среда, 14 сентября 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Ювілеєм 60 років у віршах

Коли ти знаєш, що колега
Можливо виручить з «полону»,
З «полону» купи, звітності, паперів,
То ти шалено щасливий, дуже радий.
З тобою мені, звичайно, пощастило.
І всім препонам я зло.
Привітаю Вас з 60-річним ювілеєм,
Нехай життя біжить по святковим алеях.
А від колеги короткий поздравок,
Нехай тебе позбавить від проблем, морок.


Вітаю я з днем народження,
І хочу побажати здоров'я,
Та прагнень всіх здійснення,
У 60 себе не забувати!
Щоб здоров'я було довговічним,
Бережіть ви себе завжди,
Щоб люди близькі любили,
Щастя і удачі на роки!


"Вітання з днем народження начальниці на 60 років"

Найчастіше начальник — чоловік,
Я не розумію, в чому тут причина.
У нас виключення з цих правил,
Ви, жінка, правите всім нашим балом.
Талановиті, розважливі, навіть Ви сміли,
Такі риси у начальника важливі для справи.
І наш колектив, для Вас він рідний,
Привітати Вас зі святом, звичайно, готовий.
І в 60-річний ювілей ми хочемо
Подарунок подарувати і ось ці вірші.


Вітаємо ювіляра,
Прямо скажемо ми - недарма
Ці прожиті роки,
На коні ти був завжди.
Усуваючи всі перешкоди,
Від успіху йшов до успіху,
Всі здобув своєю працею,
Є машина, дача, будинок...
Не торкнеться тебе старість,
І невідома втома.
Ти здоровий і сповнений сил
І як і раніше гарний.
Знаю я, що ти по праву
Заслужив визнання, славу,
Тамада, коньяк розлий,
Дружно п'ємо за ювілей!


"Сучасні привітання з днем народження 60 років"

У мого дідуся сьогодні ювілей,
Ти поспішаєш відзначити мерщій.
Він попросить нас з бабусею
Запросити матусю з папулей.
Тихенько ми з бабусею стіл накриємо
І розповімо, яким дідусь був героєм.
Дідусь запросив своїх друзів,
В будинку стало найбільше гостей.
Ми відзначимо 60 років дідусі,
Щоб друзі частіше до тебе вже приходили.
А висилаючи поздравок
Бажає чистого здоров'я ангелок.


Як чудово, що сьогодні
У тебе, друже, ювілей.
За твоїм столом багатим
Багато зібралося гостей.
Гості благ тобі бажають,
Тобі сьогодні шістдесят!
За сьогоднішнім столом
Тебе привітати кожен радий.


"Побажання на 60 років жінці, чоловікові"

У тебе сьогодні ювілей,
Зібрав в гостях своїх друзів.
Я тебе вітаю
І багато радості бажаю!
Шістдесят тобі всього лише,
Завжди людей собою заводиш.
Добріші на світі діда немає.
Живи, коханий, багато років.


Прекрасна дата! Славний ювілей!
Обійми, дифірамби, вітання,
Рікою побажання – не хворій,
У відчаї не знай і стомлення!
Відмінних досягнень і перемог
У всіх справах, як гасла говорять.
Усмішок, оптимізму – на сто років
За вирахуванням ось цих – шістдесят!


Шістдесятирічний ювілей сповна
Відзначає сьогодні дружина.
І я хочу їй побажати
Ніколи не сумувати.
Нехай буде щастям життя сповнена,
Хай будуть сили не тільки з ранку,
Розуміння від близьких людей
І теплоти величезною від дітей.


Ти в шістдесят даси фору багатьом –
Ровесникам і молодим!
На довгій життєвій дорозі
Завжди активним будь таким!
Тебе сьогодні з днем народження
Хочу привітати від душі!
Відкинувши різні сомненья
Здоровим будь, любити поспішай!


Ми стільки років працюємо з тобою,
Прекрасний дорогий наш чоловік.
І в книзі нашої целою главою
Ти став нам. Не забути тебе довіку.
І навіть у свій прекрасний свято,
Ти не береш раптом вихідний.
І ми працюємо всі разом,
Нам дуже добре з тобою
З ювілеєм тебе, чоловічок,
60 звалилися на плечі.
Але ми знаємо, що це неважливо.
Будеш сильним, здоровим, відважним.
Всім допоможеш усмішкою своєю,
Адже на світі тебе немає добріше.
Нехай удача з фортуною в обнімку
Стане поруч, як ми у фотознімках.
Так прийми ж скоріше поздравок,
Адже дзвенить на роботу дзвінок.


60 — не свято старості,
Нехай не відчуває серце втоми,
Це зрілість в усьому і завжди,
Це досвід великої праці.
Це зовсім невеликий вік,
Тільки якщо не старіти душею.
Щастя вам повну чашу
За працю і вашу чуйність.


Мій милий, чоловік,
Тебе привітаю вже.
Щоб ти коханий не сумував,
І годину дякував долі.
Тобі сьогодні шістдесят,
Я зберу твоїх друзів знову.
Зазначимо дружний ювілей,
І тости скажімо мерщій.
Подарунки тут подарують,
Вони тебе підбадьорять.
І щастя побажають,
І з нами спілкуватимуться.
Я висилаю поздравок
І я люблю тебе, мій чоловіче.


Ювілей, як медаль,
І як орден заслужений,
Наше життя прикрашає
І дуже всім потрібен!
В цей день ти — посудина,
Нехай любов до тебе лине,
Нехай вона, як вино,
Переллється Через край!
Будь по-як і раніше тим,
Ким тебе ми всі знаємо,
В ювілей — і завжди -
Тільки щастя бажаємо!
Нехай збувається все,
Що ти собі бажаєш,
У чудовій формі
Ювілей ти зустрічаєш!



Вам сьогодні шістдесят,
Нехай ця дата не бентежить,
Адже бадьорістю очі горять.
Ми Вас сьогодні вітаємо.
Здоров'я хай не покидає,
Хай щастя буде Вам причалом.
Нам тільки радість доставляє
Працювати під Вашим керівництвом.


Всезнаюча донесла до нас чутка,
Що 60-ят Вам час відзначати прийшло,
З візерунками долі нехай канва,
Життя – щастя, мир, добро, тепло!


Мій милий, дорогий чоловік,
Сьогодні для щастя є причина,
Адже в колі близьких людей
Ти відзначаєш ювілей.
В твої шістдесят я хочу побажати,
Щоб відчував себе на двадцять,
І ніколи не сумувати,
З посмішкою ніколи не розлучатися.


Дорогий... (ім'я)!
Сьогодні тобі виповнилося 60 років
Почесна ця дата і прекрасна,
І життя прожите марно.
Пишаємося, любимо, вітаємо
І дружно всі тобі бажаємо:
Нехай радість збережеться назавжди
І життя триватиме довгі роки!


В світі найкращий лише чоловік,
Він великий талант і молодчина.
Самий милий, баловной,
Ну звичайно, чоловік рідної.
З ювілеєм-60,
Вітаю я знову.
І я бажаю жити довго,
Щастя дуже-дуже багато.
Нехай все буде так, як хочеш ангелок,
Бери мій таємний поздравок.


Шістдесятиріччя
Сьогодні у тебе.
Рідні, близькі та діти
Поспішають привітати і обійняти.
А я бажаю тобі світу
І світлих думок в голові.
Щоб життя твоя була щасливою,
Ти щиро в удачу вір!

Комментариев нет:

Отправить комментарий