среда, 21 сентября 2016 г.

Привітання на Фаянсовий (Кришталевий) весілля (9 років) у віршах

"9 років яке весілля вірші"


У календарі сімейних дат
Фаянсовий її вбрання.
До ювілею цілий рік:
Без «дев'яти» рахунок не йде!
Хоча у вас не ювілей,
Привітати хочеться скоріше
З дев'ятою річницею,
Зовсім не без причини.
Вітаємо Вас з цією датою!
Живіть дружно і заможно:
Любов'ю, счастием сім'єю,
І так — до весілля золотий!


Дев'ять років тому ви розписалися
Ваші кайдани стали як слиянье,
Ви любити століттями обіцялися,
Так виконаєте ж ваші обіцянки!
Один одного ви любите без оглядки,
Даруйте радість багато-багато років,
І нехай крізь роки і десятилетья
Красивіше пари вашої просто немає!


"Фаянсове весілля вірші"


А посуд з фаянсу –
Це ознака сталості,
Адже встигли ми, дружина,
Добре дізнатися один одного.
Я скажу сьогодні прямо,
Ти – дружина, господиня, мама –
Чудова просто...
9 років прекрасних минулого
Ми прожили душа в душу!
Ти мене зараз послухай:
Я в любові тобі признаюся,
Що часом неправий, зізнаюся,
Мені з тобою пощастило!
Та негараздам всім на зло
Все життя разом проживемо,
Може, в один день помремо...
(Йдеться адже недарма
Так, в одному преданьи старому!)
І фаянсовий день весілля
Так мені хотілося б дізнатися
Все твої, дружина, мрії,
Все, про що так грезишь ти.
Я б доклав усіх сил,
Щоб тобі, мій ангел милий,
Добре зі мною жилося,
Щоб хотілось і моглось!
Вітаю з річницею,
Будь же щаслива рідна!
Я ж щасливий жити з тобою –
Моїй верною дружиною!


З ромашок нарвав букет,
М подумаємо раптом про вас.
Вашої пари красивіше немає.
9 років для неї – фаянс.
Вітаємо ми говоримо,
Що ви добрий для нас приклад.
Ні до чого людям жити одним.
Пройдено новий в сім'ї бар'єр.


"Привітання на 9 років спільного життя"


Фаянсові чашки наповнимо чаєм,
Щоб порожнеча не підійшла випадково.
Хай буде міцним ваш союз,
І легким ваш сімейний вантаж.
Нехай буде щастя цілий будинок,
Ви домагайтеся цього працею.
Любов нехай буде ж вінцем,
А ви успіху будете творцем.


Дружині моїй хочу сказати –
З тобою ми вдвох давно!
І дев'ять років, не розгубити
Зуміли щастя ми своє!
Хочу тобі я побажати,
Щоб счастливою була,
Повір, не варто сумувати,
Любов – вона завжди одна!


"Привітання на 9-ту річницю весілля"


Минуло дев'ять років, друзі,
З тих пір, як народилася сім'я,
І ми, вітаючи вас з цим,
Всіх благ земних вам побажаємо!
Нехай підростають діти,
Смышленей будуть всіх на світі,
Нехай сімейні фінанси,
Співають лише марші – не романси,
Нехай вам весело живеться,
Легко, як у пісеньці співається,
Любов ваш побут хай освітлює,
А щастя – тільки прибуває!


Дев'ять років тому ви розписалися
Ваші кайдани стали як слиянье,
Ви любити століттями обіцялися,
Так виконаєте ж ваші обіцянки!
Один одного ви любите без оглядки,
Даруйте радість багато-багато років,
І нехай крізь роки і десятилетья
Красивіше пари вашої просто немає!


Дев'ять років живеш із дружиною,
Постійний ти такий –
Це дуже добре,
Щастя ти знайшов своє!
Вітаю тебе, друже,
Під келихів дзвінкий стук
Я хочу любові бажати,
І дружину оберігати!


Розквіт сім'я зараз зустрічає,
Кохання ж вашої силу величає.
За дев'ять років ви стали міцнішими,
Тримайтеся ви за щастя цепкіші.
Нехай символ сталості ж фаянс
Розкладе лише щасливий вам пасьянс.
Карета вогненної і казкової любові,
В країну надій і щастя вас умчить.


Чим довше шлюб, тим глибше почуття,
У народі правду кажуть.
Але бути однією сім'єю мистецтво,
Щоб цілих дев'ять років поспіль!
А ви здатні багато більше
Один з одним часу провесть!
Маючи досвід, все простіше.
Пишатися собою привід є!


Ви прожили разом 9 років,
І сім'ї прекрасніше просто немає!
Ми вас вітаємо з річницею,
І всіх благ земних ми вам бажаєм!


Я тобі, люба, в любові зізнаюся
У день фаянсового ювілею!
Дуже радий, що зв'язав я з тобою життя своє,
Ні про миттєвості одному не шкодую!
Вдячний тобі за налагоджений побут,
За любов, ласку і за турботу,
Ти слідкуєш, щоб одягнений був я, чистий і поголений,
Не запізнювався щоб на роботу.
Народила мені двох крихт – чарівних дітей –
Дякую за донечку й за сина!
Красою досі поражаешь своєї!
Мною ти, як в день весілля, кохана!




Фаянс – ось символ річниці весілля,
Вже за плечима рівно 9 років!
У вас нам хотілося б дізнатися,
У чому щастя і любові секрет?
Закоханим поглядом один на одного
Дивіться обидва досі,
Прекрасні чоловік з дружиною,
Не знаєте образ і сварок,
Пробачити вмієте, почути –
Ось щастя вашого заставу,
Так нехай сто років під вашої дахом
Горить щасливий вогник!


Ми сьогодні з тобою, мій милий,
Річницю зустрічаємо знову.
Святкування весілля, треба ж, було
Дев'ять років тому назад.
Я фаянсової весілля свято
Рада разом з тобою зустрічати,
Мені тебе, милий мій пустун,
Так хотілося б поцілувати!
Я бажаю тобі років багато
У любові ніжної зі мною прожити,
Щоб по життю довгій дорозі
Щасливо нам з тобою бродити.


Дев'ятиріччя весілля вашої!
Дарувати належить фаянс,
Скло, посуд, або навіть,
Вибачте грубість, унітаз
А ми подаруємо вам ромашку,
І навіть, втім, не одну,
Але все ж ви її, бідолаху,
Не мучте, щоб дізнатися долю
Ми поворожимо вам безкоштовно,
Не треба бути екстрасенсом
Адже всім давно зрозуміло,
Що вам по життю разом плисти.


Сім'я прекрасна Ваша,
Як наповнена чаша!
Не забрати її одному,
Але ясно, ви — разом і бути тому!
9 років ви прожили разом,
І честь сім'ї не впустили.
І в цей знаменний день,
Вам написав я поздравок!


Нехай фаянс на щастя б'ється,
З річницею вас, друзі!
Нехай вам весело живеться,
Буде щаслива сім'я!
Ви з уламками посуду
Позбавляйтеся від негод,
Від мігрені, від застуди
І від усіляких турбот.


Цілих дев'ять років ви разом,
Знову ви — наречений з нареченою!
Знову гості за столом,
Тільки ви вже втрьох!
Є дитинка у вас,
Це щастя і для нас!
Нехай ще народяться діти,
Краще всіх дітей на світі!
Нехай ваша любов живе,
І як лілія цвіте!
У цей святковий деньок,
Дуже теплий поздравок!

Комментариев нет:

Отправить комментарий