пятница, 23 сентября 2016 г.

Визнання в Любові Коханому Хлопцю, Чоловікові, Чоловікові у віршах

Тобі пишу я і дзвоню,
Щоб розповісти, як я люблю
Тебе, мій милий, дорогий!
Мій незрівнянний і рідний!
Хочу пестити тебе руками.
І твої губи цілувати.
І бурхливим пестощів віддаватися.
Хочу тобі себе віддати!


Приходь, я відкрию двері,
Я твоя, я твоя.
Я люблю тебе, вір мені, вір,
Адже Я дуже люблю тебе!!!


Чому ти така, я не знаю.
За тобою я сумую завжди.
Чому про тебе я мрію?
На душі ти один у мене...
Ти не думай, що з іншим гуляю
І іншого я ласку дарую.
Про тебе лише я тільки мрію
І тебе одного я люблю!


Мій милий, дорогий хлопчисько
Я так давно хочу сказати,
Що ні в одній величезній книжці
Мого кохання не описати.
Ти з'явився так неждано
І переплутав всі шляхи,
Мої неведанные таємниці
Мені не потрібні,
Мені потрібен ТИ!
Ти найкращий, розумієш?
З тих, хто любить, і любимо,
Ти навіть сам того не знаєш,
Що ти в душі моїй відкрив!


Милий, дуже-дуже
Я тебе люблю!
Так люблю, що вночі
Від любові не сплю
Вдивляюся в темряву,
Зорьку кваплю.
Я з тобою весь час
Зустрічі милий чекаю!




Мені голову кружляє - закохуюсь!
Так, ти моє серце полонив!
І в почуттях я палких зізнаюся,
Як світ все навколо перетворив!
З тобою так чудово і яскраво
І вдень, і часом нічний.
Так сильно люблю я і спекотно
Тебе тільки, милий герой!


Я без тебе й дихати не можу.
Ти моє життя і моя половина.
Я замерзаю, як троянда на снігу,
Коли далеко ти, мій милий чоловік.
Сніг за вікном іль сходить Місяць,
Знай, для тебе в цьому світі я живу.
І я зараз тобі все скажу не тая:
Міцно і сильно кохаю лише тебе!


Одного разу зустріла тебе
І зрозуміла - моя відрада.
Закохалася раз і назавжди,
Зійшла з розуму від погляду.
Від поцілунків серце завмирає
І тіло від бажання згорає.
Від ніжних слів і ласки,
Я опинилася, немов у казці.
Любити і жити, тобою насолоджуючись,
Давно мріяла, милий, каюсь.
За всі тебе дякую,
Люби і ти, як я тебе люблю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий