестять.
Не прості іменини —
Вам сьогодні шістдесят!
Вам бажаємо, що б банкноти
Не закінчувались ніколи.
Що б літали літаком,
Забувши про поїзди!
Що б собі облюбували
На Канарах острівець!
Ну а ми б туди прислали
З днем народження поздравок!


З 60-летьем вітаю!
Мішок здоров'я і друзів сповна!
Ти найкращий, і я це знаю!
Хай сонце гріється від твого тепла!
Нехай буде багато віял з грошей,
Тобі друзі допоможуть їх зберігати!
Або з розумом витратити їх зуміють,
Щоб було весело тобі на світі жити!

Комментариев нет:

Отправить комментарий