воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Побажання Вдалого, Гарного, Доброго Дня у віршах

"Добрий день вірші"

Чай - за смаком...цукор - по совісті!
Доброго ранку та вдалого дня!


Я тебе коханий, бачила уві сні!
Дуже не хотілося прокидатися мені!
Настав ранок, пора, миленький вставати,
Поспішаю денька хорошого швидше побажати!


Нехай день заладиться з ранку,
Перемога буде лише твоя!
В любові, справах і розвагах,
День проживи ти з насолодою!


"Побажання доброго дня"

Бажаю вдалого дня!
Нехай буде не в тягар рідня,
Колеги дивляться з повагою,
Начальник нехай дасть підвищення,
Зарплату додасть, люблячи,
І у відпустку відправить тебе!


Нехай ранок, поцілувавши тебе, стане добрим,
А люди зустрічають тебе привітними посмішками
І день твій буде самим чудовим!


Новий день прийде украткою на зорі,
Він несе добрий настрій тобі.
Я хочу сказати, що ти чарівна,
Що ти мені дуже дорога.
Бажаю чудового дня!


"Побажання доброго дня"

День буває для всіх:
Для жайворонків і сов,
Для тих, хто не спить зовсім
Іль спить, не бачачи снів.
День для тебе настав.
Привіт я тобі посилаю.
Сьогодні суцільних успіхів
Тобі від душі бажаю!


Нехай вдалим буде день!
Плаття краще одягни,
З ним – ажурні панчохи
І вищі підбори.
Хоч наше місто – не Париж,
Всіх сьогодні підкориш!


"Доброго дня вірші"

Нехай день почнеться з доброти!
Не з суєти, не з маяты,
Хай буде більше теплоти!
Нехай день почнеться з краси!
Нехай день наповниться справами!
Прибуде новими друзями!
І важливо бути самим собою!
Адже завтра буде інший день!!!


Сонечко сяє в небі голубому,
Ну а ти, друже мій, дрімаєш солодким сном?
Виглянь у віконце - ось, де краса!
Добрим-добрим день нехай буде у тебе!


Нехай день почнеться посмішки,
Будь ти уникнеш помилки!
Нехай все, про що ти мрієш,
Сьогодні стане реальністю!


Я бажаю позитиву,
Зустрічей, спілкування, креативу,
Загалом, зрозумів ти мене –
Чудового дня!


"Прикольні і жартівливі побажання хорошого дня"

Людина без усмішки -
Це кухня без плитки,
Це море без чайки,
Це будинок без господарки,
Це кіт без хвоста,
Це хвіст без кота!
Посміхайтеся завжди
І гарного дня!!!


Дня прекрасного бажаю,
Нехай удача до тебе попре,
Не пилило тебе, щоб начальство,
І грошей втратив би ти!


Бочонок здоров'я змішайте з любов'ю!
І в цей же зілля додайте веселощів!
Успіхом приправте! Добром поперчіть!
Удачі додайте побільше! Зваріть...
Гумору жменя закип'ятіть трошки!
І щастя насипте огро-о-омную ложку!
Оберемок посмішок у розчин підмішайте!
І своїх близьких від душі пригощайте!
ВДАЛОГО ВСІМ ДЕНЕЧКА!


Нехай буде цей день вдалим,
Виконувати важливі справи,
Зважаться складні завдання, -
Перемог, визнання і тепла!




Прокидаючись - посміхайтеся!
І тоді вдасться день!
І тоді на серці Вашому
Раптом зійде печалі тінь!
Будуть пісні співати Вам птиці,
І для Вас цвісти квіти,
На шляху будуть зустрічатися
Люди незвичайної краси.
Посміхайтеся! Щастя поруч!
До нього рукою подати!
Просто треба посміхатися,
Все прийде само собою!


Вранці сонечко прокинулося,
Солодко потягнулася,
Посміхнулося і знову,
Вийшло по небу гуляти!
Вдалого дня! Добрих усмішок! Цілую тебе!


Нехай на роботі все чудово буде,
Начальство похвалити тебе нехай не забуде!
Доріг без пробок, відмінних новин,
І як завжди, перемог на особистому фронті!
Вдалого дня!


День нехай принесе удачу
І ще чудес на додачу,
Нових зустрічей без суєти,
Виконання мрії!


Удачі сьогодні багато я тобі бажаю,
І день нехай іде, як ти мрієш!
Бажаю я везіння тобі у всьому,
І нехай будь-яка неприємність буде дарма!


Твій день складається з робочих фрагментів,
Листів електронних, сервіс і дзвінків,
Заяв, актів, інших документів
І всяких різних трудових моментів.
То кава-брейк, то діловий обід -
І всім потрібні контракти, договори...
Нехай Удача супроводжує тобі,
І будуть не марні розмови!


Офісу шум, метушня дороги,
Нервове напруження...
Я тобі доброго дня бажаю,
Моя подруга вірна!
Нехай всі рухи сьогодні твої
Послужать зростання кар'єри,
Нехай заведуться сьогодні ще
І віддані кавалери!

Комментариев нет:

Отправить комментарий