пятница, 23 сентября 2016 г.

Привітання з Другим Шлюбом у віршах

"Вірші з другим шлюбом"


"Друга - не краще,
Але, право ж, нудно
Мені жити без дружини одному.
У побуті з неї сподручней:
До затишку привчений,
Я жити у безладі не можу.
Дітей нам не треба:
У кожного чадо
Имелося шлюби вже.
Жити будемо ми гаразд,
Щоб було відрадно
Змученої перш душі".
Прагнення твої
Ми цілком поділяємо.
З жінкою другий не сумуй.
Вітаємо тебе
І частки бажаємо
Краще її заслужив!


Твій перший шлюб, як млинець,
виявився, мабуть, грудкою,
Але, повір, це був досвід
потрібний тобі. Нехай шепіт
і все тобі судачиния
будуть, мій друг, байдужі,
ну, а другий шлюб
щастя подарує. І романтичною
атмосфера життя буде.
З дружиною жили душа в душу.
Не повторюй проколів.
І зразковим тепер будь чоловіком!


"Врахувавши всі минулі помилки,
Зважилася на повторний шлюб.
Зустрічати чоловіка лише з посмішкою
Тепер я буду просто в дверях.
Йому я вечерю розігрію.
Наглажу вчасно білизна.
Коли захочеться, зумію
Любити в ліжку гаряче.
Заважати дивитися футбол не стану,
А в магазин сама сходжу.
А коли з соседкою застану,
Скручу голову їй, не йому.
Любити не перестану,
Я так щасливою бути хочу!
А прогинатися раптом втомлюся,
То і його к чортам пошлю."
Ах, подружка, схвалюємо
Ми твоє рішення.



Куди від штампів і затертих фраз
З нагоди веселій весілля подітися!
Виходиш заміж ти не в перший раз,
Таке у тебе велике серце!
Але він сьогодні - він один,
Приємний всій тебе - душі і шкірі:
Твій раб, холоп, але цар і пан.
Йому ти - пані з рабинею теж!
В Дунай любові ви кинули вінок -
Можливо, вам любити до труни?!
Нехай народиться донька чи синочок
У вас, а краще: нехай народяться обидва!

Комментариев нет:

Отправить комментарий